Deutsche Lufthansa — флагманська авіакомпанія Німеччини, один із п'яти співзасновників найбільшої у світі спільноти комерційних перевізників Star Alliance .
Разом із дочірніми підрозділами посідає друге місце в Європі та четверте — у світі за обсягом пасажиропотоку. Літаками материнської компанії перевозиться понад 71 млн осіб на рік, з урахуванням показників афілійованих компаній – 145 мільйонів. Головний офіс знаходиться у Франкфурті, там же в вузловому аеропорту компанії розміщуються основні операційні потужності. Додатковий хаб компанії – мюнхенська авіагавань.
" Люфтганза " продає квитки на рейси в сегментах "економ", "преміум-економ", "бізнес" та перший клас. Клієнтам надаються широкі можливості використання онлайн-сервісів для реєстрації, бронювання авіаквитків , вибору рівня обслуговування в майбутньому перельоті та замовлення додаткових опцій. Зокрема, оформити посадковий талон можна через інтернет або за допомогою спеціальних автоматів в аеропортах . Пасажири отримують доступ до таких функцій, як вибір місця, перебронювання або скасування перельоту, замовлення спеціального меню літака.
Крім того, в онлайн-режимі доступна покупка квитків на поїзд після приземлення в аеропорту за програмою Rail & Fly , резервування номера в готелі, замовлення оренди автомобіля та оформлення страхового поліса. Під час перельоту для всіх пасажирів запускається мережа FlyNet з порталом спортивних трансляцій та останніх новин, а на платній основі надається доступ до інтернету.
Історія Deutsche Lufthansa
" Люфтганза " була заснована в 1926 році. Її назва складається з німецьких слів Luft («повітря») та Hansa (термін означає «союз торгових міст»). Після війни компанію відтворили під іншим брендом - Luftag . Робота перевізника було відновлено 1953 року, причому значна частина її персоналу вважалася цьому підприємстві ще війни. Компанія розмістила замовлення на вісім літаків Convair і Lockheed побудувала базу техобслуговування в Гамбурзі. У 1954 році вона викупила свою довоєнну назву.
У 1955 році запускається низка внутрішніх перевезень, а також міжнародних рейсів у Мадрид, Париж, Лондон, Нью-Йорк. Через три роки налагоджуються перельоти в Канаду, американські та близькосхідні регіони. На початку шістдесятих років за результатами своїх колосальних зусиль, спрямованих на покращення корпоративного іміджу, компанія мимоволі стала ключовим виконавцем глобальної програми країни, спрямованої на реабілітацію позитивного образу Німеччини в очах світової спільноти.
Обмеження, пов'язані з повоєнним поділом Берліна, не дозволили оператору налагодити перельоти до цього міста. Керівництво Lufthansa вирішує не чекати на більш сприятливу ситуацію в політичному планеті і розміщує головний офіс і основні потужності у Франкфурті. З 1960 року перевізник освоює реактивні літаки Boeing 707 та запускає їх у рейси до Нью-Йорка. З 1961 року список маршрутів розширюється з допомогою напрямів у Таїланд, Японію, Гонконг, окремі африканські і американські країни. З придбанням Boeing 727 стартують перевезення до Токіо з проміжним трансфером через Аляску.
У 1965 році " Люфтганза " закуповує 21 літак виробництва Boeing (модель 737), ставши першим замовником цієї моделі у світі. З 1970 парк компанії поповнюють перші широкофюзеляжні машини Boeing 747, через три роки - повітряні судна DC-10-30, а в 1976 - Airbus A300. У 1979 році разом зі Swissair оператор купує 25 одиниць Airbus A310. Глобальна модернізація флоту стартувала у 1985 році, нові машини Airbus A320, A300-600 та Boeing 737-300 були закуплені у 1987–1992 роках.
У 1987 році спільно з низкою інших перевізників Lufthansa створює IT- компанію Amadeus , яка дала можливість налагодити онлайн-продаж через туристичні агенції в рамках єдиної системи. У 1988 році компанія оновлює корпоративний стиль літаків, офісних просторів та приміщень залів очікування. Возз'єднання Берліна у 1990 році дозволило Lufthansa налагодити перельоти до столиці країни. Через п'ять років у її структурі з'являються операційні підрозділи зі статусом окремих підприємств — Lufthansa. Technik , Cargo та Systems .
