Завантаження...

hero

Авіакомпанія China Southern Airlines

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
south_america
Південна Америка
australia
Австралія та Океанiя
asia
Азія

China Southern Airlines

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

China Southern Airlines (брендова назва – China Southern) – флагман пасажирських авіаперевезень Китаю та шоста за величиною галузева компанія у світі. Займає перше місце серед азіатських операторів з пасажиропотоку – за рік вона обслуговує 152 млн осіб.

За добу її літаки здійснюють від 2 тис. до 3 тис. рейсів, включаючи внутрішні, міжнародні та сезонні чартерні перевезення. Основні бази компанії розташовані в аеропортах Гуанчжоу Байюнь та Пекін Дасін. Штат пілотів налічує 10 тис. осіб.

China Southern Airlines управляє 23 представництвами в Китаї та ще 51 філією в різних країнах. Отримала рейтинг "чотири зірки" та звання найпрогресивнішої авіакомпанії у світі за версією британського агентства Skytrax.

Послуги для пасажирів та програма лояльності Sky Pearl

Перевізник надає послуги у чотирьох класах комфорту: першому, бізнес, преміум-економ та економ. Підвищення рівня обслуговування за окремими позиціями можливе на платній основі, а також за акціями, які влаштовує компанія, або ж за програмою лояльності для постійних клієнтів.

Зручності, що пропонуються в салоні економ-класу:

  • крісла з поперековою підтримкою та регульованими підголівниками;
  • дев'ятидюймовий індивідуальний мультимедійний екран із бібліотекою розваг;
  • тримачі склянок та пляшок для зручного зберігання напоїв.

Переваги класу преміум-економ:

  • салон відокремлений від простого економа;
  • місця зі збільшеним на 40% простором між кріслами та збільшеними сидіннями;

Комфорт у бізнес-класі:

  • крісла повністю розкладаються у ліжка одним натисканням кнопки управління;
  • місця обладнані тримачами для журналів, пляшок та склянок, лампами для читання, розетками та USB-портами;
  • збільшені мультимедійні монітори діагоналлю 15 дюймів;
  • кожне місце оснащене регульованою перегородкою для створення особистого простору;
  • компонування крісел у салоні дає можливість легко виходити до проходу між ними.

Перший клас:

  • крісла-кокони з перегородками, масажними спинками та автоматичним керуванням. Вони розкладаються у просторі комфортні ліжка;
  • місця з розетками, портами USB для гаджетів та лампами для читання з регульованими режимами освітлення;
  • відстань між кріслами перевищує два метри;
  • індивідуальні сейфи із кодовими замками;
  • екрани діагоналлю 23 дюйми;
  • місця оснащені вбудованими розетками та USB-портами.

Додаткові можливості для пасажирів:

  • резервування спеціального меню з релігійних чи медичних міркувань. Можливо за добу до відправлення літака;
  • провезення додаткового багажу у першому класі – до 64 кг, у решті – до 46 кг;
  • замовлення картки експрес-проходження зони контролю безпеки в аеропорту. Доступний для власників золотих карток програми лояльності та пасажирів першого класу;
  • отримання купона знижок з обмеженим терміном дії в рамках періодичних акцій. Його можна використовувати для придбання пільгового авіаквитка лише на один рейс;
  • покупка товарів в інтернет-магазині безмитної торгівлі China Southern Airlines. Компанія пропонує парфумерію, косметику, ювелірні прикраси, побутову електроніку та дитячі іграшки за низькими цінами. Покупку потрібно здійснити за дві доби до вильоту на внутрішніх рейсах, а на міжнародних лініях це можна зробити прямо на борту літака.

Харчування пасажирів на борту забезпечує власний центр авіакейтерингу China Southern Nanland, фахівці якого готують до 90 млн порцій страв на рік. У рейсах пропонується меню традиційної китайської та західної кухонь.

Для пасажирів, що летять у першому та бізнес-класі, готують особливі фірмові страви та подають вина, схвалені сертифікованими сомельє.

Мультимедійні розваги у літаках – кінофільми, шоу та музика у різних жанрах, електронна преса, а також комп'ютерні ігри. Є Wi-Fi.

