Завантаження...

Авіакомпанія China Southern Airlines

founding_date
Створена 1988 рiк
location
Базовий аеропорт: Аеропорт Гуанчжоу-Байюнь
callsign
Позивний: CHINA SOUTHERN
alliance
Альянс: SkyTeam
cup
Слоган: Лети своєю мрією!
cup
Тип авіакомпанії: Регулярна
Код ИАТА CZ
Код ИКАО CSN
Цифровой код 784

Напрями

ok round benefit 1
Європа
not ok round benefit 2
Північна Америка
ok round benefit 3
Південна Америка
not ok round benefit 4
Австралія та Океанiя
ok round benefit 5
Азія
not ok round benefit 6
Африка

China Southern Airlines

Про авіакомпанію
Розмір та опис флоту
Напрямки польотів
Дочірні компанії

China Southern Airlines (брендова назва — China Southern) — флагман пасажирських авіаперевезень Китаю і шоста за величиною галузева компанія у світі.
Посідає перше місце серед азіатських операторів за пасажиропотоком — за рік вона обслуговує 152 млн осіб.
За добу її літаки здійснюють від 2 тис. до 3 тис. рейсів, включаючи внутрішні, міжнародні та сезонні чартерні перевезення.
Основні бази компанії розміщені в аеропортах Гуанчжоу Байюнь та Пекін Дасін. Штат пілотів налічує 10 тис. осіб.
China Southern Airlines управляє 23 представництвами в Китаї та ще 51 філією в різних країнах.
Отримала рейтинг «чотири зірки» та звання найпрогресивнішої авіакомпанії у світі за версією британського агентства Skytrax.

Послуги для пасажирів та програма лояльності Sky Pearl

Перевізник надає послуги у чотирьох класах комфорту: першому, «бізнес», «преміум-економ» та «економ».
Підвищення рівня обслуговування за окремими позиціями можливе на платній основі, а також за акціями, які влаштовує компанія, або ж за програмою лояльності для постійних клієнтів.

Зручності, що пропонуються в салоні економ-класу:

  • Крісла з поперековою підтримкою та регульованими підголівниками;
  • Дев'ятидюймовий індивідуальний мультимедійний екран із бібліотекою розваг;
  • Тримачі склянок та пляшок для зручного зберігання напоїв.

Переваги класу «преміум-економ»:

  • Салон відокремлений від звичайного «економу»;
  • Місця з більшим на 40% простором між кріслами та великими сидіннями.
  • Комфорт у бізнес-класі:
  • Крісла повністю розкладаються в ліжка одним натисканням кнопки керування;
  • Місця обладнані тримачами для журналів, пляшок та склянок, лампами для читання, розетками та USB-портами;
  • Збільшені мультимедійні монітори діагоналлю 15 дюймів;
  • Кожне місце оснащене перегородкою, що регулюється, для створення особистого простору;
  • Компонування крісел у салоні дає можливість легко виходити до проходу між ними.

Перший клас:

  • Крісла-кокони з перегородками, масажними спинками та автоматичним керуванням. Вони розкладаються у просторі комфортні ліжка;
  • Місця з розетками, портами USB для гаджетів та лампами для читання з режимами освітлення, що регулюються;
  • Відстань між кріслами перевищує два метри;
  • Індивідуальні сейфи із кодовими замками;
  • Екрани діагоналлю 23 дюйми;
  • Місця оснащені вбудованими розетками та USB-портами.

Додаткові можливості для пасажирів:

  • Резервування спеціального меню з релігійних чи медичних міркувань. Можливо за добу до відправлення літака;
  • Провезення додаткового багажу у першому класі — до 64 кілограмів, у решті — до 46 кілограмів;
  • Замовлення картки експрес-проходження зони контролю безпеки в аеропорту. Доступне для власників «золотих» карток програми лояльності та пасажирів першого класу;
  • Отримання купона знижок з обмеженим терміном дії в рамках періодичних акцій. Його можна використовувати для придбання пільгового авіаквитка лише на один рейс;
  • Купівля товарів в інтернет-магазині безмитної торгівлі China Southern Airlines. Компанія пропонує парфумерію, косметику, ювелірні прикраси, побутову електроніку та дитячі іграшки за дешевими цінам. Покупку потрібно здійснити за дві доби до вильоту на внутрішніх рейсах, а на міжнародних лініях це можна зробити прямо на борту літака.

