Завантаження...

hero

Договір публічної оферти

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
Категорії

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Дякуємо, що відвідали сайт https://skybooking.ua/ (надалі "Сайт")

1. ПРЕАМБУЛА ДОГОВОРУ 

Перед тим, як користуватися цим Сайтом, ми просимо вас уважно ознайомитися з умовами, викладеними далі у договорі публічної оферти (надалі "Договір"). Цей Договір містить важливу інформацію щодо використання Сайту, та важливу інформацію та застереження щодо надання послуг, які ви можете отримати за допомогою цього Сайту. Ви зобов’язуєтеся самостійно ознайомлюватися з цим Договором перед кожним використанням Сайту.  

Якщо ви не погоджуєтеся із викладеними у Договорі умовами, ви не повинні користуватись Сайтом і при можливості його покинути. 

При кожному відвідуванні Сайту вам буде присвоєно унікальний ідентифікатор користувача (сформований, для вашої зручності, у нижній частині Сайту), який ви можете використовувати при спілкуванні зі Службою турботи про клієнтів. Якщо у вас виникають питання, щодо використання цього Сайту, будь ласка, звертайтеся до Служби турботи про клієнтів: 

Телефон: +380 67 166 11 11 (згідно тарифів операторів) 

2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ 

2.1. "Агентство", "ми" — Товариство з обмеженою відповідальністю "Дельта-Ексклюзив" із місцезнаходженням: вул. Верхній вал 4В, 1 під'їзд, офіс 515, Київ, 04071; код ЄДРПОУ 32249826, — компанія, яка проводить обслуговування Сайту, якій належать майнові та немайнові права на Сайт, і яка наділена правами та обов’язками згідно цього Договору. "Агентство" може також означати разом чи окремо компанії-партнери чи інші афілійовані особи, які мають право надавати послуги згідно цього Договору та уповноважені приймати платежі за послуги від Клієнтів. 

2.2. "Ви", "Клієнт", "Користувач", "Покупець", "Пасажир", "Турист" — фізична особа, яка користується Сайтом та/або здійснює Бронювання відповідно до умов визначених у цьому Договорі і є стороною цього Договору та / або договору про надання Послуг з відповідним Постачальником Послуг / Перевізником. Користувач може також бути і Покупцем, і Пасажиром ,чи Клієнтом. 

2.3. "Сайт" — відкритий для вільного візуального ознайомлення будь-якою особою, публічно доступний веб-сайт, що належить Агентству, розташований в мережі Інтернет за адресою https://skybooking.ua/, разом з усіма сторінками, субдоменами, та програмним забезпеченням, за допомогою якого забезпечується: відображення інформації для Користувачів про Послуги/Додаткові послуги; надання технічної можливості створення Бронювання / Замовлення, через Систему Бронювання яка доступна на цьому Сайті, відповідно до умов Договору; Вебсайт також слугує технологічною платформою, маркетплейсом і/або рекламним майданчиком для послуг, самостійно пропонованих нашими зовнішніми партнерами. 

2.4. "Акцепт оферти" — відповідь Користувача Сайту про прийняття цього Договору шляхом вчинення наступних дій: продовження користування цим Сайтом (доступ чи повторний доступ до Сайту), та/або реєстрація/авторизація на Сайті, та/або створення Бронювання чи замовлення Додаткових Послуг, та/або направлення запиту у Службу турботи про клієнтів, та/або залишення відгуку на Сайті, та/або надсилання повідомлення на електронну пошту, вказану на Сайті. Акцепт оферти означає повне безумовне та без будь-яких змін прийняття Користувачем умов, викладених у Договорі. Акцепт оферти породжує правові наслідки для сторін відповідно до умов визначених у Договорі. 

2.5. "Замовлення", "Бронювання", — належним чином створений на Сайті запит самостійно обраних Клієнтом послуг, що передбачає закріплення обраної послуги за конкретною фізичною особою (або особами) та підтверджується і приймається Агентством. Будь-яке Замовлення / Бронювання буде вважатися прийнятим Агентством лише після отримання підтвердження про оплату за послугу від Клієнта та надсилання належного підтвердження від Агентства Клієнту. Замовлення може передбачати передоплату або повну оплату в момент його створення, або оплату у відведений для цього строк після його підтвердження. Неоплачене Замовлення означає, що воно зарезервоване на визначений період часу і протягом цього часу може бути продане лише Клієнтові, який його сформував з урахуванням умов цього Договору. Неоплачене Замовлення / Бронювання скасовується після спливу строку, відведеного на його оплату. Статус Бронювання визначається і відображається у розділі "Автобусні/залізничні квитки".  

2.6. "Сервіси Сайту" — Послуги, які доступні для замовлення на Сайті та  включають в себе: Авіаквитки, Залізничні квитки, Автобусні квитки, Готелі, Страхування, Квитки на концерти. 

2.7. "Послуга" — комплекс дій, що надається Клієнту Постачальником Послуг / Перевізником після їх оплати. Обсяг Послуги та початок її надання обираються Клієнтом самостійно при створенні Бронювання із запропонованих на Сайті варіантів. Згідно з умовами цього Договору, Постачальники Послуг / Перевізники не зобов’язані надавати Клієнтам будь-які інші послуги, окрім тих, що були вказані у Замовленні. Послуги і Додаткові Послуги разом чи окремо можуть вживатися у цьому Договорі як "Послуги". 

2.8. "Додаткові Послуги Агентства" — комплекс дій, що надається безпосередньо Агентством і включає в себе: відображення на Сайті інформації для Користувачів про туристичні, дозвільні та інші Послуги; надання технічної можливості створення Замовлення Послуг, через Систему Бронювання яка доступна на Сайті, відповідно до умов Договору; надання додаткових можливостей під час купівлі Послуг чи на етапі повернення/скасування Бронювання.  Обсяг і вартість Додаткових Послуг Агентства повідомляються Клієнту під час Бронювання чи його зміни/скасування та в умовах користування кожним окремим Сервісом Сайту і під час оплати може зазначатися як "Сервісний Збір" або як окрема вартість Додаткової Послуги. Оплата вартості Додаткових Послуг може бути складовою вартості Послуг, яка підлягає оплаті Покупцем одночасно із замовленням Послуги, або вказується окремо при кожному Замовленні. 

2.9. "Електронний квиток/маршрут-квитанція", "електронний ваучер", "страховий поліс", "квиток", "авіаквиток" — електронно-цифровий документ/бланк, який: зберігається в системі Постачальника Послуг / Перевізника або в глобальній системі бронювання;  містить повний набір даних про Послугу;  залежно від обраної послуги може відображати ідентифікаційні дані продавця, Агентства, Постачальника Послуг / Перевізника, Покупця та Пасажирів;  засвідчує придбання Послуги чи її Бронювання;  підтверджує право вказаних в документі осіб скористатися Послугою; зобов’язує Постачальника Послуг / Перевізника надати Послугу.  Такий електронно-цифровий документ формується Агентством, або безпосередньо Постачальником Послуги / Перевізником, і у вигляді електронного документа надсилається на електронну пошту Клієнта, та, за загальним правилом, доступний у розділі "Автобусні/залізничні квитки". 

2.10. "Система Бронювання" — інформаційна система, що містить відомості про повний перелік Послуг, доступних для Бронювання та купівлі на Сайті (в тому числі: розклад рейсів, норми перевезення, категорії та характеристики транспортних засобів (для транспортних послуг), дані про види транспортних засобів, наявність вільних місць, тарифи Перевізників та Постачальників Послуг, правила їх застосування).  Інформація  у Системі Бронювання розміщується на Сайті відповідно до того, як вона представлена в глобальній системі бронювання (GDS), системах бронювання Постачальника Послуги / Перевізника або їх повноваженних представників. Враховуючи це, Інформація в Системі Бронювання може бути у будь-який момент змінена або доповнена, у зв'язку з цим Клієнтові пропонується використовувати Систему Бронювання в режимі "як є та як доступно". 

2.11. "Особистий кабінет користувача" — закрита зона Сайту, доступна лише Користувачам, які пройшли процедуру реєстрації / авторизації, та містить підрозділи: "Автобусні квитки" – містить інформацію про створені Замовлення стосовно автобусів на Сайті; "Залізничні квитки" – містить інформацію про створені Замовлення стосовно поїздів на Сайті;  "Дані пасажирів" – механізм для зберігання та редагування даних Пасажирів / Клієнтів;  "Страхування" – містить інформацію про страхування, яке було придбано на Сайті; "Налаштування" – механізм для зміни персональних даних Користувача, у тому числі пароля для входу у розділи з квитками. 