У 2001 році " Люфтганза " придбала 15 далекомагістральних літаків Airbus A380. У 2003 році вона розпочала реалізацію нової програми продажів, спрямованої на повну інформатизацію бізнесу. Цей крок став революційним для німецької туристичної галузі в аспекті цифрової дистрибуції, оскільки дав можливість виключити посередницькі структури в сегменті продажу послуг і тим самим здешевити ціни на перельоти для пасажирів.
2006 року компанія стала першим покупцем Boeing 747-8. У 2013 році Lufthansa зробила своє найбільше замовлення на 59 повітряних суден широкофюзеляжного типу на суму понад €14 млрд. У 2015 році вона з економічних причин згорнула діяльність у Дюссельдорфі.
У грудні 2017 року « Люфтганза » стає першою авіакомпанією Європи та десятою у світі, яка отримала сертифікат «5 зірок» від агентства Skytrax . Ця нагорода була присуджена за високу якість салонів літаків і комфортабельні місця в бізнес-класі. На честь цієї події на Airbus A320 та Boeing 747-8 була нанесена спеціальна ліврея «5 Starhansa ».
Бонусні плани та додаткові опції для клієнтів
Авіакомпанія запустила програму лояльності Miles & More для пасажирів, які часто користуються її послугами. Залежно від накопичених миль у перельотах надається низка преференцій у різних категоріях.
Рівні програми Miles & More :
- Frequent Traveller надає можливість додаткової безкоштовної квоти на багаж.
- Учасники плану Senator реєструються за прискореною процедурою пасажирів першого класу.
- Рівень HON Circle передбачає комфортніші послуги трансферу та подачу лімузина в аеропорту.
Пасажири отримують пільги не лише за рейси компанії, а й за перельоти літаками близько 40 її партнерів. Бонуси також надаються при заселенні в готелі з використанням корпоративної системи бронювання. Милі додатково дають можливість купувати за дешевшими цінам дорожні сумки та косметику у магазинах Lufthansa WorldShop . Перші 500 миль надаються клієнту як подарунок відразу після встановлення програми Miles & More .
Додаткові послуги при бронюванні:
- Можливість зарезервувати порожнє місце для підвищення комфорту перельоту в континентальних рейсах.
- Попередній вибір крісла зі збільшеним простором для ніг чи біля ілюмінатора.
- Відстрочення придбання квитка на 48 годин. Якщо його покупка не здійснюється, резервування скасовується автоматично.
- Оформлення оренди автомобіля на етапі або після бронювання дає можливість отримати ще 500 бонусних миль.
Для перевезень організованих груп пасажирів оператор надає можливість спланувати індивідуальну схему стикування рейсів, якої немає у стандартній схемі перельотів, з використанням будь-яких літаків флоту компанії.
Замовлення колективних перельотів на концерти чи екскурсії передбачає можливість скасування резервування для 20% учасників. Мінімальний розмір групи у своїй становить 10 осіб. Проїзні документи видаються за два тижні до вильоту. Програма поширюється на аеропорти у Німеччині, Швейцарії та Австрії. В інших регіонах колективний рейс можна замовити лише через туристичну агенцію.
Для корпоративних клієнтів у рамках програми Partner Plus Benefit пропонується оптимізувати витрати на перельоти, у тому числі шляхом надання безкоштовних місць на додаток до куплених авіаквитки або підвищеного класу обслуговування, а також можливості скористатися окремими залами очікування.
Ліврея літаків та уніформа персоналу Lufthansa
Емблема Lufthansa - стилізована фігура журавля, розташована всередині кола. Логотип білого кольору наноситься на хвостове оперення з темно-синім тлом. Хвостовий обтічник та основна частина фюзеляжу забарвлюється у білий колір. Назва компанії наноситься на ділянку над рядом ілюмінаторів у передній частині літака.
Уніформа пілотів компанії — темно-синій костюм із жовтими смугами у нижній частині рукава піджака, краватка, біла сорочка та кашкет. Бортпровідники-чоловіки мають схожу форму, але з жовтою краваткою і без головного убору. Стюардеси надягають сині жакет та спідницю, білу блузку, жовту хустку на шию та шапочку циліндричної форми. Бортпровідники деяких підрозділів перевізника в період святкування октоберфесту носять традиційні альпійські костюми — ледергосп і дирндль .