Харчування пасажирів на борту забезпечує власний центр авіакейтерингу China Southern Nanland, фахівці якого готують до 90 млн порцій страв на рік.
У рейсах пропонується меню традиційної китайської та західної кухонь.
Для пасажирів, що летять у першому та бізнес-класі, готуються особливі фірмові страви та подаються вина, схвалені сертифікованими сомельє.
Мультимедійні розваги у літаках — кінофільми, шоу та музика у різних жанрах, електронна преса, а також комп'ютерні ігри.
Є доступ до інтернету через Wi-Fi, у тому числі для покупок у книгарні Blue Sky та на інтернет-майданчику China Southern Airlines.
Для внутрішніх перевезень встановлено ліміт на багаж із розрахунку 50 кілограмів на місце, на рейси до США — 45 кілограмів, на інших маршрутах — 32 кілограми.
Реєстрація на літак здійснюється як за стійками в аеропорту, так і автоматах самообслуговування NCR TouchPort або через сайт.
Клієнтам доступні в тому числі мобільний додаток та можливість резервування квитків через WeChat.
Для покупців авіаквитків першого та бізнес-класу можливий безкоштовний доступ до VIP-залів компанії в низці аеропортів.
У зонах відпочинку обладнані спальні приміщення, офісні простори, кімнати для перегляду кінофільмів, масажу та дитячих розваг.
Також підключено бездротовий інтернет і є можливість заряджання гаджетів.
Для пасажирів, що часто літають, компанія запустила програму лояльності Sky Pearl Club. Число її учасників сягає майже 50 млн осіб. Накопичення миль за цим бонусним планом передбачається за здійснені рейси China Southern Airlines.
Бали нараховуються за польоти внутрішніми та міжнародними маршрутами, у тому числі при користуванні послугами партнерів перевізника за код-шеринговими угодами.
Зароблені милі можна обміняти на безкоштовні рейси або купівлю квитків за дешевою ціною, підвищення рівня комфорту в аеропортах та на борту.
Також бонуси дозволяється витрачати на проживання у низці готелів, оренду автомобілів, телекомунікаційні сервіси та послуги туристичних агенцій.
Незалежно від того, за яким тарифним планом куплено авіаквиток, власники карток Sky Pearl «золотого» або «срібного» рівня отримують доступ до VIP-залів, відкритих зазвичай лише для клієнтів у класах «перший» та «бізнес», а також можуть запросити з собою одного гостя з цього ж рейсу.
Для дітей віком до 11 років пропонується окрема підпрограма Little Pearl On The Palm.
Нарахування миль по ній здійснюється так само, як і для дорослих клієнтів компанії, проте з необмеженим терміном дії бонусів.
При цьому вся сім'я може користуватися правом пріоритетної реєстрації в аеропорту та першочергової посадки на літак навіть за наявності лише дитячої картки Little Pearl On The Palm.

Історія розвитку China Southern Airlines

Компанія була створена в 1989 році, після ухвалення рішення урядом країни про розділення єдиної корпорації CAAC Airlines на кілька різних операторів. 1991 року перевізник почав здійснювати рейси вже під власним найменуванням.
За добу здійснювалися до 160 вильотів по сотні маршрутів із використанням літаків Boeing 737 та Boeing 757, а також Ан-24.
У 1992 році замовлено шість повітряних машин Boeing 777.
У 1996 році стартували далекомагістральні рейси до Амстердама. Через рік почалися безпосадкові перельоти до Лос-Анджелеса.
Ще через три роки запущені перельоти в Мельбурн і Сідней. У 2000 році компанія поглинає активи Zhongyuan Airlines, 2003 року — China Northern Airlines та її дочірніх структур Beiya Airlines, China Northern Swan та China Xinjiang Airlines, автоматично отримавши у своє розпорядження маршрутні мережі цих операторів.
У 2004 році обсяг пасажирообігу оцінювався в 40 млн осіб, тоді ж China Southern Airlines увійшла до топ-10 світових авіаперевізників.
У тому ж році вона підписує угоду про наміри входження до альянсу SkyTeam, вступивши до нього через три роки. У 2011 році оператор отримує статус «чотири зірки» від Skytrax.
До 2013 року чисельність персоналу підприємства сягнула 80 тис. осіб. Парк компанії поповнюється повітряними машинами Boeing 787.
З 2016 року вона почала брати в оренду Airbus A320neo — загалом 24 літаки. У 2018 році China Southern Airlines вийшла зі SkyTeam.
У 2019 році перевізник налагоджує партнерські відносини з American Airlines та Qatar Airways, у тому числі в частині об'єднання програм лояльності для пасажирів, що часто літають.

