Якщо при оформленні квитків під час заповнення імені та прізвища допущено помилки, їх неможливо виправити. Тому ви можете залишити квиток, якщо помилки незначні, або анулювати його, оформивши нове замовлення без помилок. Згідно з чинними правилами Укрзалізниці, пасажиру дозволяється проїзд з квитком, де загалом допущено до трьох помилок у написанні його імені та прізвища, за умови, що помилки не впливають на читання імені та прізвища. Пасажири не можуть вносити зміни або заміняти прізвище та ім'я одного пасажира на прізвище та ім'я іншого. Вам маєте повернути квиток та придбати новий на ім'я іншого пасажира.
Увага!
Якщо ви переплутали поля "Ім'я" і "Прізвище" під час оформлення квитка, тоді ваш квиток вважається недійсним. Його необхідно повернути та замовити новий без помилок.