2.12. "Перевізник" — особа, яка виступає безпосереднім продавцем Послуги або надає Послугу з перевезення Пасажирів, обрану та/або оплачену за допомогою Системи Бронювання на Сайті, яка діє на умовах партнерських / агентських / субагентських та інших договорів з Агентством. 

2.13. "Постачальник Послуг" —  особа, яка виступає безпосереднім продавцем Послуги або надає туристичні, дозвільні та інші Послуги, доступні на Сайті, або яка діє як посередник щодо надання Послуг на умовах партнерських / агентських / субагентських та інших договорів з Агентством. 

2.14. "Лоу-кост Перевізник", "бюджетна авіакомпанія" - від анг. "low-cost airline". Правила Надання Послуг та продаж авіаквитків регулюються спеціальними умовами роботи таких лоу-кост Перевізників. Низька ціна авіаквитків таких лоу-кост Перевізників зумовлена, як правило, відсутністю традиційних послуг для пасажирів, які пропонуються класичними авіакомпаніями. Такі додаткові послуги пасажирам пропонуються, як правило, за додаткову плату. За загальним правилом, авіаквитки, придбані у лоу-кост Перевізників, поверненню не підлягають. 

2.15. "Правила Надання Послуг" або "Правила тарифу" — умови Постачальників Послуг / Перевізників, відповідно до яких здійснюється бронювання, купівля, використання, анулювання, зміна та/або повернення відповідної Послуги та які є обов’язковими для ознайомлення, погодження та виконання Користувачами. Правила Надання Послуг встановлюються Постачальниками Послуг / Перевізниками відповідно до їх власних комерційних умов, та відповідних вимог законодавства та міжнародних правил, які можуть застосовуватися до такого виду Послуг. 

2.16. "Платіжна система" — платіжна організація, учасники платіжної системи та сукупність відносин, що виникають між ними при проведенні переказу коштів від Покупців за послуги, доступні для придбання на Сайті на рахунок Агентства / Перевізника / Постачальника Послуг. 

2.17. "Оператор послуг платіжної інфраструктури" — клірингова установа, процесингова установа та інші особи, уповноважені надавати окремі види послуг в платіжній системі або здійснювати операційні, інформаційні та інші технологічні функції щодо переказу коштів Покупця за придбані послуг на Сайті, які володіють необхідними ліцензіями та дозволами для проведення переказу коштів і діють на підставі договору з Агентством, Постачальником Послуг чи Перевізником. 

2.18. "Офісні години роботи Агентства" — звичайні офісні години Агентства: 10.00-17.00, окрім суботи та неділі та державних вихідних днів, протягом яких працівники Агентства,за винятком працівників Служби турботи про клієнтів, виконують трудові функції. Ви можете надсилати свої запити до Служби турботи про клієнтів на пошту: [email protected]

2.19. "Чартерні рейси" - авіаперевезення, які виконуються перевізником поза основним розкладом, на умовах повітряного чартеру - договору фрахтування між замовником (туроператором) і авіаперевізником всієї або частини місткості повітряного судна, а також прирівняних до них регулярних рейсів за спеціальними (що не підлягають поверненню) тарифами.  

3. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 

3.1. Предмет Договору. Предметом цього Договору є надання Агентством послуг з бронювання, оформлення, продажу Послуг та надання інших Додаткових послуг Агентства за допомогою технічних можливостей Сайту. 

3.2. Повнота Договору. Цей Договір, Договір IATA, Правила Надання Послуг/Правила тарифу, а також будь-які політики та повідомлення Агентства (які пов’язані та можуть виникати на підставі умов цього Договору, бути доступними на Сайті чи надсилатися в електронних повідомленнях чи sms повідомленнях) як під час створення Замовлення/Бронювання, так і в будь-який інший час, складають цілісну угоду між вами та Агентством щодо користування Сайтом, створення Бронювань / Замовлень Послуг та замовлення Додаткових Послуг. 

3.3. Прийняття Договору. Якщо ви (i) продовжуєте користуватися цим Сайтом (отримуєте доступ чи повторний доступ до Сайту), та/або (ii) реєструєтеся на Сайті, та/або (iii) створюєте Бронювання чи замовлення Додаткових Послуг, та/або (iv) направляєте запит у Службу турботи про клієнтів, залишаєте відгук на Сайті, чи надсилаєте повідомлення на електронну пошту, вказану на Сайті, ви: 

3.3.1. безумовно, повністю та без будь-яких змін приймаєте умови, викладені у цьому Договорі, а саме здійснюєте Акцепт оферти та розумієте наслідки використання цього Сайту; та 

3.3.2. підтверджуєте, що ознайомлені з умовами цього Договору та надаєте свою згоду діяти строго з урахуванням цих умов при користуванні Сайтом та створенні Замовлень та у випадку порушень, вказаних умов погоджуєтеся, що Агентство має право вживати всіх необхідних заходів для усунення порушень та захисту своїх порушених прав відповідно до умов цього Договору та положень застосовного законодавства; та 

3.3.3. надаєте згоду на збір та обробку ваших персональних даних відповідно до умов захисту персональних даних (політик конфіденційності), викладених за цим посиланням; та 

3.3.4. надаєте згоду Агентству (його партнерам чи афілійованим особам) діяти від вашого імені та на вашу користь в якості вашого представника в процесі створення Бронювання та оплати замовлених послуг на користь Постачальників Послуг / Перевізників. Якщо цього вимагає придбання вибраної вами послуги, цим ви надаєте згоду, підтверджуєте і розумієте, що списання коштів за послуги з вашого рахунку може здійснювати Постачальник Послуг / Перевізник чи Агентство (його партнери чи афілійовані особи). 

3.4. Зміни умов Договору. Агентство на власний розсуд може час від часу вносити зміни до умов цього Договору. Агентство публікуватиме зміни на цьому Сайті, вказуючи дату останньої редакції цього Договору. Агентство не має зобов’язань повідомляти вас про внесення змін до Договору, окрім як публікувати їх на цьому Сайті. Зміни вступають в дію з дати публікації Договору з відповідними змінами на Сайті. Ви зобов’язуєтесь самостійно та регулярно перевіряти оновлення умов Договору і його останньої редакції. Ви усвідомлюєте та погоджуєтеся, що ваше явне прийняття цього Договору та/або використання цього Сайту після дати публікації змін означатиме вашу повну та безумовну згоду зі зміненими умовами Договору. Якщо ви не приймаєте змінені умови Договору, ви повинні припинити користуватися Сайтом.     

3.5. Мова Договору та мова Сайту. Основною мовою Договору та Сайту є українська  мова, яка має переважну силу над іншими редакціями, доступними на Сайті. Інформація на Сайті та цей Договір перекладено також російською мовою лише з інформаційною метою та для вашої зручності та ви погоджуєтеся з такими умовами обслуговування на цьому Сайті. Здійснюючи Бронювання ви погоджуєтеся із такими умовами викладення інформації про Правила Надання Послуг/Правила тарифу та зобов’язуєтеся самостійно з ними ознайомлюватися та отримувати консультацію щодо тексту, умов та коректності перекладу на вибрану вами мову до моменту створення Бронювання. Якщо у вас виникають  питання, щодо умов викладених у Правилах Надання Послуг/Правилах тарифу ви зобов’язуєтеся отримати консультацію у Службі турботи про клієнтів. Створення Бронювання підтверджує вашу безумовну згоду з Правилами Надання Послуг/Правилами тарифу і ви несете одноособову відповідальність за всі ризики пов’язані із замовленням Послуг відповідно до погоджених умов. При Замовленні Послуг (однієї чи кількох) ви зобов’язуєтеся самостійно перевіряти, чи Правила Надання Послуг/Правила тарифів для кожної окремої Послуги не суперечать одне одному. Цим ви підтверджуєте, що умови цього Договору, Правила надання Послуг/ Правила тарифів для кожної окремої Послуги, та будь-які інші повідомлення та інформація на Сайті викладені  ясно, всебічно, однозначно та в наочній та доступній формі. Якщо у вас виникають питання щодо викладеної інформації на Сайті та у Договорі, зверніться, будь ласка, до Служби турботи про клієнтів. 

