Якщо є вільні місця, пасажир має право змінити придбаний проїзний документ на ранній поїзд або у вагон вищої (нижчої) категорії, чи замінити зазначені місця у квитку на місця будь-якого вагона такої ж категорії. Для переоформлення слід звертатися до кас квиткового продажу Укрзалізниці за умови, що до відправлення поїзда, на який здійснюється переоформлення, залишається не більше 24 годин.
Пасажир зобов'язаний сплатити за переоформлення квитків на поїзд згідно з тарифами, встановленими перевізником Укрзалізниці. При переоформленні квитків ціна проїзду перераховується за новими умовами поїздки. Якщо ціна проїзного документа за новими тарифами дорожча за попередню, пасажир зобов'язаний сплатити різницю. У разі, якщо ціна нових проїзних документів нижча за попередні, пасажиру проводиться відшкодування різниці вартості проїзду.
Увага!
Згідно з правилами Укрзалізниці, якими SkyBooking керується при продажі залізничних квитків, ви не можете внести будь-які зміни онлайн (на сайті) у вже оплачений електронний квиток. Ми рекомендуємо оформити повернення квитків у режимі онлайн, після чого зробити покупку нового квитка необхідної вам категорії, або звернутися до кас Укрзалізниці з роздрукованим електронним квитком та документами, що підтверджують особу пасажира, для подальшого обміну чи заміни.