-
Про сервіс
- Юридична інформація
- Про нас
-
Залізничні квитки
-
Популярні питання
- Як дізнатися розклад поїздів?
- Як дізнатися наявність залізничних квитків?
- Як дізнатися ціну на залізничні квитки?
- Як купити квиток на поїзд?
- Як сплатити за квиток на поїзд?
- Як отримати квиток на поїзд?
- Як повернути квиток на поїзд?
- Яку суму я отримаю при поверненні квитка на поїзд?
- За скільки днів до відправлення можна купити квиток на поїзд?
- Скільки коштують постільні речі у поїздах АТ "Укрзалізниця"?
- Чи можна перевозити у пасажирських поїздах живих тварин та птахів?
- Що робити з проїзним документом, якщо пасажир запізнився на поїзд?
- Яка частина вартості квитка повертається у разі пересадки пасажира у вагон (поїзд) іншої категорії?
- Як відновити загублений квиток на поїзд?
- Умови повернення квитка на поїзд?
- Яку вагу ручної поклажі можна перевозити в пасажирському поїзді?
- Які речі дозволяється провозити понад встановлену норму ручної поклажі?
- Як перевезти велосипед поїздом?
- Яка інформація розміщена на залізничному квитку?
- Чи можливо переоформити квиток?
- Чи можливо замінити або переоформити прізвище та ім'я у квитку?
- У яких випадках можна переоформити дитячий проїзний документ на повний?
- У яких випадках не допускається переоформлення квитка на поїзд?
- Посадка за маршрутом прямування
- Посадка у пасажирський поїзд на вокзалі
- У яких випадках перевірки пасажир може вважатися безквитковим?
- Як здійснюється перевірка квитків та документів, що посвідчують особу, в поїздах Інтерсіті
- У яких випадках посадки у поїзд (вагон) пасажирів, які прямують у складі організованої групи, не допускається?
- Де на сайті знайти інформацію про порядок оформлення квитків через Інтернет?
- На які поїзди здійснюється оформлення електронного проїзного документа?
- Як повернути квиток на поїзд, оформлений через Інтернет?
- Як повертаються гроші за невикористані проїзні документи?
- Як дізнатися, чи потрібно електронний квиток друковувати в касі чи ні?
- Що таке електронний квиток на поїзд?
- Які документи потрібні для поїздки?
- Які документи потрібні для подорожі дитини?
- Правила перевезення апаратури
- Чи можна купити квиток зі знижкою для студентів?
- Що таке бланк замовлення квитка на поїзд?
-
Популярні питання
-
Умови повернення квитка на поїзд?
Умови повернення квитка на поїзд залежать від типу квитка, класу обслуговування, терміну та способу оплати. Умови повернення квитка вказані на skybooking перед його оформленням. Важливо вивчити уважно ці умови перед придбанням квитка.
Вартість квитка складається з таких складових:
- вартість квитка (відображає плату за відстань маршруту від пункту відправлення до пункту прибуття);
- плацкарта (включає витрати на підготовку поїзда до рейсу та послуги обслуговування вагону);
- страховий збір (утримується з кожного пасажира, крім осіб, що мають право на безоплатний проїзд);
- комісійний збір (оплата за придбання та повернення квитка, це фіксована сума в розмірі 30 грн);
- податок на додану вартість;
- плата за сервісні послуги (включає постільні речі, воду, чай), не є обов’язковою, пасажир може їх придбати за власним бажанням.
Кожен з цих елементів має власні правила щодо розрахунку повернення вартості. Інформація про кожну складову проїзного документа наведена окремо, щоб пасажир мав чітке розуміння: сума квитка (КВ), плацкарта (ПЛ), страховий збір (СТР), ПДВ, плата за сервісні послуги (СП) та комісійний збір (КЗБ). Біля кожного з них вказана сума, яка відповідає вашому проїзному документу.
Загальні правила повернення квитка на поїзд
Незалежно від того, коли пасажир подає заяву про повернення, йому будуть відшкодовані повна вартість квитка, страховий збір та плата за сервісні послуги. Комісійний збір не підлягає поверненню. У випадку, коли сума повернення менша або рівна сумі комісії (30 грн), стягнення цих зборів не застосовується. Сума плацкарти має часткову компенсацію. Сума повернення за квиток розраховується згідно з правилами Укрзалізниці. Якщо пасажиру необхідно відмовитися від поїздки з особистих причин, то він отримає таку суму компенсації за умови повернення:
- не менш ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка та плацкарти;
- від 24 до 6 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50% вартості плацкарти;
- менш як за 6 годин до відправлення поїзда, але не більш як за 1 годину після відправлення, то йому виплачується тільки вартість квитка, вартість плацкарти не виплачується;
- пізніше 1 години після відправлення – повернення не здійснюється.
При поверненні електронного квитка, оплаченого карткою, сума банківських послуг та комісії не підлягає поверненню. Електронний квиток, придбаний на skybooking.ua, може бути зданий в касах або через особистий кабінет на сайті. Щоб повернути гроші в касах Укрзалізниці необхідно пред'явити паперову копію квитка та документи, що підтверджують особу. Якщо поїзд було скасовано, пасажир отримає повне повернення вартості квитка без додаткових комісій.