3.6. Передумови надання Послуг та Додаткових Послуг Агентством. Агентство надає можливість Бронювання Послуг на Сайті на умовах партнерських, агентських, субагентських та інших договорів із Постачальниками Послуг / Перевізниками. При створенні Бронювання на Сайті, ви вступаєте в прямі договірні відносини з Постачальниками Послуг / Перевізниками. З моменту оформлення вами Бронювання, Агентство діє виключно як посередник між вами та відповідними Постачальниками Послуг / Перевізниками. Агентство лише передає деталі вашого Замовлення і не є постачальником чи співпостачальником замовлених Послуг, не може впливати на умови надання Послуги їх безпосереднім виконавцем та не несе відповідальності у разі порушення ними умов надання Послуг. Постачальники Послуг / Перевізники, які надають туристичні, дозвільні та інші Послуги і які доступні на Сайті, є незалежними підрядниками, і не є агентами чи співробітниками Агентства. Повну відповідальність за надання Послуг з перевезення Пасажирів та/або надання інших Послуг несе безпосередній Перевізник / Постачальник Послуг. 

Додаткові Послуги Агентства надаються відповідно до умов роботи Агентства визначених у Договорі та породжують правовідносини безпосередньо між вами та Агентством. 

3.7. У деяких випадках даний Вебсайт може використовуватися в якості технологічної платформи, маркетплейса і/або рекламного майданчика для послуг третьої сторони. У таких випадках Агентство діє виключно в якості оператора Вебсайту і ні за яких умов і обставин не є агентом такого зовнішнього партнера, чиї послуги доступні через Вебсайт, і не несе відповідальності за його дії або бездіяльність. Дані постачальники послуг діють відповідно до окремої угоди про надання послуг. Агентство може діяти в якості агента Пасажира/Клієнта і сприяти бронювання послуг третьої сторони від імені і за вказівкою Пасажира/Клієнта, внаслідок якого виникають договірні відносини безпосередньо між Пасажиром/Клієнтом і таким постачальником послуг-третьою особою, при цьому такі відношення регулюються виключно угодою між Пасажиром/Клієнтом і таким постачальником. Будь-які претензії щодо змін в умовах надання даних послуг Пасажир/Клієнт повинен направляти безпосередньо конкретному постачальнику послуг для обробки відповідно до його правил і процедур.

4. ПРАВИЛА ТА УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ 

4.1. Правила та застереження щодо використання Сайту. Якщо ви продовжуєте користуватися цим Сайтом, ви погоджуєтеся із наступними обов’язковими правилами та застереженнями щодо використання Сайту: 

4.1.1. Ви є фізичною особою, яка досягла 18 (вісімнадцяти) років, володієте повною правоздатністю і дієздатністю та маєте право вступати у договірні відносини з Агентством / Постачальниками Послуг / Перевізниками та третіми особами, згідно умов Договору. 

4.1.2. Ви зобов’язуєтеся використовувати Сайт виключно для своїх особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, і відповідно до умов Договору та норм чинного законодавства. 

4.1.3. Ви зобов’язуєтеся створювати Замовлення Послуг і використовувати Послуги відповідно до Правил Надання Послуг / Правил тарифу, самостійно обраних Вами Постачальників Послуг / Перевізників, які надають конкретну Послугу, а також використовувати Додаткові Послуги Агентства на умовах цього Договору та інформації, отриманої на підставі цього Договору. 

4.1.4. Ви погоджуєтеся та визнаєте, що будь-яка інформація на Сайті, Сервіси Сайту та Система Бронювання надаються вам на умовах «як є і як доступно» і не можуть трактуватися як скеровування до дій чи явну рекомендацію чи перевагу одному із Постачальників Послуг / Перевізників. Ви використовуєте цю інформацію та технічні можливості Сайту на власний ризик та без будь яких гарантій від Агентства. Ви погоджуєтесь з тим, що самостійно та усвідомлено здійснюєте вибір послуг та  несете відповідальність за всі свої дії та бездіяльність, що грунтуються на інформації, розміщеній на Сайті, а також інформації, наданої Агентством. Перед прийняттям будь-яких рішень ви зобов’язуєтесь самостійно вивчити всю доступну інформацію про послуги (у тому числі ту, на яку йде відсилання до зовнішніх джерел інформації), і отримати консультацію у кваліфікованого фахівця чи отримати інформацію з інших доступних джерел. 

4.1.5. Ваші дані. Ви підтверджуєте, що вся інформація, надана вами на цьому Сайті, у тому числі інформація, вказана при реєстрації є достовірною, точною, актуальною та повною. Ви зобов’язуєтеся своєчасно оновлювати свої контактні та персональні дані, вказані у розділах «Автобусний квиток», “Залізничний квиток” слідкувати за їх точністю та актуальністю. Ви підтверджуєте, що вся інформація про Пасажирів, вказана вами при створенні Замовлення є достовірною, точною, актуальною та повною. Ви зобов’язуєтеся перевіряти чи збережені змінені дані, що відмінні від даних, збережених у розділах «Автобусний квиток», “Залізничний квиток”, перед замовленням послуг (оновлювати  сторінки Сайту) до моменту підтвердження Замовлення та його оплати. Ви несете повну та одноосібну відповідальність за інформацію, передану Вами в Систему Бронювання з метою створення Замовлення і його оплати. Інформація, яку Ви надаєте для отримання Послуг / Додаткових Послуг Агентства, в т.ч. персональні та інші дані Клієнта / Отримувача, вводяться Вами самостійно. 

4.1.6. Відгуки. Ви підтверджуєте та погоджуєтеся, що відгуки, залишені Вами на Сайті чи надіслані на адресу Агентства або залишені Вами на будь-якому веб-ресурсі, в будь-яких соціальних мережах, що прямо або опосередковано стосуються Агентства, можуть бути публічно доступними і опублікованими на Сайті, будь-якому іншому веб-ресурсі, в будь-яких соціальних мережах від вашого імені з метою інформування інших осіб про вашу думку щодо використаної Послуги/Додаткової Послуги Агентства. Ви несете повну та одноосібну відповідальність за розміщення відгуків та не повинні вказувати у них: 

  • свої персональні дані чи персональні дані третіх осіб; 
  • ненормативну лексику чи інформацію, яка порушує публічний порядок чи права інших осіб; 
  • інформацію, яка отримана з порушенням прав інтелектуальної власності, чи отримана незаконно; 
  • рекламні та маркетингові матеріали третіх осіб, заклики до участі у програмах лояльності та інші заохочення. 

Відгук, залишений на Сайті, може розглядатися як опитування. Публікація відгуків або їх видалення відбувається на власний розсуд Агентства. 

4.1.7. Електронні засоби зв’язку. Ви погоджуєтеся на використання електронних засобів зв'язку в тому числі, але не виключно: (i) електронна пошта та (ii) sms повідомлення (тут і надалі включає в себе разом чи окремо: sms, push-повідомлення, viber-повідомлення чи повідомлень іншого типу чи способу передачі на вказаний Вами на Сайті номер телефону) в процесі користування Сайтом, надання доступу до розділів особистого кабінету, створення Замовлення та отримання інформації про послуги, а також на електронну доставку повідомлень (електронна пошта, sms повідомлення), пов’язаних із користуванням Сайтом, Замовленням Послуг чи Додаткових Послуг Агентства. Для коректного створення Замовлення та отримання Послуг чи Додаткових Послуг вам необхідно вказати правильну (коректну) адресу електронної пошти та правильний (коректний) номер мобільного телефону.

Ви несете повну та одноосібну відповідальність за надання таких даних. Агентство не зобов'язане перевіряти та не несе відповідальності за будь-яку неправильну або написану з помилкою адресу електронної пошти, чи неправильно вказаний номер мобільного телефону, чи налаштування вашого поштового сервісу (спам фільтри та інше), та відповідно за неотримання вами повідомлень щодо створеного Бронювання чи замовлення Додаткових Послуг Агентства, в тому числі, але не виключно, повідомлень про зміни в даті та (або) часу вильоту (виїзду) та прильоту (прибуття) рейсу, про відміну рейсу та ін. Внесення змін та виправлення помилок у адресі електронної пошти чи номері мобільного телефону (якщо така можливість технічно доступна на Сайті) проводиться Користувачем самостійно в персональному кабунеті або, якщо це можливо, Службою турботи про клієнтів відповідно до запиту Користувача та його ідентифікації.

