Аеропорт Дюссельдорф – четвертий за величиною у ФРН після Берлінського, Мюнхенського та Франкфуртського, третій за рівнем завантаженості потужностей у країні, 23-й – у Європі. Є вузловим хабом для Eurowings та інших авіакомпаній. Максимальний пасажиропотік за рік – 25 млн осіб.
Авіагавань використовується літаками близько 80 операторів, які здійснюють перельоти за 230 напрямками до 65 країн світу. Забезпечує рейси насамперед у Німеччині, налагоджено повітряне сполучення з Франкфуртським та Мюнхенським аеропортами, іншими великими хабами, у тому числі стикування з пересадками на поїзд у рамках сервісу AirRail із залізничного вокзалу Дюссельдорфа.
Також продаються авіаквитки на маршрути в інші європейські країни, Азію та Близький Схід, придбати які можна за допопмогою зручного сервісу SkyBooking. Міжконтинентальні напрямки включають рейси до Північної та Південної Америки, включаючи регіони Карибського басейну, в Австралію та Африку.
Для зльоту та посадки літаків облаштовано дві злітно-посадкові смуги довжиною близько 3 км, пристосовано 107 місць для стоянки повітряних суден. Диспетчерська вежа авіагавані є найвищою в Німеччині – 87 м.
Основним торговим об'єктом є кластер "Аеропорт-Аркаден", розташований у головній будівлі аеропорту. У магазинах, що працюють без вихідних, пропонують одяг, продукти харчування та товари першої потреби для мандрівників. У зоні прибуття C відкрито супермаркет. Працюють бари та ресторани, з деяких з них відкривається вид на перони.
Історія
Аеропорт будувався два роки і почав працювати навесні 1927 р. Перші перельоти міжнародними лініями, що здійснювалися в напрямах Гамбурга і Антверпена, а також Брюсселя, були організовані ще через два роки оператором Sabena. 1937 р. авіагавань досягла своїх пікових показників за весь передвоєнний період – було перевезено близько 17 тис. пасажирів, 120 тонн вантажу та 41 тонну поштових відправлень. У 1938 р. почав використовуватися виключно під потреби військової авіації.
З 1948 р. він знову обслуговує цивільні авіарейси. Перші квитки на міжнародні перельоти до Лондона почала продавати компанія British European Airways. У 1955 р. відновлено перевезення до Мюнхена і Франкфурта, ці маршрути існують і в даний час. 1959 р. авіагавань почала обслуговувати літаки на реактивній тязі. 1961 р. вперше в історії аеропорту пасажиропотік перевищив 1 млн осіб.
1969 р. розпочалася модернізація авіагавані. Зокрема, подовжена злітно-посадкова смуга до 3 км і стартувала програма будівництва нових терміналів: комплексу B, що відкрився 1973 р., А – 1977 р. та C – 1986 р. У 1998 р. в рамках дорожньої карти "Аеропорт 2000+" було закладено перший камінь у фундамент майбутнього підземної парковки. 2000 р. відкрилася нова залізнична станція. У сучасному вигляді комплекс будівель Дюссельдорфських повітряних воріт введено в експлуатацію у 2001 р. Тоді ж річний обсяг пасажироперевезень оцінювався у 16 млн осіб.
2002 р. на зміну автобусам, які забезпечують транспортне сполучення всередині аеропорту, прийшли монорейкові вагони. У 2003 р. завершилося будівництво офісних та сервісних кластерів, об'єднаних у сектор Dusseldorf Airport City. Через три роки в авіагавані вперше здійснив посадку Airbus A380 компанії Lufthansa.
До кінця 2009 р. було побудовано пересадочні переходи між усіма терміналами загального користування, додатково зведено багатоповерхове автопаркування Parkhaus 7, розраховане на 3 тис. машин, та пункт прокату автомобілів. Модернізовано інфраструктуру контролю безпеки, відкрилися додаткові зали очікування.
У 2011 р. обсяг перевезень пасажирів уперше перевищив позначку 20 млн. У 2013 р. було оновлено корпоративний дизайн та оголошено про початок реалізації програми розширення напрямків перельотів до країн Азії та Близького Сходу.