Завантаження...

hero

Авіакомпанія Swiss International Air Lines

Дата
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
south_america
Південна Америка
asia
Азія
africa
Африка

Swiss International Air Lines

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

Swiss International Air Lines (бренд Swiss) – флагманська швейцарська авіакомпанія. Входить до структури німецької групи Lufthansa та до складу найбільшої у світі авіаційної спільноти Star Alliance. Штаб-квартира оператора знаходиться в аеропорту Базеля, основний додатковий хаб – в аеропорту Женеви. Більшість прямих перельотів здійснюється з аеропрту Цюриха. До структури Swiss входить декілька дочірніх підрозділів, включаючи філію вантажоперевезень WorldCargo.

За рік компанія обслуговує майже 6 млн пасажирів і здійснює понад 56 тис. рейсів із середнім завантаженням місць у межах 54%. Додатково має доступ до розвиненої мережі маршрутів інших операторів за рахунок код-шерингових угод. При цьому бронювання проводиться в системі Swiss, а безпосередньо перевезення здійснюють компанії-партнери. Обслуговує пасажирів у чотирьох сегментах комфорту: "економ" (у категоріях Light, Classic та покращеній – Flex), "преміум-економ", "бізнес" та "Перший клас".

Базові послуги економтарифу Flex :

  • по одному місцю для розміщення багажу, а також для ручної поклажі вагою 23 та 8 кг відповідно;
  • нарахування половини пройдених миль-бонусів у програмі лояльності Miles & More;
  • посадка на літак перед пасажирами, які вибрали тарифи Light та Classic;
  • можливість попереднього резервування та перебронювання місць, вибір зони в салоні;

Тариф "преміум-економ" (діє на далекомагістральних рейсах):

  • покращені крісла нового покоління у салоні з великим простором для ніг;
  • пакет мультимедійних розваг на персональному моніторі;
  • більший вибір меню, безкоштовний вітальний напій;
  • першочергова реєстрація за окремими стійками, пріоритетна посадка;
  • подвійний ліміт розміщення багажу;
  • безкоштовний несесер із зубною щіткою, пастою та берушами.

Клас бізнес:

  • сидіння, що трансформуються в ліжко завдовжки 2 м або у робочий простір. У кріслах є функція масажу;
  • покращене меню зі стравами швейцарської кухні та алкогольними напоями;
  • швидка видача багажу в аеропорту призначення;
  • доступ до бізнес-залів очікування компанії та її партнерів по Star Alliance;
  • преміальні несесери Victorinox із предметами гігієни.

Переваги польоту першим класом:

  • максимум вільного простору у салоні;
  • крісла розкладаються в широкі ліжка, видають подушки, ковдри та піжами бренду Zimmerli of Switzerland;
  • найкращі страви від швейцарських кухарів із благородними винами;
  • велика кількість фільмів та ігор у мультимедійному центрі, безкоштовний журнал Swiss Universe;
  • окрема стійка в терміналі, доставка до літака та від нього на лімузині;
  • пасажири першого класу входять до салону повітряного судна перед усіма іншими клієнтами компанії;
  • користування найкращими залами очікування з вишуканим меню та приватними приміщеннями для відпочинку;
  • максимальна квота на багаж та ручну поклажу – 96 та 16 кг відповідно;
  • несесер Amenity Kit від Bally з косметикою La Prairie та фірмової щіткою для волосся.

Для пасажирів усіх класів доступна реєстрація через портал компанії або мобільний додаток. Клієнти, щоб не витрачати час в аеропорту, можуть самостійно роздрукувати багажну бірку за допомогою сервісу Home Printed Baggage Tag або завантажити її електронну версію у програмі Rimowa Electronic Tag.

Для всіх пасажирів надається базова послуга перегляду фільмів та телепрограм, прослуховування музики та аудіокниг через мультимедіа-центр на борту. Спеціально для дітей пропонують пакет Swiss Kids з мультфільмами та комп'ютерними іграми. Компанія також дає можливість завантажити газети та журнали на гаджет перед польотом у рамках послуги eJournals.

На борту доступний електронний шопінг на майданчиках безмитної торгівлі мережі Swiss з доступними цінами на сувеніри, подарунки та інші товари.