У випадку направлення Агентством листів, повідомлень, сповіщень на вказаний Вами при створенні Замовлення / реєстрації на Сайті неправильний (або написаний з помилкою) адрес електронної пошти / номер мобільного телефону Ви несете повну та одноосібну відповідальність, в тому числі юридичну, і ризики, пов'язані з можливими наслідками використання неправильної адреси електронної пошти / неправильного номера мобільного телефону, в тому числі за дії третіх осіб. 

4.1.8. Ви погоджуєтеся з тим, що Агентство може моніторити та записувати телефонні дзвінки, що надходять до Служби турботи про клієнтів та здійснювати вибірковий аудит електронного листування для забезпечення належного рівня обслуговування та підвищення кваліфікації персоналу та виконання зобов’язань чи використання прав, передбачених цим Договором,а також використання, реалізації та захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з правовідносинами, що виникають на підставі цього Договору. 

4.1.9. Ви можете відправляти всі свої запитання, коментарі, пропозиції, відгуки та претензії Агентству усіма доступними засобами інформаційної підтримки Сайту. Агентство робить все можливе, щоб відповісти вам у найкоротші строки, але у будь-якому випадку не пізніше 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання запиту. 

4.1.10. Легітимність електронних повідомлень та даних Системи Бронювання. Ви погоджується та підтверджуєте, що (i) всі надіслані Вам повідомлення за допомогою електронних засобів зв’язку через Сайт, або Службою турботи про клієнтів відповідно до вашого запиту (або у інший спосіб, погоджений Сторонами) прирівнюються до  комунікації на паперових носіях; та (ii) всі електронні та системні дані, що зберігаються у Системі Бронювання Агентства чи GDS, разом чи окремо є обов’язковими, належними і достатніми доказами при вирішенні можливих претензій/суперечок, що виникають із або у зв'язку з виконанням цього Договору. 

4.1.11. Дії від імені третіх осіб. Ви зобов’язуєтеся використовувати цей Сайт та послуги, доступні за допомогою Сайту лише для себе особисто або для інших осіб, від імені яких ви маєте законне право діяти та набувати відповідних прав та обов’язків. Цим ви підтверджуєте, що такі інші особи уповноважили вас і ви маєте законне право здійснювати від їх імені вибір та придбання Послуг/Додаткових Послуг Агентства, та надавати згоду на обробку їх персональних та платіжних даних, необхідних для Замовлення та використання послуг. 

Ви зобов’язуєтеся своєчасно, у повному обсязі та до моменту створення Бронювання інформувати таких осіб про умови цього Договору, вказані в ньому застереження, у тому числі всі Правила Надання Послуг/Правила тарифу та обмеження, які можуть бути до них застосовані, щодо замовлення, придбання та використання обраних послуг. Відповідальність за наслідки, що спричинені таким неповідомленням, а також за дії фізичних осіб, спричинені таким неповідомленням, несе виключно Покупець. 

До моменту створення Бронювання від імені та на користь таких фізичних осіб, ви зобов’язуєтеся проінформувати їх про те, що вони не є стороною правочину між вами та Агентством відповідно до цього Договору та не мають права пред’являти Агентству будь-які фінансові претензії, позови та інші скарги, що стосуються замовлених за допомогою цього Сайту послуг. 

Такі особи повинні бути повідомлені Покупцем та надати цілковиту та безумовну згоду на те, що вся комунікація щодо замовлених послуг буде відбуватися через ваш персональний кабунет користувача та вашу електронну пошту/номер мобільного телефону. Ви зобов’язуєтеся невідкладно та у повному обсязі повідомляти осіб, від імені яких ви дієте, про будь-які зміни/скасування, що стосуються замовлених послуг, та про будь-яку інформацію щодо замовлених послуг, отриману вами електронною поштою чи sms-повідомленням, або іншим погодженим способом. Відповідальність за наслідки, викликані таким неповідомленням, а також за дії таких фізичних осіб, спричинені таким неповідомленням, несе виключно Покупець. 

4.1.12. Безпека персонального кабінету користувача. Якщо ви зареєструвалися на Сайті та отримали доступ до персонального кабінету користувача, ви зобов’язуєтеся захищати інформацію про ваші реєстраційні дані, включно із логіном та паролем доступу (отриманим за допомогою електронного повідомлення або sms повідомлення), контролювати її, вживати заходів необхідних для запобігання несанкціонованого доступу третіми особами та нести повну відповідальність за будь-яке використання персонального кабінету користувача вами та/або іншою особою. Якщо у вас виникають підозри щодо можливого несанкціонованого доступу третіми особами до вашого персонального кабінету користувача, ви зобов’язуєтеся негайно про це повідомити Службу турботи про клієнтів. Будь-які дії, здійснені в персональному кабінеті користувача вважатимуться здійсненими вами особисто. 

4.1.13. Договір з Постачальником Послуг/Перевізником. Ви погоджуєтеся з тим, що всі договори про надання послуг Перевізниками/Постачальниками Послуг, інформація про які доступна на Сервісах Сайту, укладаються вами безпосередньо з Постачальниками Послуг / Перевізниками. Ви погоджуєтеся та повністю усвідомлюєте, що ні за яких обставин Агентство не є стороною такого договору, укладеного між вами та Перевізниками / Постачальниками Послуг. Якщо ви не погоджуєтеся  із Правилами Надання Послуг / Правилами тарифу та умовами таких договорів із Постачальниками Послуг / Перевізниками, ви не повинні створювати Замовлення Послуг. Погоджуючи із вказаними умовами, ви несете повну та одноособову відповідальність за дотримання Правил Надання Послуг обраного вами Постачальника Послуг / Перевізника та зобов’язуєтеся, в тому числі, але не обмежуючись: виконувати положення та умови купівлі Послуг, сплати всіх необхідних коштів в повному розмірі у встановлений час та відповідно до встановлених тарифів, такс, зборів, правил та обмежень Постачальника Послуг / Перевізника, умов анулювання, повернення та зміни Замовлення. Ви підтверджуєте, що ознайомилися та безумовно погоджуєтеся з договором-офертою Постачальника Послуги/Перевізника, якщо такий доступний на обраному Сервісі Сайту, де ви здійснюєте Замовлення і який є окремим договором. Акцепт цього Договору не замінює акцепту договору-оферти Постачальника Послуг. 

4.1.14. Додаткові Послуги Агентства та пропозиції. Ви погоджуєтеся та надаєте дозвіл Агентству збирати інформацію про створені Замовлення на Сайті з метою надсилання повідомлень про спеціальні пропозиції, акції та додаткові послуги, доступні на Сайті; пропонувати платні або безкоштовні Додаткові Послуги Агентства, наприклад, послугу повідомлення про затримку або скасування рейсу у вигляді sms; послугу пошуку залізничних квитків, при їх появі у продажу; послугу рекомендації по вибору готелю при пошуку авіаквитків; послуги страхування та інші. Залежно від кроку діалогу Бронювання, на якому пропонується Додаткова Послуга Агентства, її вартість або включається в загальну вартість Замовлення, або пропонується до оплати окремо. Замовляючи Додаткову Послугу, ви несете повну та одноособову відповідальність за дотримання умов надання Додаткових Послуг та зобов’язуєтеся, в тому числі, але не обмежуючись: виконувати положення та умови придбання Додаткових Послуг, сплати всіх необхідних коштів у визначені строки та відповідно до встановлених тарифів, правил та обмежень встановлених Агентством.

4.1.15. Зміна інформації на Сайті. Агентство має право на свій розсуд, у будь-який момент: 

  • додавати нові та/або скорочувати наявні Послуги Постачальників Послуг / Перевізників, Додаткові Послуги, Сервіси Сайту, і функціонал; 
  • змінювати дизайнш, правила проведення програм лояльності; 
  • додавати/скорочувати методи оплати, доступні для оплати Замовлень на Сайті; 
  • вносити зміни у вартість Послуг; 
  • встановлювати та/або вносити зміни в суми Сервісних Зборів та вартості Додаткових Послуг, що стягуються при оформленні, покупці, скасуванні, зміні, поверненні Послуг, змінювати вартість Додаткових Послуг. 

Сайт може містити певні неточності та застарілу інформацію, яка не є актуальною і надається виключно для довідки. 

4.1.16. Виправлення помилок. Агентство залишає за собою право виправляти будь-які помилки (у тому числі у фінансовій інформації) на Сайті та у створених Замовленнях (оплачених та неоплачених). Якщо у вашому Замовленні вартість Послуг була вказана з помилкою, вам буде запропоновано (якщо це можливо): (і) внести зміни у Замовлення шляхом заміни некоректної (неправильної) вартості Послуг/Додаткових Послуг Агентства на коректну (правильну); або (іі) скасувати Замовлення без накладання штрафних санкцій.   

