Brussels Airlines — велика міжконтинентальна авіакомпанія та національний авіаперевізник Бельгії з центральним командним пунктом у Міжнародному аеропорту Брюсселя у Завентамі. Компанія працює на 100 напрямках по всій Європі, 24 маршрутах в Африці та 3 напрямках у Північній Америці. Входить до холдингу SN Airholding під контрольним управлінням німецької Lufthansa. Щороку її літаки перевозять понад 10 млн. пасажирів у всьому світі.
Історія розвитку
У 2006 році дві пасажирські авіакомпанії SN Brussels Airlines та Virgin Express підписали договір про злиття. Нове формування отримало назву Brussels Airlines, яка незабаром стала дуже впізнаваною не тільки на континенті, а й у всьому світі. Вже з березня 2007 року літаки з фірмовим позивним DAT (від операційної назви авіаперевізника — Delta Air Transport S.A.N.V.), пізніше зміненим на BEL, вийшли в небо.
У 2009 році на аукціоні 45% акцій компанії було придбано групою Lufthansa. З 2009 року Брюссельські авіалінії входять до «Зоряного альянсу» — міжнародної організації авіаперевізників Star Alliance.
Корпоративний дизайн
Своє повноліття молода бельгійська авіакомпанія зустрічає вже у оновленому дизайні. Труднощі, спровоковані дворічним простоєм під час світової пандемії COVID-19, надихнули керівництво переосмислити не тільки політику управління, а й корпоративний брендинг.
Кольорова гама літаків набула насиченості та оригінальності. Незмінними залишилися кольори: біле тло з темно-синіми і насичено червоними візерунками та синім фірмовим написом «Brussels Airlines». З нововведень — червоні та сірі цятки різного діаметру на хвості, що означають варіативність та рівність різних пасажирів.
За допомогою своїх літаків компанія просуває бельгійську культуру по всьому світу. Низка літаків для цього оформлена в особливому тематичному дизайні, зокрема на честь національної футбольної збірної — Trident, популярних мультиплікаційних героїв смурфиків — Aerosmurf.
Уніформа персоналу вирізняється витонченістю. Суворі та стримані чорні костюми з білою сорочкою у стюардес доповнені червоними шийними хустками у великий чорний горох, що перегукується з фірмовим малюнком на літаку. Завершують образ стильні червоні сумки на довгій ручці.
Бонусна програма
У Брюссельских авіалініях діє стандартна для мережі Lufthansa система обслуговування та нарахування бонусів за програмою Miles&More. Пасажирам пропонується купити авіаквиток в дешевий економ-клас або статусний бізнес-клас. У свою чергу в економі виділяють три типи квитків:
- Мінімалістичний Light, що передбачає лише легку ручну поклажу та харчування на борту.
- Оптимальний Classic, що допускає безкоштовний багаж до 23 кг та можливість обміну/здавання квитка зі сплатою штрафу.
- Розширений Flex, що дозволяє вибирати місце в літаку та безперешкодно здати або обміняти квиток на інший рейс.
Умови бізнес-класу відрізняються підвищеною комфортністю пасажирського місця та можливістю не брати до уваги вагу багажу. На обидва класи польоту поширюється бонусна програма Miles&More, за якою накопичений кілометраж відстані на борту літаків компанії перетворюється на перепустку у вищий клас на борту або знижки на придбання наступного авіаквитка. Його ціна буде перерахована з урахуванням накопичених миль
Максимальна кількість миль нараховується в бізнес-класі при класі бронювання типів C, D, J – 2000 миль за переліт. Мінімальна – в економ-класі типу K, L, T, A, F.