Якщо ви хочете повернути квиток на поїзд, який було оформлено через Інтернет на skybooking.ua, вам слід ознайомитися з політикою повернення квитків Укрзалізниці, якою керується сервіс SkyBooking.
Повернення квитка можна виконати такими способами:
- Скористатися посиланням, прикріпленим у листі з електронним квитком. У листі, у якому відправлено квиток, міститься посилання на форму для повернення. Перейдіть за ним на сторінку повернення та дотримуйтеся вказівок покрокової інструкції для проведення анулювання квитка онлайн.
- В особистому кабінеті на сайті. При реєстрації на нашому сайті, у вашому особистому кабінеті буде доступна опція для оформлення повернення квитка.
- Звернутися до служби підтримки. Наші фахівці проведуть анулювання квитка, нададуть відповіді на всі питання і необхідну інформацію.
- Оформити повернення в касах Укрзалізниці. Повернення електронних квитків, придбаних за допомогою сервісу SkyBooking, і отримання грошових коштів, можна провести в залізничній касі Укрзалізниці згідно з "Правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України". Повернення електронних квитків відбувається за точно такими ж правилами, як і паперових квитків на стандартних бланках Укрзалізниці. При цьому не потрібно міняти електронний квиток на паперовий.
Терміни та умови повернення можуть відрізнятися залежно від типу квитка і часу, що залишився до дати поїздки. Сума компенсації залежить від періоду, в який ви звернулися із запитом на анулювання. У разі здійснення купівлі квитка в Інтернеті та його повернення після перевірки відповідності всіх даних проїзних документів грошові кошти будуть повернуті на рахунок, з якого здійснювалася оплата.