4.1.17. Протиправні та шахрайські дії. Ви зобов’язуєтеся не використовувати будь-яке програмне забезпечення, призначене для пошкодження інфраструктури Сайту, порушення його своєчасного і правильного функціонування; порушувати обмеження будь-якого HTTP-заголовка адресного рядка Сайту, спроб перехоплення будь-яких даних та персональної інформації, що обробляється Сайтом; виконання дій, що спричинюють надмірне навантаження на інфраструктуру Сайту, моніторингу, автоматизованого вилучення інформації або копіювання будь-яких даних та інформації з цього Сайту, робити «фрейм», «дзеркало», чи у інший спосіб втручатися у роботу Сайту будь-якими засобами, та з будь-якою метою. 

Ви підтверджуєте та погоджуєтеся з тим, що умови користування Сайтом забороняють створювати одночасно кілька облікових записів, умисно спотворювати персональні дані, видавати себе за іншу особу, створювати фіктивні Бронювання чи Замовлення, і тд. Будь-яке шахрайство (спроби шахрайства) щодо використання Сайту, та проведення оплати платіжними картками на Сайті розслідуються і винні особи притягуються до відповідальності згідно вимог локального та міжнародного законодавства. Шахрайство (або його спроби) при створенні Замовлення чи придбанні Послуг на Сайті може призвести до проблем при отриманні віз та при безпосередній реєстрації на рейс чи іншого використання Послуг. 

4.1.18. Обмеження доступу до Сайту. Ви погоджуєтеся з тим, що Агентство має право на свій власний розсуд, відмовляти кому-небудь в доступі до цього Сайту, користування особистим кабінетом та створення Замовлення Послуг, призупинити доступ до Сайту та замовлення послуг шляхом блокування доступу до Сайту та/або видаленням вже створеного облікового запису з метою проведення планових та позапланових технічних та профілактичних робіт, або у випадку порушення Користувачем умов цього Договору в будь-який час і з будь-яких причин, без пояснень та попередніх повідомлень.   

4.2. ПРАВИЛА ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ 

4.2.1. Дотримання правил надання Послуг. Створюючи Замовлення Покупець та Пасажири ознайомлені та погоджуються з усіма умовами цього Договору, Правилами Надання Послуг / Правилами тарифів Постачальників Послуг / Перевізників,що застосовуються до обраних Послуг, умовами надання Додаткових Послуг Агентства (якщо є) в тому числі з умовами скасування, обміну чи повернення квитків, (а також з умовами здійснення Перевізниками стикувальних рейсів, у разі оформлення квитка з пересадкою (час достатній для здійснення пересадки, оформлення транзитних віз і т.д.). Будь-яке порушення будь-яких умов цього Договору, а також Правил Надання Послуг чи Додаткових Послуг Агентства може призвести до анулювання Бронювання; відмови в доступі до придбаних послуг, без повернення сплачених за них коштів; утримання внесеної вами передоплати, без повернення; відшкодування за ваш рахунок усіх збитків, понесених Агентством  чи Постачальником Послуг / Перевізником в результаті такого порушення відповідно до умов цього Договору. 

Проставлення Вами відповідної відмітки («галочки») в спеціальному полі діалогового вікна при створенні Замовлення є достатнім доказом факту ознайомлення і згоди з умовами, перерахованими в цьому Договорі, в тому числі достатнім доказом у будь-якому виді судочинства. Створення Замовлення і проставлення відповідної позначки («галочки») номінально, тобто без фактичного ознайомлення з умовами, перерахованими у цьому Договорі, може привести до несприятливих наслідків для Покупця / Пасажира. Проставлення Вами відповідної позначки ( «галочки») в спеціальному полі діалогового вікна при створенні Замовлення про ознайомлення та погодження з умовами, цього Договору, є безумовним і невід'ємним процесом створення Замовлення. Агентство в будь-якому випадку рекомендує перед здійсненням Замовлення ознайомитися з усіма умовами цього Договору, Правилами надання Послуг, Правилами Постачальника Послуги, Правилами тарифу і т.п. 

4.2.2. Вибір послуг. Всі етапи створення Замовлення: вибір обсягу та виду послуг, вибір маршрутів і дат, вибір рейсів, умов розміщення, внесення даних Пасажирів ( Пасажирів на ім’я / на користь яких створюється Замовлення) і Покупця, вибір методів оплати - це виключно самостійний та усвідомлений вибір Покупця. Внесена Покупцем інформація під час створення Замовлення автоматично фіксується в Системі Бронювання, глобальній системі бронювання та/або у внутрішній системі бронювання Постачальника Послуг / Перевізника, для подальшого підтвердження Замовлення та надання послуг. Деякі Постачальники Послуг / Перевізники, можуть вимагати від Покупця погодити та підписати відмову від претензій перед тим, як використовувати послуги, які вони пропонують. Якщо ви не погоджуєтеся з такими умовами, ви не повинні створювати Замовлення та користуватися Послугами. 

4.2.3. Зміна умов надання послуг. Всі пропозиції, ціни, види та умови надання Послуг, а також Правила Надання Послуг можуть бути: змінені без повідомлення Покупця, обмежені/доступні за часом, наявністю місць і строків попереднього Замовлення, датами подорожі, строками мінімального або максимального перебування в місці призначення, факторами вихідних днів і свят, сезонним коливанням цін, листами очікування, а також страйками і тимчасовою непрацездатністю систем бронювання та/або можуть змінюватися під впливом інших змін, умовам і обмежень. Агентство зобов’язується інформувати Вас про зміну умов, обсягу та переліку послуг або про неможливість виконати оплачену послугу повністю або частково лише за умови, отримання такої інформації від Постачальників Послуг / Перевізників шляхом надсилання повідомлень на електронну пошту чи номер мобільного телефону. У випадку неотримання вказаної інформації від Постачальників Послуг/ Перевізників Агентство звільняється від відповідальності перед Користувачами. 

4.2.4. Початок використання (отримання) послуг. Пасажири / Клієнти зобов’язані вчасно (наприклад, не пізніше встановленого Перевізником/Постачальником Послуг часу) прибувати до місця надання Послуг та несуть одноособову відповідальність за неявку або спізнення до місця надання Послуг чи неможливості скористатися Послугою через недотримання умов цього Договору чи Правил Надання Послуг. 

4.2.5. Дотримання митних та прикордонних формальностей та належність документів для користування послугами. Покупець та Пасажири несуть повну відповідальність за: підготовку, наявність і коректне оформлення віз, та документів, необхідних для перетину кордону країн транзиту (навіть якщо Пасажири не залишають аеропорт чи літак) та країни прибуття; своєчасне надання Агентству паспортних, візових даних та даних про місце проживання Пасажирів у країні прибуття для внесення інформації в оплачене Бронювання, якщо цього вимагає Перевізник чи Постачальник Послуг. 

Покупець та Пасажири підтверджують, що ознайомлені та зобов’язуються самостійно виконувати всі вимоги країни відправлення, транзиту та слідування, в тому числі вимоги до закордонних паспортів та інших формальних документів, у тому числі, умов про граничний термін дії закордонного паспорта, необхідний для отримання візи та в'їзду у країну прибуття; оформлення документів, необхідних при виїзді і прибутті: необхідність оформлення віз, придбання зворотного квитка при в'їзді в країну з безвізовим режимом; дотримання інших необхідних для в'їзду в країну вимог (наявність медичного страхування, необхідність вакцинації, підтвердження наявності достатньої кількості коштів, наявність зворотного квитка тощо); необхідність оформлення документів для виїзду неповнолітніх дітей віком до 18 (вісімнадцяти) років; необхідність оформлення документів для перевезення тварин та рослин, та умов їх розміщення у місці надання Послуг; дозволів на перевезення обладнання, музичних інструментів, зброї, художніх цінностей, та інших дозволів і погоджень. Пасажири несуть одноособову повну відповідальність за дійсність закордонних паспортів, дозволів на виїзд неповнолітніх дітей та інших документів, необхідних для використання Послуги, та за достовірність відомостей, що містяться в цих документах. Пасажир зобов'язаний самостійно отримати необхідну інформацію про порядок депортації в консульстві відповідної країни та повідомлений, що депортація Пасажира з недійсними в'їзними або виїзними документами здійснюється за рахунок Пасажира з вирахуванням штрафу або без такого. 

