Condor Flugdienst GmbH — німецька авіакомпанія, що здійснює регулярні перевезення. Вона є і одним з провідних операторів чартерних рейсів у світі. Обсяг пасажиропотоку за рік оцінюється у 9 млн осіб. Головний офіс перевізника знаходиться в Ной-Ізенбурзі, головний хаб — аеропорт Франкфурта. Додатковий авіавузол компанії знаходиться у Мюнхені.
Класи комфорту салонів літаків Condor:
- Бюджетний «Економ». Багато додаткових послуг пропонуються в цьому сегменті на платній основі, у той час як у вищих класах вони автоматично входять у ціну квитка.
- «Преміум економ» пропонується на далекомагістральних маршрутах. Відрізняється збільшеним простором для ніг пасажирів та покращеним рівнем обслуговування порівняно із звичайним сегментом «економ».
- «Бізнес». Крісла в таких салонах трансформуються в ліжку довжиною 1,8 метра, на них є розетки та USB-порти, а на спинках встановлені мультимедійні екрани.
Для пасажирів компанії запущено платформу реєстрації в онлайн-режимі з отриманням авіаквитків після прибуття в аеропорт. Крім того, надається можливість друку посадкового талону або його завантаження на мобільний гаджет самостійно. Реєстрація на дальні маршрути закінчується за годину до зльоту, на середні та малі — за 45 хвилин до початку рейсу. Пасажирам, які мають тільки ручну поклажу, дозволяється слідувати відразу в зал вильоту.
Історія заснування Condor та його подальший розвиток
Компанія створена у 1955 році під назвою Deutsche Flugdienst GmbH. У ролі одного із засновників перевізника виступила Deutsche Lufthansa. На першому етапі повітряний флот був представлений трьома Vickers VC.1 Viking місткістю 36 пасажирів. Компанія позиціонувалася як перевізник переважно за туристичними напрямками. У 1956 році було організовано рейси на Майорку та Канари.
У 1959-1960 роках Deutsche Lufthansa купила усі активи Deutsche Flugdienst. Остання поглинула свого основного конкурента Condor-Luftreederei, після чого включила частину його найменування у свою сучасну назву Condor Flugdienst. 1961 року вона займала 63% ринку туристичних перевезень у Німеччині, обсяг пасажиропотоку сягав 66 тис. осіб, у тому числі 36 тис. — у напрямку Майорки. У 1966 стартують далекомагістральні рейси до Кенії, Домініканської республіки, Шрі-Ланки та Таїланду.
У 1971 році Condor стає першою туристичною авіакомпанією, що поповнила свій парк машинами Boeing 747, на той момент — найбільшими у світі. На початку дев'яностих років перевізник освоїв Boeing моделей 757 та 767, завдяки чому став першою авіакомпанією, що експлуатує літаки з двома салонами різних класів.
Наприкінці дев'яностих років разом із рітейлером Karstadt та туроператором NUR оператор створює спільне підприємство C&N Touristik, за допомогою якого інтегрує авіаційні та туристичні рішення. З 2000 року акції компанії почала викуповувати британська група Thomas Cook AG. Про наміри стати власником активів одночасно заявив перевізник Air Berlin, проте до 2008 року це рішення було відкликано.
У рамках програми модернізації флоту Condor було замінено крісла на всіх літаках Boeing на автоматизовані, з покращеними показниками комфорту. Також впроваджено мультимедійні рішення — персональні екрани для всіх пасажирів. У 2017 році оператор запускає перельоти до США з використанням повітряних машин 767-300ER.
Після банкрутства Thomas Cook AG Condor продовжує працювати та отримує додаткові кредити. У 2021 році більше половини активів компанії викуповує Attestor Capital. У тому ж році перевізник замовляє літаки Airbus A330-900 з метою заміни флоту Boeing.