Для внутрішніх перевезень встановлено ліміт на багаж із розрахунку 50 кг на місце, на рейси до США – 45 кг, на інших маршрутах – 32 кг.

Реєстрація на літак здійснюється як за стійками в аеропорту, так і автоматах самообслуговування NCR TouchPort або через сайт. Клієнтам доступні в тому числі мобільний додаток та можливість резервування квитків через WeChat.

Для покупців авіаквитків першого та бізнес-класу можливий безкоштовний доступ до VIP-залів компанії в низці аеропортів. У зонах відпочинку обладнані спальні приміщення, офісні простори, кімнати для перегляду кінофільмів, масажу та дитячих розваг. Також підключено бездротовий Інтернет і є можливість заряджання гаджетів.

Для пасажирів, що часто літають, компанія запустила програму лояльності Sky Pearl Club. Число її учасників сягає майже 50 млн осіб. Накопчення миль цього бонусного плану передбачається за здійснені перельоти літаками China Southern Airlines. Бали нараховуються за польоти внутрішніми та міжнародними маршрутами, у тому числі при користуванні послугами партнерів перевізника за код-шеринговими угодами.

Зароблені милі можна обміняти на безкоштовні рейси або купівлю квитків за зниженою ціною, підвищення рівня комфорту в аеропортах та на борту. Також бонуси дозволяється витрачати на проживання у низці готелів, оренду автомобілів, телекомунікаційні сервіси та послуги туристичних агенцій.

Незалежно від того, за яким тарифним планом куплено авіаквиток, власники карток Sky Pearl золотого або срібного рівня отримують доступ до VIP-залів, відкритих зазвичай тільки для клієнтів у класах "перший" та "бізнес", а також можуть запросити з собою одного гостя з цього ж рейсу.

Для дітей віком до 11 років пропонується окрема підпрограма Little Pearl On The Palm. Нарахування миль здійснюється так само, як і для дорослих клієнтів компанії, проте з необмеженим терміном дії бонусів. При цьому вся сім'я може користуватися правом пріоритетної реєстрації в аеропорту та першочергової посадки на літак навіть за наявності лише дитячої картки Little Pearl On The Palm.

Історія розвитку

Компанія була створена в 1989 р., після ухвалення рішення урядом країни про розподіл єдиної корпорації CAAC Airlines на кілька різних операторів.

У 1991 р. перевізник почав здійснювати рейси вже під власним найменуванням. За добу – до 160 вильотів по сотні маршрутів із використанням літаків Boeing 737 та Boeing 757, а також Ан-24.

У 1992 р. замовлено шість повітряних машин Boeing 777. У 1996 р. стартували далекомагістральні рейси до Амстердама. Через рік почалися безпосадкові перельоти до Лос-Анджелеса.

Ще через три роки запущені перельоти в Мельбурн і Сідней. У 2000 р. компанія поглинає активи Zhongyuan Airlines, у 2003 р. – China Northern Airlines та її дочірніх структур Beiya Airlines, China Northern Swan та China Xinjiang Airlines, автоматично отримавши у своє розпорядження маршрутні мережі цих операторів.

У 2004 р. обсяг пасажирообігу оцінювався в 40 млн осіб, тоді ж China Southern Airlines увійшла до топ-10 світових авіаперевізників. У тому ж році вона підписує угоду про наміри входження до альянсу SkyTeam, вступивши до нього через три роки.

У 2011 р. оператор отримує статус "чотири зірки" від SkyTrax. До 2013 р. чисельність персоналу підприємства сягнула 80 тис. осіб.

Парк компанії поповнюється повітряними машинами Boeing 787. З 2016 р. вона почала брати в оренду Airbus A320neo – всього 24 літаки.

У 2018 р. China Southern Airlines вийшла зі SkyTeam. У 2019 р. перевізник налагоджує партнерські відносини з American Airlines і Qatar Airways, у тому числі щодо об'єднання програм лояльності для пасажирів, що часто літають.

Брендовий стиль

Ліврея повітряних суден перевізника включає дві горизонтальні смуги блакитного, що розширюються, і одну – темно-синього кольорів між ними, що проходять від задніх дверей вздовж усього білого борту і оперізують носову частину фюзеляжу. Між смугами проведено тонкі жовті лінії.