Трансфер в аеропрт та з нього здійснюється на поїздах, автобусах та автомобілях партнерських мереж. Також пропонується проживання не лише у готелях, а й у приватних апартаментах. Компанія додатково пропонує комплексні програми подорожей з екскурсіями до визначних пам'яток або відвідуванням курортних зон.

Історія  розвитку

Компанія була створена в 2002 р. на базі потужностей Crossair. Таке рішення ухвалили після того, як Swissair оголосив про своє банкрутство. До цього перевізник займав лідируючі позиції на національному ринку авіапослуг. Частка Crossair у колишній компанії досягала 40%.

Керівництво швейцарського оператора вело переговори з Oneworld про можливий вступ до альянсу, проте це рішення було заблоковане British Airways, що є конкурентом Swiss International Air Lines на низці далекомагістральних маршрутів. У 2004 р. остання оголосила про перегляд політики та про відмову про входження до складу авіаспілки.

У компанії пояснили, що зміна стратегічного курсу була пов'язана з небажанням керівництва компанії інтегрувати бонусні плани для пасажирів Swiss із програмою лояльності британського перевізника. Швейцарці припустили, що British Airways по суті отримає прибуткові напрямки перельотів і натомість не запропонує їм жодної компенсації.

У перші роки діяльності компанії ситуація складалася для неї не найкращим чином. Фінансові втрати перевізника сягнули 1,6 млрд доларів у період до 2005 р. Проте вже до 2006 р. їй все ж таки вдалося скоротити збитки вдвічі і зафіксувати чистий прибуток у сумі 220 млн доларів, а ще через рік – 570 млн. Одночасно у закупівлі активів перевізника зацікавилася Lufthansa, придбавши 11% акцій.

Після цього швейцарська компанія за погодженням з німецьким акціонером вступає до Star Alliance, і з 2006 р. запускає міжкорпоративну бонусну програму для пасажирів Miles and More. Процес інтеграції з Lufthansa був завершений до літа 2007 р., коли німецький оператор повністю поглинув Swiss.

З 2007 р. стартувала реалізація плану поновлення флоту компанії. Були замовлені перші дев'ять повітряних машин Airbus A330-300 із сидіннями трьох класів комфорту. Перший літак цієї моделі був задіяний у рейсі з Цюріха до Нью-Йорка через два роки. У 2010 р. в авіапарку налічувалося п'ять A330-300, а ще чотири було закуплено у 2011 р. У результаті регулярний флот компанії був сформований переважно з Airbus та невеликої кількості Boeing 777.

Бонусні пропозиції Swiss та додаткові опції для пасажирів

У компанії запущена наймасштабніша в Європі програма лояльності Miles & More, орієнтована на клієнтів, що часто літають. Накопичені в рейсах милі можна обмінювати на пакети покращеного комфорту перельотів та обслуговування в аеропортах, оплачувати покупки в мережі Lufthansa WorldShop.

Бонуси накопичуються також при користуванні послугами або придбанні товарів у партнерів Swiss, включаючи онлайн-майданчики, відвідуванні ресторанів та торгових центрів, оренді автомобілів. Учасникам програми в залежності від кількості бонусів надається один із чотирьох статусів. Пасажирам у категорії Frequent Traveller потрібно зібрати 35 тис. миль або здійснити протягом року 30 перельотів. Статус Senator клієнти отримують за 100 тис. миль, HON Circle – за 600 тис. миль на рік.

Привілеї за програмою Miles & More у категорії Frequent Traveller:

  • реєстрація на літак та придбання авіаквитка в пріоритетному порядку;
  • доступ до залів очікування бізнес-рівня;
  • збільшений ліміт на перевезення багажу.

Пільги у пакеті Senator:

  • можливість відвідування лаундж-зон та залів Star Alliance Gold;
  • надання двох ваучерів на покращене обслуговування за нижчою ціною;
  • першочергова видача багажу після прильоту.

Преференції для статусу HON Circle:

  • доступ до залів та терміналів першого класу;
  • шість ваучерів підвищеного комфорту обслуговування;
  • ексклюзивний трансфер.