Брендування літаків та форма одягу співробітників компанії

Ліврея повітряних суден перевізника включає горизонтальні дві смуги, що розширюються, блакитного і одну — темно-синього кольору між ними, що проходять від задніх дверей вздовж усього білого борту і оперізують носову частину фюзеляжу.
Між смугами проведено тонкі жовті лінії.
На вертикальному хвостовому стабілізаторі на світло-синьому фоні, що повторює його форму, нанесений логотип у вигляді червоної бавовняної квітки.
Назва компанії китайською мовою розташовується між першими та середніми дверима, над ілюмінаторами, а англійською — великими літерами «CHINA SOUTHERN» — між середніми та задніми дверима.
Другий варіант фарбування передбачає додаткову ділянку в задній частині літака, зафарбовану в синій колір, що зливається з фоном на хвостовому стабілізаторі.
Смуги вздовж борту відсутні, натомість навколо всього фюзеляжу нанесені складні стилізовані малюнки пташиних крил блідо-блакитного та білого кольору.
Найменування компанії китайською та англійською мовами зроблено у менших пропорціях щодо розміру фюзеляжу, вони вміщаються на ділянці між площиною крил та кабіною пілотів.
Пілоти China Southern Airlines носять чорні костюми з однобортними піджаками з вишитими жовтими поперечними смужками біля зрізів рукавів, білі сорочки з чорними погонами та чорні краватки, кашкети такого ж кольору із золотистими рантами, малюнками гілок із листям на козирках та емблемою компанії.
Бортпровідники надягають чорні штани, бордові жилетки, білі сорочки та краватки з діагональними смугами, що чергуються, темно-синього і блакитного кольорів.
Уніформа стюардес — брючний бордовий костюм із жилеткою такого ж кольору, біла блузка та багатобарвний шарф, що заправляється за її комір.
Також вони можуть носити костюм аналогічного крою, але яскраво-синього кольору або бордову жилетку зі спідницею з діагональними смугами фіолетового або синього кольору.
 

Авіапарк компанії налічує сумарно 626 пасажирських літаків Airbus, Boeing та Comac. Загалом місткість повітряних суден China Southern Airlines перевищує півмільйона пасажирів.

Моделі літаків компанії:

Airbus A319-100, A319neo, A320-200, A320neo, A321-200, A321neo, A330-200, A330-300, A350-900 та A380-800;
Boeing 737-700, 737-800, 737 Max 8, 777-300ER, 787-8 та 787-9;
Comac ARJ21-700 та C919.
 

Маршрутна мережа China Southern Airlines охоплює переважно Китай та інші азіатські держави.
Також здійснюються рейси до Європи, Північної Америки, Австралії та Океанії.
Перельоти здійснюються за 224 напрямками до 40 країн світу. Кількість маршрутів поступово нарощується, у тому числі у рамках співпраці з основними партнерами перевізника — компаніями Qatar Airways та American Airlines.

Найпопулярніші міжнародні рейси з Китаю:

  • Брісбен (Австралія);
  • Лос-Анджелес (США);
  • Париж (Франція);
  • Токіо (Японія);
  • Дубай (ОАЕ).
  • Топ-5 регіональних напрямів по КНР:
  • Пекін;
  • Чанчунь;
  • Чанша;
  • Далянь;
  • Гуйян.
     

China Southern Airlines управляє шістьма китайськими пасажирськими авіакомпаніями на правах повного чи часткового володіння їх активами.

Дочірні структури, які задіяні на міжнародних рейсах:

  • Sichuan Airlines — найбільша авіакомпанія західного Китаю. Базується в аеропорту Ченду Шуанлю;
  • XiamenAir (аеропорт Сяминь Гаоці), великий міжнародний та регіональний перевізник.
  • Henan Airlines, що обслуговує переважно північну частину КНР та міжнародні маршрути. Основний авіавузол розташований в аеропорту Чженчжоу Сіньчжен.
  • Chongqing Airlines з базою в аеропорту Чунцін Цзянбей. Її рейси охоплюють всю територію Китаю та прилеглі азіатські держави.

Афілійовані внутрішні авіаперевізники:

  • Xiongan Airlines з хабом в аеропорту Пекін Дасін. У перспективі здійснюватиме і міжнародні рейси.
  • Лоукостер Guizhou Airlines, основний авіавузол — аеропорт Гуйян Лундунбао. Здійснює перевезення південними регіонами країни.