На вертикальному хвостовому стабілізаторі на світло-синьому фоні, що повторює його форму, нанесений логотип у вигляді червоної бавовняної квітки.

Назва компанії китайською мовою розташовується між першими та середніми дверима, над ілюмінаторами, а англійською – великими літерами "CHINA SOUTHERN" – між середніми та задніми дверима.

Другий варіант забарвлення передбачає додаткову ділянку в задній частині літака, зафарбовану в синій колір, що зливається з фоном на стабілізаторі хвостової частини.

Смуги вздовж борту відсутні, натомість навколо всього фюзеляжу нанесені складні стилізовані малюнки пташиних крил блідо-блакитного та білого кольорів. Найменування компанії китайською та англійською мовами зроблено у менших пропорціях щодо розміру фюзеляжу, вони вміщаються на ділянці між площиною крил та кабіною пілотів.

Пілоти China Southern Airlines носять чорні костюми з однобортними піджаками з вишитими жовтими поперечними смужками біля зрізів рукавів, білі сорочки з чорними погонами та чорні краватки, кашкети такого ж кольору із золотистими рантами, малюнками гілок із листям на козирках.

Бортпровідники одягнені у чорні штани, бордові жилетки, білі сорочки та краватки з діагональними смугами темно-синього і блакитного кольорів.

Уніформа стюардес – брючний бордовий костюм із жилеткою такого ж кольору, біла блузка та багатобарвний шарф, що заправляється за її комір. Також вони можуть носити костюм аналогічного крою, але яскраво-синього кольору або бордову жилетку зі спідницею з діагональними смугами фіолетового або синього кольорів.

Розмір та опис флоту

Авіапарк компанії налічує 626 пасажирських літаків Airbus, Boeing та Comac. Загалом місткість повітряних суден China Southern Airlines перевищує півмільйона пасажирів.

Моделі літаків компанії:

  • Airbus A319-100, A319neo, A320-200, A320neo, A321-200, A321neo, A330-200, A330-300, A350-900 та A380-800;
  • Boeing 737-700, 737-800, 737 Max 8, 777-300ER, 787-8 та 787-9;
  • Comac ARJ21-700 та C919.

Напрямки польотів

Маршрутна мережа China Southern Airlines охоплює переважно Китай та інші азіатські країни. Також здійснюються рейси до Європи, Північної Америки, Австралії та Океанії.

Перельоти здійснюються за 224 напрямками до 40 країн світу. Кількість маршрутів поступово збільшується, у тому числі у рамках співпраці з основними партнерами перевізника – компаніями Qatar Airways та American Airlines.

Найпопулярніші міжнародні рейси з Китаю:

  • Брісбен (Австралія);
  • Лос-Анджелес (США);
  • Париж (Франція);
  • Токіо (Японія);
  • Дубай (ОАЕ).

Найпопулярніші регіональні напрями по КНР:

  • Пекін;
  • Чанчунь;
  • Чанша;
  • Далянь;
  • Гуйян.

Дочірні компанії

China Southern Airlines управляє шістьма китайськими пасажирськими авіакомпаніями на правах повного чи часткового володіння їх активами.

Дочірні структури, які задіяні на міжнародних рейсах:

  • Sichuan Airlines – найбільша авіакомпанія Західного Китаю. Базується в аеропорту Ченду Шуанлю;
  • XiamenAir (аеропорт Сяминь Гаоці), великий міжнародний та регіональний перевізник.
  • Henan Airlines, що обслуговує переважно північну частину КНР та міжнародні маршрути. Основний авіавузол розташований в аеропорту Чженчжоу Сіньчжен.
  • Chongqing Airlines з базою в аеропорту Чунцін Цзянбей. Її рейси охоплюють всю територію Китаю та прилеглі азіатські країни.

Афілійовані внутрішні авіаперевізники:

  • Xiongan Airlines з хабом в аеропорту Пекін Дасін. У перспективі здійснюватиме і міжнародні рейси;
  • лоукостер Guizhou Airlines, основний авіавузол – аеропорт Гуйян Лундунбао. Здійснює перевезення південними регіонами країни.