Завантаження...

hero

Як купити квиток на поїзд?

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд
Категорії

Ви можете придбати квиток на поїзд на нашому сайті skybooking.ua. Для того щоб купити залізничні квитки виконайте наступні дії всього за кілька хвилин:

1. Введіть у поля «Звідки» та «Куди» міста відправлення та прибуття.

2. Перейдіть до поля «Туди», натисніть на електронний календар та виберіть запланований день виїзду. У полі «Назад» за потреби вкажіть день повернення.

3. Система SkyBooking покаже доступні рейси заданим маршрутом.

4. Відфільтруйте рейси з відправлення, часу в дорозі та прибуття. Ці параметри знаходяться над першим завантаженим рейсом.

5. У полі кожного рейсу в лівому верхньому куті вказані час та день відправлення, у нижньому куті – час прибуття. У полі рейсу ви можете переглянути тривалість поїздки, тип поїзда та його номер. Натисніть на інтерактивну карту маршруту, щоб переглянути шлях, кількість і час зупинок.

6. У правому верхньому куті ви побачите доступні місця: кількість та клас (люкс, купе, плацкарт, сидячий 1-го класу, сидячий 2-го класу) та вартість, яка відповідає типу місця.

7. Натисніть відповідний рейс. Перед Вами відкриється інтерактивна схема поїзда. Над схемою потяга продубльована інформація про рейс: номер поїзда, тип поїзда, відправлення (дата та час), прибуття (дата та час), час у дорозі.

8. На схемі ви побачите вагони з вільними місцями. Над кожним вагоном повторно вказано вартість. Натисніть на потрібний вагон, перед вами з'явиться ілюстрація вагона з вільними місцями (вони позначені світло-сірим кольором). На схемі будуть відображені лише ті вагони, в яких є вільні місця, натискайте на відповідний та обирайте місце.

9. Щоб продовжити оформлення квитка у формі, заповніть прізвище та ім'я без помилок, як у паспорті.

10. Виберіть тип квитка – повний чи дитячий.

11. Заповніть графу багажу:

  • без додаткового багажу;
  • надлишок;
  • тварини, птахи;
  • апаратура.

12. За потреби поставте галочку в полі постільні речі.

13. За потреби поставте галочку у полі «1 напій» або «2 напої». У першому випадку ви можете включити у вартість квитка один напій із запропонованих під час поїздки на етапі купівлі квитка: класичний чорний чай, розчинна кава або мінеральна вода 0,5. У іншому випадку ви можете вибрати два напої на вибір.

14. Після того, як ви заповните всі необхідні поля, внизу екрана праворуч ви побачите ціну на ваш квиток. Натисніть кнопку купити. На екрані з'явиться підтвердження замовлення.

Перевірте ще раз усі дані: час відправлення, прибуття, ім'я та прізвище, обрані додаткові послуги.

15. Заповніть електронну пошту та мобільний телефон. На електронну пошту буде надіслано ваш електронний квиток. Це обов'язкові поля.

16. Поставте галочку "Я приймаю Угоду публічної оферти, згода на обробку персональних даних". Це обов'язкове поле.

17. Час на оплату – 30 хвилин. Час вказано у правому куті внизу екрана. Натисніть кнопку оплатити.

18. До вартості квитка буде додано суму за обробку транзакції.

Після цього ви побачите остаточну вартість.

19. Перейдіть до оплати та виберіть відповідний спосіб.

Після підтвердження оплати на вказану електронну адресу буде надіслано квиток (квитки) з QR-кодом. Завантажте квиток або роздрукуйте його на принтері як резервний варіант.

Увага!

Відповідно до видачі результатів пошуку, ви можете купити електронний квиток або квиток з відкладеним друком. Електронний квиток не обов'язково друкувати на відміну від квитка з відкладеним друком, який необхідно обміняти в залізничній касі.

У разі відсутності прямого рейсу на бажану дату, ви можете вибрати маршрут з пересадкою. Після підтвердження поїздки з пересадкою в нашій системі буде створено замовлення для кожного відрізка поїздки. Після оплати в особистому кабінеті з'явиться два окремі замовлення, тобто ви отримаєте два квитки.

Якщо вам необхідно повернути замовлення рейсу з пересадкою, вам потрібно анулювати кожен квиток. Якщо ви купуєте квитки з пересадкою, пам'ятайте, що ви самостійно повинні здійснити трансфер між окремими поїздами, розрахувати час на дорогу та врахувати можливі затримки поїздів під час планування подорожі. Сервіс SkyBooking не приймає претензії у разі запізнення на будь-яку станцію під час пересадки.

Чи була вам ця стаття корисна?