Додаткові послуги Swiss:

  • бронювання найкращих місць менш ніж за 48 годин до вильоту. Платна для класу економ-лайт;
  • незалежно від ціни квитка, можна замовити рівень обслуговування бізнес за фіксованою вартістю;
  • бронювання до двох додаткових місць для багажу, у тому числі для окремих ділянок маршруту, наприклад після шопінгу. Це особливо актуально для пасажирів у класі економ-лайт, оскільки вони мають право лише на безкоштовне перевезення ручної поклажі;
  • вибір одного із шести меню на борту літака. Компанія надає цю можливість тільки для першої подачі страв у літаку;
  • тариф Swiss Connect забезпечує підключення до Інтернету від Panasonic на повітряних суднах Airbus A330-300 та Boeing 777-300ER;

пакет Swiss Air Rail у партнерстві з оператором SBB передбачає залізничні перевезення Швейцарією та сусідніми країнами. Місця резервуються при бронюванні рейсу, при цьому в ролі квитків на поїзд виступають квитки на літак.

Подарункові сертифікати для перельотів із Швейцарії. Їхня покупка не передбачає можливості обміну на готівку. Скористатися сертифікатом може лише один клієнт.

Для перевезень організованих груп до 40 осіб можливе самостійне бронювання авіаквитків. Якщо є необхідність оформлення на рейс більшої кількості людей, то в цьому випадку компанія готова надати окремий літак в оренду за програмою Rent a Plane разом із дочірнім чартерним перевізником Edelweiss Air.

Корпоративним замовникам пропонується підключитись до бонусного плану Partner Plus Benefit для зниження транспортних витрат на відрядження персоналу. Він передбачає накопичення балів, які можна витратити на покращення рівня обслуговування та доступ до залів очікування вищих класів. Для малих та середніх підприємств пропонують пакет Swiss KMU, що поєднує бонусні програми Partner Plus Benefit і Miles & More.

Брендовий стиль

Ліврея літаків Swiss – це прапор Швейцарії, нанесений на середню частину вертикального стабілізатора хвостового оперення. Являє собою білий прямий хрест на червоному фоні. Фігура логотипу повторює форму хвоста. Також емблема присутня на закінцівках крил. Назва компанії "SWISS", виконана великими червоними літерами, розташовується на борту фюзеляжу між першими дверима і гондолами двигунів, проходячи через ряд ілюмінаторів.

Службова форма пілотів перевізника представлена чорним костюмом з оперізуючими рукава піджака біля зрізів білими смугами, білою сорочкою, чорною краваткою з білими і червоними лініями, що перетинаються, а також кашкетом. Бортпровідники-чоловіки одягнені у схожу уніформу, проте без смуг на рукавах та без головного убору. Стюардеси носять чорний спідничний костюм, білу блузку та шарф зі складним малюнком з ліній та прямокутних фігур червоного, чорного, білого та блакитного кольорів, що нагадує візерунок на носовій хустці. Вузол шарфа зав'язується трохи збоку.

Розмір та опис флоту

Авіаційний парк Swiss налічує 89 літаків Airbus та Boeing. Крім того, компанія використовує від чотирьох до шести повітряних машин Embraer на правах оренди.

Літаки флоту за моделями:

  • Airbus: A220-100, A220-300, A320 та A321, у тому числі лінійки Neo, A330-300 та A340-300;
  • Boeing 777-300ER;
  • Embraer: 190-Е1, 190-Е2 і 195-Е2.

Напрямки польотів

Літаки Swiss літають Європою, є маршрути в Азію, різні регіони Північної та Південної Америки, а також Африки. Компанія здійснює рейси до 44 країн світу за більш ніж сотнею маршрутів.

Найпопулярніші напрямки польотів Swiss з європейських аеропортів:

  • Філадельфія (Пенсільванія, США);
  • Портленд (Орегон, США);
  • Париж, (Франція);
  • Осло (Норвегія);
  • Орландо (Флорида, США).

Дочірні компанії

До структури перевізника входять дві швейцарські дочірні компанії, зайняті регулярними та чартерними перевезеннями локальними та далекими маршрутами:

  1. Edelweiss Air спеціалізується на чартерних перевезеннях по туристичних напрямках на всіх п'яти континентах. Перельоти здійснюються з аеропорту Цюріха.
  2. Swiss European Air Lines, створена спільно з Lufthansa, спеціалізується на внутрішніх швейцарських та європейських рейсах, у тому числі на регулярних відправленнях та чартерах ближньомагістральними маршрутами. Перельоти здійснюються з Цюріха, Женеви та Базеля.