Міжнародний аеропорт в Китаї "Гуанчжоу-Байюнь" розташований у місті Гуанчжоу і входить до основних стратегічних рішень у рамках національної ініціативи "Один пояс, один шлях" та "Великого повітряного Шовкового шляху". Також це один із вузлових аеропортів у затоці Гуандун-Гонконг-Макао.
Повітряні маршрути найбільшої мережі КНР, до якої входить аеропорт "Гуанчжоу-Байюнь", включають 230 навігаційних точок по всьому світу.
Цей аеропорт:
- працює з 80 авіакомпаніями країни та світу;
- утворює чотиригодинне коло з іншими аеропортами Китаю та Південно-Східної Азії;
- 12-годинну авіаційну розв'язку з найбільшими містами світу.
В екстремальних умовах пандемії коронавірусу аеропорт швидко відновив роботу та обслужив 43,7 млн пасажирів. При цьому він не програв позицій щодо якості обслуговування, працюючи в цей період з найбільшим потоком пасажирів у світі.
На даний момент аеропорт "Гуанчжоу-Байюнь" обслуговує:
- 362 тис. внутрішніх та міжнародних рейсів;
- 40,25 млн пасажирів на рік;
- 2,045 млн тонн вантажів щорічно;
- понад 80 авіакомпаній країни та світу.
Аеропорт має два термінали, три злітно-посадкові смуги, 271 стандартне місце, включаючи FBO. Рівень зони польоту аеропорту CAN відповідає світовому стандарту 4F. Виняткові зручності, вся необхідна інформація та комфорт забезпечені також усередині терміналів 1, 2.
Купити квиток на літак можна в будь-який зручний час у Skybooking, сервісу з продажу авіа- та інших квитків. Вам не потрібно більше їхати в аеропорт та звертатися до каси. Всього кілька кліків на вибір необхідного напрямку на сайті і квиток буде оформлено на ваше ім'я.
Інфраструктура аеропорту розвивається з кожним роком. Величезна площа терміналів 1, 2 здатна прийняти потік у 80 млн пасажирів щорічно. Також збудовано великий комплексний транспортний центр, який разом із терміналом 2 займає територію понад 800 тис. м2.
Площа забудови транспортного центру перевищує 200 тис. м2. Ці габарити забезпечують безперервні операції з транспортування мільйонів тонн вантажів упродовж року.
Історія аеропорту
Аеропорт "Гуанчжоу-Байюнь" був збудований у 1930-х роках. У 2004 році він зайняв свої нинішні позиції на карті країни. З того часу будівництво тривало, модернізувалося обладнання, розвивалися різні компанії та підприємства.
Він стає найбільшим міжнародним вузлом Китайської Народної Республіки. Позитивна динаміка розвитку підтверджується швидким збільшенням пасажиропотоку, кількості рейсів та авіакомпаній, які обслуговують пасажирів.
Аеропорт "Гуанчжоу-Байюнь" стає лідером і виходить на перші позиції за основними показниками у 2021 р.
Третій етап проєкту розроблено у рамках реалізації плану розвитку району Великої затоки Гуандун-Гонконг-Макао. Робоче розгортання нового третього терміналу та самого аеропорту проводиться за схемою 1 + 1 + 9, запропонованою розробниками з провінції Гуандун. Ключовий проєкт реалізується за моделлю регіонального розвитку "Одне ядро, один пояс, один район".
Проєкт на третьому етапі передбачає:
- планування розвитку аеропорту;
- управління повітряним рухом;
- забезпечення паливом.
З цією метою аеропорт буде оснащений:
- ще одним будинком терміналу;
- коридорами четвертої будівлі вокзалу;
- додатковими злітно-посадковими смугами;
- комплексним транспортним центром;
- будівлею паркування на території 242 тис. м2.
Також передбачене будівництво нового перону на 190 місць, виробничих, логістичних структур та житлових, допоміжних будівель. Все це дозволить приймати 775 тис. бортів літаків, 120 млн пасажирів, 3,8 млн тонн вантажів і пошти на рік.