Міжнародний аеропорт Касабланки Мухаммед V раніше називався Нуасер (дане позначення досі використовують представників старшого покоління), він обслуговує найбільш густонаселене місто Марокко та вважається першим по завантаженості в країні і четвертим – на Африканському континенті. Повітряний вузол отримав назву за іменем Мухаммеда (Мохаммеда) V, який правив державою в середині минулого століття і запам'ятався як мудрий та справедливий лідер, а також ватажок націоналістичного руху за незалежність (проти іспанського та французького колоніалізму).
У 2014 р. через ці повітряні ворота пройшли більше 8 млн осіб. Відомо, що з кожним роком даний показник зростає, отже, найближчим часом авіапорт має всі шанси стати найбільш відвідуваним вокзалом Африки.
Аеропорт займається не лише пасажирськими, але й вантажними перевезеннями. Він є базою для таких великих авіаперевізників, як Royal Air Maroc, Air Arabia Maroc і Royal Air Maroc Express та обслуговує літаки Air Canada, EgyptAir, Etihad Airways, Eurowings, El Al, Pegasus Airlines, Lufthansa, TAP Air Portugal, Tui Fly, Turkish Airlines, Wizz Air, Vueling та ін.
Довжина посадкової смуги становить 3,72 км, а ширина – 45 м, завдяки чому даний транспортний вузол може приймати й відправляти авіасудна будь-якого класу. З нього регулярно відправляються прямі рейси в більшість великих міст Азії, Африки, Європи та Північної Америки. Щодня є маршрути в Лісабон, Амстердам, Париж, Стамбул, Доху, Москву, Кувейт, Мадрид, Бахрейн та інші. Сезонно виконують польоти в Лондон, Барселону, Анталію та інші міста.
Даним транспортним каналом управляє ONDA (Національне управління аеропортів). Він відповідає всім міжнародним стандартам і вимогам. Клієнтам цього авіапорту доступні наступні послуги:
- Обмін валюти (пункти є на першому та другому поверхах, але в обміннику, який знаходиться на першому поверсі біля виходу, курс трохи вигідніший).
- Магазини безмитної торгівлі, де можна вигідно купити сувеніри або якісь місцеві товари (працюють тільки вдень).
- Банкомати кількох місцевих банків.
- Food-зона (кафе та кілька пунктів з продажу фастфуду).
- Інформаційні стійки (диспетчери дають відповіді на питання, які цікавлять).
- Камери схову (платні).
- Wi-Fi на всій території аеропорту (безкоштовно протягом перших 30 хвилин).
- Душові кабінки й туалетні кімнати (в тому числі, для пасажирів з обмеженими фіз. можливостями).
- Дитячий майданчик, обладнаний гойдалками та іншими локаціями для активного проведення часу.
- Автомобільний паркінг (знаходиться на привокзальній території і теж управляється ONDA).
- VIP-зали для очікування (підвищеної комфортності).
- Офіси турагентів.
- Стійки автопрокату.
- Стійки таксомоторних служб.
Подивитися інформацію про найближчі польоти можна на сайті аеропорту, через наш сервіс SkyBooking чи на двох інтерактивних табло біля входів в термінали. Купити квитки на літак можливо не лише по-старому, тобто, через касу авіапорту або у турагентів, але й онлайн: на сайтах авіаперевізників, веб-сайті вокзалу або за допомогою SkyBooking. Наш сайт зручний тим, що на ньому можна порівнювати ціни квитків, шукати та бронювати вільні місця на бажану дату, вибирати найдешевший варіант і купувати авіаквитки всього в кілька кліків.
Історія аеропорту
Міжнародний аеропорт Касабланки Мухаммед V побудований в 1943 р. американцями після закінчення операції "Торч" (в період Другої світової війни). Саме там відбулася зустріч двох політиків зі світовими іменами: Рузвельта і Черчилля. Його назвали "Берречід" і стали використовувати в якості допоміжного майданчика авіапорту Анфа, що в Касабланці. Порт служив для проміжних (короткострокових) стоянок військових авіасуден, що прямують в Порт-Гяуті і Марракеш (по північно-африканському маршруту Каїр - Дакар).
У 1945 р., коли закінчилася війна, транспортний вузол передали марокканському уряду, який перетворив його в цивільний аеропорт. У 50-х роках минулого століття, коли почалася так звана Холодна війна, повітряний вокзал знову перетворився на плацдарм для американських літаків. Тут сідали та злітали бомбардувальники В-47, які потім передислокувалися на базу Бен-Герір.
У 1956 р., коли Марокко отримало статус незалежної держави, король Мухаммед V зажадав, щоб американці покинули авіавокзал. Взимку 1959 р. уряд США погодився на це, але фактично прибрав свої військові судна з марокканських злітних смуг тільки в 1963 р. З цього часу аеропорт став виключно цивільним і отримав статус міжнародного.