Бонуси та додаткові опції для клієнтів
Condor з 2021 року припинив участь у програмі лояльності Miles & More, яка передбачала надання пасажирам преференцій за кілометраж рейсів. Накопичення миль або їх обмін на бонуси тепер неможливі. З іншого боку, компанія пропонує низку послуг, у тому числі платних, спрямованих на підвищення швидкості обслуговування та рівня комфорту своїх клієнтів.
Додаткові опції при бронюванні та в аеропортах:
- Пропозиція «Вечірня реєстрація» дає можливість отримати авіаквиток та здати свій багаж напередодні вильоту. Пасажири, які скористалися нею, прибувають відразу в зону контролю безпеки і прямують до виходу на посадку в літак. Для класів «бізнес» та «преміум економ» послуга є безкоштовною.
- Програма Flex дозволяє зробити більш ніж три переноси перельоту при бронюванні, при цьому різниця при оформленні дешевшого квитка не повертається.
- Як компенсацію за скасовані рейси компанія направляє клієнтам електронні ваучери, які можна зарахувати у ціну нового авіаквитка. У разі відмови від такого типу відшкодування пасажирам повертається вартість проїзного документа.
- Пакет Priority Package забезпечує пріоритетну посадку та зручне розміщення багажу. Оформляється за окремою стійкою в авіагавані.
- Пропозиція Priority Lane передбачає прискорений огляд речей та пріоритетне проходження зони безпеки.
- Абонемент Lounge Pass надає доступ до 600 залів очікування, розташованих у 350 аеропортах, з кріслами, душовими, безкоштовними закусками та напоями, а також доступом до Wi-Fi.
Платні послуги при перельотах:
- Компанія надає можливість зарезервувати додаткове місце поряд, яке залишиться вільним. Послуга доступна на близькомагістральних рейсах та при перельотах на середні відстані.
- Вибір будь-якого місця у салоні. Платний тільки для клієнтів, які вибрали клас «економ».
- Покращене меню із трьох страв для далеких відправлень.
- Пакет Premium Entertainment відкриває доступ до бібліотеки фільмів та музики на мультимедійному екрані. Послуга безкоштовна для пасажирів бізнес-класу та сегменту «преміум економ».
- Сервіс My Booking дозволяє оформити додатковий багаж чи перевезення свійських тварин.
Послуги партнерів компанії, пов'язані з поїздками поза аеропортами — це дешеве перевезення пасажирів в авіагавань поїздом у Німеччині за програмою Condor Rail & Fly та надання автомобіля преміум-класу в оренду від Sixt у багатьох країнах світу. Додатково пропонується страхування від HanseMerkur з оформленням полісів у тому числі на подорожі авіаційним та залізничним транспортом, а також відвідування визначних пам'яток від Get your Guide.
Оновлений брендовий дизайн літаків та форма одягу співробітників Condor
З 2022 року на літаки Condor наноситься нова ліврея, що представляє собою вертикальні двоколірні смуги, що чергуються, оперізують весь фюзеляж літака, крім крил і гондол двигунів. Кожна машина пофарбована в білий та один із п'яти інших кольорів. Жовтий символізує «сонячне світло», червоний — «пристрасть», блакитний — «море», зелений — «острови» та бежевий — «пляжі». За заявою перевізника, таке рішення означає різноманітність персоналу та пасажирів, а також багатогранність світу загалом.
Логотип компанії темно-синього кольору, що є стилізованим птахом усередині кола, розташовується збоку передньої частини фюзеляжу, між кабіною пілотів і першими дверима, а також на блоках двигунів і вертикальному стабілізаторі хвостового оперення. Напис «Condor», також виконаний у темно-синьому кольорі, наноситься на борт у передній частині літака під ілюмінаторами.
Уніформа стюардес — брючний або спідничний костюм синього кольору з білою блузкою та пов'язаним на шию жовто-блакитним шарфом зі складним малюнком. Стюарди носять синій костюм, білу сорочку та краватку синього кольору з жовтими та блакитними вкрапленнями. Пілоти одягають костюм синього кольору і таку ж краватку.