Покупець та Пасажири підтверджують, що ознайомлені з особливостями та правила митних і прикордонних формальностей країни-відправлення та країни-слідування; правилами перевезення багажу; а також з правилами поведінки в країні транзиту чи прибуття  та зобов'язуються дотримуватися усіх таких правил. 

4.2.6. Звернення до Служби турботи про клієнтів для отримання інформації про Бронювання / Замовлення та / або у питаннях, пов'язаних з доступом до особистого кабінету може вимагати дотримання процедури авторизації / ідентифікації клієнтів. Перелік питань та інформації, необхідних для авторизації Клієнтів Службою турботи про клієнтів, визначаються і змінюються Агентством на його власний вибір і в будь-який час. Пасажири, на ім'я / на користь яких здійснювалося Замовлення, повинні бути повідомлені Покупцем, що для їх авторизації Службою турботи про клієнтів може знадобитися інформація, яка доступна тільки Покупцеві, який створював Замовлення через особистий кабінет користувача. Агентство не несе відповідальності і не компенсує ніяких витрат за непроходження авторизації Клієнтом / Пасажиром при зверненні до Служби турботи про клієнтів. 

4.2.7. Ви погоджуєтеся, що викладені правила користування Сайтом також поширюються на випадки, коли ви отримуєте доступ до Сайту (окремих його сторінок чи Сервісів), знаходячись на інших веб-сайтах, які забезпечують можливість повного чи часткового перегляду цього Сайту. 

5. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ 

5.1. Для того, щоб скористатися послугами Сайту, ви зобов’язуєтеся зареєструватися на Сайті і отримати доступ до особистого кабінету користувача. При реєстрації ви повинні вказати наступні дані: 

  • адресу електронної пошти (яка, після реєстрації буде використовуватися як логін); 
  • прізвище, ім'я; 
  • контактний номер мобільного телефону; 
  • пароль доступу (під час повної реєстрації на Сайті). 

Перелік даних, необхідних для реєстрації / авторизації на Сайті може бути змінений Агентством на власний розсуд. 

5.2. Пароль доступу. При експрес-реєстрації та автоматичній реєстрації на Сайті пароль генерується автоматично і надсилається вам на електронну пошту після реєстрації. Ви можете змінити пароль до особистого кабінету користувача. За необхідності можна скористатися функцією «скинути пароль» на Сайті. Ви зобов’язуєтеся використовувати надійний пароль для входу до особистого кабінету користувача та не повідомляти його третім особам. 

5.3. Способи реєстрації. Зареєструватися на Сайті та отримати доступ до особистого кабінету користувача ви можете трьома способами: Повна реєстрація через відповідну форму реєстрації на Сайті. Експрес-реєстрація через форму на Сайті з використанням профілю у соціальних мережах, однак згодом ви зобов'язуєтеся надати всі дані, необхідні для замовлення послуг. Автоматична реєстрація на Сайті та отримання доступу до особистого кабінету користувача після створення першого Замовлення. В цьому випадку, дані першого Пасажира будуть використані для внесення до особистого кабінету користувача. 

5.4. Ви маєте право вільно, у будь-який час користуватися доступом до своїх Замовлень та персональної інформації, розміщеної на Сайті в особистому кабінеті користувача, використовуючи свою адресу електронної пошти (логін) та пароль, отриманий на електронну пошту після реєстрації. Також, ви можете зайти до особистого кабінету користувача за допомогою авторизації через sms повідомлення, яке буде відправлено на ваш мобільний номер телефону. 

5.5. Під час реєстрації на Сайті вам буде додатково запропоновано погодитися з умовами цього Договору. Якщо ви не погоджуєтеся з цими умовами, просимо вас не користуватися Сайтом та негайно його покинути. 

6. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА: БРОНЮВАННЯ, КУПІВЛЯ. ПОРЯДОК ОПЛАТИ 

6.1. Загальні правила. Бронювання 

6.1.1. Здійснюючи Бронювання на Сайті, Покупець зобов'язаний надати свої персональні  дані, а також персональні дані  Пасажирів/Клієнтів, якщо це необхідно для конкретно вибраної Послуги: прізвище та ім'я; дані документів, що засвідчують особу (наприклад, номер та серія паспорта); дату народження; інформацію про стать; інформацію про громадянство; інші дані, які необхідні для замовлення та використання Послуг. Перелік даних, необхідних для створення Замовлення на Сайті може бути змінений Агентством на власний розсуд. 

6.1.2. Пасажири/Клієнти, у яких персональні дані, зазначені у Бронюванні, не відповідають вказаним у документі, що посвідчує особу, до отримання Послуги не допускаються. 

6.1.3. При оформленні Замовлення ви повинні заповнити всі поля, які позначені в Системі Бронювання як «обов'язкові» для заповнення. 

6.1.4. При створенні Замовлення Система Бронювання може запропонувати вам замовити Додаткові послуги Перевізників / Постачальників Послуг та / або Додаткові Послуги Агентства (наприклад, укласти договір страхування багажу на час перельоту, або смс інформування, і ін.). В цьому випадку, при створенні Замовлення, Система Бронювання автоматично розставить відповідні позначки («галочки») поряд з додатковою послугою Перевізника / Постачальника Послуг та / або поруч з Додатковою Послугою Агентства, яка може бути корисною, зацікавити Вас. При створенні кожного Замовлення ви зобов'язані перевіряти наявність відповідних відміток («галочок») та за можливості ознайомитися з даними Додатковими Послугами. У разі, якщо пропоновані Системою Бронювання додаткові послуги Перевізників / Постачальників Послуг та / або Додаткові Послуги Агентства не є актуальними для вас, ви зобов'язані самостійно прибрати (зняти) такі позначки («галочки») при створенні Замовлення до моменту його оплати. У разі, якщо пропоновані при створенні Замовлення Системою Бронювання додаткові Послуги Перевізників / Постачальників Послуг та / або Додаткові Послуги Агентства не були актуальними для вас, але ви самостійно не прибрали (не зняли) такі позначки («галочки») при створенні Замовлення до моменту його оплати, то запропоновані Системою Бронювання Додаткові Послуги Перевізників / постачальників Послуг і (або) додаткові Послуги Агентства будуть вважатися актуальними для вас і увійдуть в Замовлення з подальшою оплатою. 

6.1.5. Зміна даних у Бронюванні. Зверніть увагу, зміна персональних даних будь-кого з Пасажирів/Клієнтів в оформленому Замовленні (у тому числі виправлення помилок),зміна маршруту, дати та ін. може призвести до втрати погоджених у ньому тарифів, згідно яких була оплачена конкретна Послуга, а також до різного роду доплат. Зміна персональних даних Пасажира / Клієнта у Бронюванні може бути підставою для повернення квитків по цьому Бронюванню та оформлення нових квитків за новою вартістю. При внесенні змін у створене Бронювання, Покупець бере на себе всі можливі ризики, в тому числі, але не виключно, пов’язані з втратою вартості/зміною тарифу, згідно якого була оплачена конкретна Послуга, поверненням білету, оплатою Сервісного Збору у зв’язку із внесенням змін у Бронювання, необхідністю здійснення різного роду доплат, санкцій/штрафів, створенням нового Бронювання, поверненням сплачених коштів, конвертацією валют при повернення сплачених коштів та інше. Просимо вас уважно ставитися до заповнення даних при Бронюванні. Агентство робить все можливе для перевірки внесення вами інформації при Бронюванні, але не несе і не може нести відповідальності та пов’язаних з цим збитків за неправильне, неповне чи неточне заповнення вами персональних та інших даних Пасажирів / Клієнтів. 

6.1.6. Скасування неоплачених/оплачених Бронювань. Строк для оплати Бронювання вказується Перевізником/Постачальником відповідної Послуги. Агентство не може впливати на зміну встановленого строку для оплати Послуг та не несе відповідальності за скасування таких Бронювань.   

Ваше Бронювання буде автоматично скасовано в Системі Бронювання без стягнення штрафних санкцій в наступних випадках: (і) якщо за час, поки Ви проходили всі кроки діалогу Бронювання, Послуги були анульовані (розпродані) Перевізником / Постачальником Послуг (наприклад, всі квитки були розкуплені третіми особами за допомогою послуг сторонніх сервісів або безпосередньо самим перевізником); (іі) якщо за час, поки ви вводили Одноразовий код підтвердження платежу, Послуги були (анульовані) розпродані Постачальником Послуги / Перевізником ; (III) якщо протягом встановленого терміну ви не провели оплату / підтвердили оплату бронювання. 

Ви погоджуєтеся та повністю усвідомлюєте, що в разі скасування Бронювання і його повторного створення (аналогічного до скасованого), вартість Послуг, зазначена в такому повторному бронювання, може відрізнятися, в тому числі бути більшої від вартості послуг, що була вказана в скасованому Бронюванні. 

6.1.7. Підтвердження Замовлення. Усі підтверджені Замовлення та їх статус доступні для перегляду в особистому кабінеті користувача. Рекомендуємо щоразу після завершення обраної дії на Сайті оновлювати сторінку браузера, щоб отримати актуальну інформацію про статус вашого Замовлення. 

Після опрацювання вашого Замовлення Системою Бронювання, вам може надсилатися повідомлення про його статус на електронну пошту та/або мобільний телефон на вибір Агентства або Постачальника Послуг/Перевізника. Послуга, вважається наданою Агентством належним чином і в повному обсязі: (i) з моменту відображення інформації про оплачене Замовлення чи підтверджене Бронювання в особистому кабінеті користувача на Сайті, та надання можливості завантажити електронно-цифровий бланк оплаченого Замовлення чи підтвердженого Бронювання (наприклад, електронний квиток/маршрут-квитанція, електронний ваучер, страховий поліс, квиток, бланк бронювання) чи (ii) надсилання відповідного підтвердження та/або надсилання електронно-цифрового бланку оплаченого Замовлення чи підтвердженого Бронювання (наприклад, електронний квиток/маршрут-квитанція, електронний ваучер, страховий поліс, квиток, бланк бронювання)на електронну пошту чи номер мобільного телефону Клієнта. Часом відправлення електронно-цифрового документа вважаються дата і час,  коли  відправлення  електронного документа не може бути скасовано Агентством. З цього моменту електронний документ вважається таким, що одержаний Клієнтом. 

6.1.8. Електронно-цифровий документ/бланк для вибраного виду Послуг надсилається Покупцеві на його адресу електронної пошти, вказану при оформленні Замовлення або надається у інший визначений спосіб (повідомлений Покупцю шляхом надсилання повідомлення на електронну пошту чи номер мобільного телефону). Електронно-цифровий документ для вибраного виду Послуг (наприклад, електронний квиток/маршрут-квитанція, електронний ваучер, страховий поліс, квиток, бланк бронювання і т.п.), засвідчує придбання Послуги чи її Бронювання та підтверджує право вказаних в документі осіб скористатися Послугою у вибраного Постачальника Послуг / Перевізника (наприклад, здійснити подорож). Агентство не має зобов’язань щодо надсилання будь-яких електронно-цифрових документів до моменту отримання повної оплати від Покупця, якщо така оплата передбачена для вибраної Послуги.   

Зверніть увагу, що деякі із  електронно-цифрових документів, потрібно обміняти на бланки квитків безпосередньо у касі Постачальника Послуг / Перевізника перед використанням Послуг. Бронювання, не оплачені на Сайті, передбачають оплату у касі Постачальника Послуг / Перевізника перед початком надання Послуг. Цим Клієнт повідомлений про те, що в разі нездійснення обміну електронно-цифрових документів на бланки квитків, у разі виникнення такої необхідності, ви можете бути не допущені Перевізником / Постачальником Послуг до отримання Послуги. Пасажир зобов’язується перевіряти електронну пошту, інші засоби зв’язку, вказані ним при Бронюванні, на предмет отримання підтвердження Замовлення та/або електронно-цифрового бланку оплаченого Замовлення чи підтвердженого Бронювання, а також інформацію, вказану у отриманому електронно-цифровому документі. 

Пасажир зобов’язується самостійно видрукувати його на паперових носіях. Перевізник / Постачальник Послуг перед початком використання Послуг може запросити у Пасажира/Клієнта посвідчення особи або квиток на паперовому носії. У випадку відсутності у вас документів, що підтверджують особу та інших необхідних документів для використання Послуги, а також дійсного квитка, виданого на ваше ім’я, Перевізник / Постачальник Послуг може відмовити вам у наданні Послуг. 

6.1.9. Повідомлення від Постачальників Послуг/Перевізників. Якщо це передбачено відповідною Послугою, ви можете також отримувати повідомлення від Постачальників Послуг / Перевізників щодо замовленої вами Послуги. Агентство не контролює та не несе жодної відповідальності за будь-який обмін повідомленнями між вами та Постачальниками Послуг / Перевізниками, який відбувається без використання цього Сайту.    

6.1.10. Знижки та спеціальні пропозиції, акції. Спеціальні пропозиції, знижки та акції чітко зазначаються та повинні застосовуватися відповідно до вказаних у них правил та строків дії. Якщо Послуга передбачає отримання знижки для осіб, віднесених Перевізником/ Постачальником Послуги до відповідної вікової категорії («дитина» та/або «немовля», вік дитини та немовляти повинен відповідати віковим категоріям («дитина», «немовля»), встановленим відповідним Постачальником Послуги / Перевізником на дату завершення подорожі, чи завершення користування Послугою. Вік Клієнта/Пасажира повинен бути підтвердженим відповідним документом (паспортом/свідоцтвом про народження дитини/іншим документом, що посвідчує особу). Вимоги до виду та форми документу встановлюються правилами Перевізника/Постачальниками Послуг. 

6.2. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА. ОПЛАТА 

6.2.1. Вибір метода оплати та платіжні дані. Покупець самостійно обирає зручний для себе метод оплати Замовлення серед можливих для даного Сервісу та виду Послуги і доступний на Сайті на момент оплати. Методи та способи оплати, які не передбачені та недоступні на Сайті для здійснення та підтвердження оплати не приймаються. 

При обраному методі оплати платіжною карткою Покупець вказує інформацію, пов'язану з платіжними картками, а саме: номер картки, термін дії, CVC/CVV-код та ім’я власника платіжної картки та надає згоду Агентству / Постачальнику Послуг / Перевізнику/Платіжній системі на обробку своїх персональних та платіжних даних, по переказу грошових коштів за обрану Послугу. Агентство має право надавати вам як один, так і кілька варіантів методів оплати Замовлення, в залежності від виду тієї чи іншої послуги, які входять в Замовлення, і умов договору, укладеного між Агентством і конкретним Перевізником / Постачальником Послуг. 
Агентство має право в будь-який час і на свій розсуд змінювати / видаляти будь-які методи оплати на Сайті без зобов'язання будь-яких повідомлень і внесення змін до цього Договору. 

6.2.2. Уповноваження на обробку платіжної транзакції. Обравши та підтвердивши метод оплати Замовлення, Покупець уповноважує або Агентство (його партнерів чи афілійованих осіб) або Постачальника Послуг / Перевізника / Платіжну систему списати із вказаної ним платіжної картки / банківського рахунку через обраний метод оплати повну вартість Замовлення, вказану на Сайті, включно з Сервісними Зборами, комісіями, відповідними націнками за переказ коштів, сумою можливої конвертації та курсової різниці, які будуть застосовані до проведення оплати вказаного Замовлення, а також уповноважуєте вказаних осіб використовувати ваші платіжні та персональні дані для (i) придбання замовлених вами Послуг, (ii) опрацювання повернення платежів, якщо це необхідно, та (iii) для інших цілей, які є необхідними для виконання умов цього Договору та вашого Замовлення. Ви повністю усвідомлюєте та погоджуєтеся з тим, що на момент оплати Замовлення Агентству невідомий розмір додаткових витрат за обробку платіжних транзакцій. 
Агентство має право запросити у вас, а ви зобов'язуєтеся надати банківську виписку для вирішення спірних фінансових питань, пов'язаних з оплатою Послуг / Замовлення / Послуг Агентства, з поверненням коштів у зв'язку з відмовою від Послуг / Замовлення / Послуг Агентства, а також для вирішення інших спірних фінансових питань. 

У разі вибору вами будь-якого із способів оплати Замовлення, ви визнаєте той факт, що Агентство, після отримання грошових коштів в рахунок оплати послуг, перераховує зазначені кошти відповідному Перевізнику / Постачальнику послуг, та не являється власником зазначених коштів. 

6.2.3. Достатність коштів для оплати. На момент підтвердження Замовлення за допомогою платіжної картки / банківського рахунку у Покупця повинно бути достатньо коштів, для повної оплати Замовлення, враховуючи можливі додаткові витрати, пов’язані з обробкою платежів, конвертацією валют чи курсовою різницею, баланс на платіжній карті повинен бути достатній для покриття усіх таких додаткових витрат. Агентство не несе відповідальність за скасування Бронювання, та понесені з цим витрати Покупця через недостатність коштів на платіжній картці / банківському рахунку Покупця. 

6.2.4. Платіжні транзакції. Під час створення/оформлення Замовлення кошти на платіжній картці можуть блокуватися із подальшим їх списанням. Списання коштів із платіжної картки може відбуватися Агентством / Перевізником чи Постачальником Послуг одним платежем або кількома платежами (наприклад, за кожен квиток окремо, при бронюванні кількох квитків/номерів в готелі одночасно, або за кожну послугу окремо, при замовленні кількох послуг одночасно). Списання коштів може відбуватися як у момент створення Замовлення, так і протягом 30 (тридцяти) днів і більше після підтвердження Замовлення відповідно до правил Постачальника Послуг / Перевізника. Покупець зобов’язується вжити всіх заходів для того, щоб списання коштів з платіжної картки було можливим та доступним у будьякий час Агентством чи Постачальником Послуг / Перевізником (наприклад, усі обмеження та ліміти банку-емітента для здійснення оплати повинні бути зняті Покупцем до моменту фактичного списання коштів з рахунку). 

6.2.5. Перевірка платіжних транзакції. Власник платіжної картки зобов'язаний використовувати її відповідно до вимог законодавства та умов договору, укладеного з банком-емітентом, і не допускати використання платіжної картки особами, які не мають на це законного права або повноважень. Щоб уникнути випадків різного роду неправомірного використання платіжних карток при оплаті, всі Замовлення, оформлені та оплачені платіжною карткою на Сайті, перевіряються Агентством всіма доступними засобами щодо перевірки правомірності платіжних транзакцій, у тому числі, але не обмежуючись, згідно з правилами та стандартами безпеки платежів та антифрод-перевірки, деталі який доступні на Сайті. 

Агентство залишає за собою право відмовити вам у наданні Послуг або додатково запросити копії документів власника платіжної картки, якщо буде достатньо підстав вважати, що транзакція по платіжній картці, може бути сумнівною / шахрайською. З метою перевірки особи-власника та його правомочності щодо використання платіжної картки для оплати Послуг на Сайті, Агентство може запросити у Покупця: 

  • копію першої та другої сторінки паспорта; 
  • копію платіжної картки з обох боків (у номері картки повинно бути чітко видно перші шість та останні чотири цифри, CVC/CVV-код потрібно закрити). 

Ви зобов’язуєтеся на вимогу та у строки, встановлені Агентством, надіслати вказані копії документів електронною поштою у розмірі та форматі згідно вимог Агентства. У випадку не надання запитуваних документів у строк, або наявності сумнівів щодо їх достовірності, Агентство залишає за собою право без пояснення причин анулювати Замовлення. Сплачена вартість Замовлення повертається на платіжну картку Покупця, а кошти, які були заблоковані на картці Покупця, розблоковуються. 

Зверніть увагу, що перевірка платіжних транзакцій проводиться Агентством лише протягом офісних робочих годин Агентства. У зв’язку з цим, будь-які платіжні транзакції щодо Послуг, які замовлені у інший час можуть опрацьовуватися наступного робочого дня. Агентство не несе відповідальності за будь-які витрати, понесені в результаті таких перевірок. 

6.2.6. Валюта. Розрахунки між Агентством та Покупцем проводяться в національній валюті - гривні. Розрахунки між Покупцем та відповідними Постачальниками Послуг / Перевізниками проводяться / обробляються відповідно до встановлених ними / банками-емітентами правил розрахунків. У цьому випадку валюта списання коштів з рахунку Покупця може відрізнятися від валюти визначеній на Сайті. Створюючи Бронювання ви погоджуєтеся з тим, що вам повідомлено умови формування вартості Замовлення, валюту списання коштів з рахунку та умови оплати, та ви беззастережно приймаєте визначені умови. 

6.2.7. Додаткові витрати на обробку платіжних транзакцій. Покупець несе повну та одноособову відповідальність за всі комісійні витрати, суми можливих конвертацій та курсових різниць та інші визначені витрати, які можуть бути додані до вартості Замовлення емітентом платіжної картки / платіжною системою, оператором послуг платіжної інфраструктури. Покупець зобов’язується самостійно ознайомлюватися із правилами, тарифами та комісіями банку, курсами обміну валют та конвертації, які можуть бути застосовані до проведення оплати Замовлення на Сайті. Ви приймаєте і погоджуєтеся з тим, що Агентство не відшкодовує Покупцям витрати у випадках додаткових конвертацій та курсових різниць, оскільки лише надає Покупцю інформацію про  політики ціноутворення Перевізника, але не  бере участі у формуванні політики взаємодії між учасниками, що обслуговують платіжні транзакції з моменту її формування і до списання коштів з рахунку Покупця, а також під час зарахування коштів на рахунок в результаті проведення повернення документів, що підтверджують Послугу. Перед оплатою Послуг, Агентство рекомендує вам звернутися до кваліфікованого фахівця банку-емітента Вашої платіжної картки для отримання інформації про усі деталі вашої платіжної транзакції. 

6.2.8. Курси обміну валют, доступні на Сайті, базуються на різних джерелах, доступних публічно і повинні використовуватися виключно з інформаційною метою. Курси обміну валют можуть не оновлюватися щодня, і фактичні ціни можуть бути не точними та відрізнятися від фактичного курсу обміну валют для вашої платіжної транзакції. 

6.2.9. Конвертація валют та банківські комісії при оплаті: 

  • Відповідно до правил роботи деяких Постачальників Послуг / Перевізників  запит на списання вартості Бронювання з платіжної картки Покупця може надходити з банків, що знаходяться за межами країни, в якій здійснюється Бронювання. Банк-емітент банківської картки може вважати Бронювання міжнародної подорожі міжнародною транзакцією, оскільки запит на списання коштів може відбуватися іноземними Постачальниками Послуг / Перевізниками. 
  • Курс обміну валют та сума комісії за міжнародну транзакцію визначаються виключно банком-емітентом Покупця у той день, коли він обробляє транзакцію. Зверніть увагу, що дата опрацювання вашої платіжної транзакції може бути відмінною від дати проведення платежу на Сайті.  
  • Якщо Бронювання здійснюється за межами країни, в якій випущена банківська картка, або валюта платежу відмінна від валюти платіжної картки, банк може конвертувати суму оплати у місцеву валюту, зняти комісію за обмін валют та нараховувати комісію за проведення міжнародної транзакції. У зв’язку з цим, сума, вказана у звіті про підтвердження платіжної транзакції, може бути у місцевій валюті, і ця сума може бути відмінна від суми, зазначеної на підсумковій сторінці оплати за Бронювання на Сайті. 
  • Конвертація валют та банківські комісії можуть виникати як на етапі оплати так і не етапі повернення коштів при анулюванні / скасуванні Бронювання. 

6.3. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА. ПОВЕРНЕННЯ 

6.3.1. Повернення Покупцеві сплачених за Замовлення коштів завжди здійснюється відповідно до умов цього Договору, Правил  Надання Послуг/Правил Тарифу, інших правил та рекомендацій і т.п., в тому числі рекомендацій Перевізника/Постачальника Послуги, що застосовується для подачі та обробки запиту на повернення Послуги, та вимог застосовного законодавства. 

6.3.2. Порядок опрацювання заяви на повернення і технічна процедура повернення коштів Покупцю регламентуються Правилами Надання Послуг/Правилами Тарифу для кожного окремого Сервісу, до якого належить придбана Послуга. 

6.3.3. Агентство має право вимагати у Покупця, що ініціює повернення коштів, копії додаткових документів: документів, що ідентифікують особу (наприклад, паспорт), заяв, довідок, свідоцтв та інших документів, що підтверджують причини повернення, а також надання банківської виписки при вирішенні спірних фінансових питань. Подаючи запит на повернення Послуги, Покупець зобов'язаний максимально детально донести до Агентства підставу (причину) такого повернення та необхідні документи. Покупець несе повну і одноосібну відповідальність за ненадання необхідних документів, а також за недонесення до Агентства підстави (причини) повернення Послуги.

Чи була вам ця стаття корисна?