Завантаження...

Авіакомпанія Condor Airlines

founding_date
Створена 1955
location
Базовий аеропорт: Франкфурт-на-Майні
callsign
Позивний: CONDOR
cup
Слоган: Born to fly
cup
Тип авіакомпанії: Регулярна
Код ИАТА DE
Код ИКАО CFG
Цифровой код 881

Напрями

ok round benefit 1
Європа
ok round benefit 2
Північна Америка
ok round benefit 3
Південна Америка
not ok round benefit 4
Австралія та Океанiя
ok round benefit 5
Азія
ok round benefit 6
Африка

Condor Airlines

Про авіакомпанію
Розмір та опис флоту
Напрямки польотів

Condor Flugdienst GmbH — німецька авіакомпанія, що здійснює регулярні перевезення. Вона є і одним з провідних операторів чартерних рейсів у світі. Обсяг пасажиропотоку за рік оцінюється у 9 млн осіб. Головний офіс перевізника знаходиться в Ной-Ізенбурзі, головний хаб — аеропорт Франкфурта. Додатковий авіавузол компанії знаходиться у Мюнхені.

Класи комфорту салонів літаків Condor:

  • Бюджетний «Економ». Багато додаткових послуг пропонуються в цьому сегменті на платній основі, у той час як у вищих класах вони автоматично входять у ціну квитка.
  • «Преміум економ» пропонується на далекомагістральних маршрутах. Відрізняється збільшеним простором для ніг пасажирів та покращеним рівнем обслуговування порівняно із звичайним сегментом «економ».
  • «Бізнес». Крісла в таких салонах трансформуються в ліжку довжиною 1,8 метра, на них є розетки та USB-порти, а на спинках встановлені мультимедійні екрани.

Для пасажирів компанії запущено платформу реєстрації в онлайн-режимі з отриманням авіаквитків після прибуття в аеропорт. Крім того, надається можливість друку посадкового талону або його завантаження на мобільний гаджет самостійно. Реєстрація на дальні маршрути закінчується за годину до зльоту, на середні та малі — за 45 хвилин до початку рейсу. Пасажирам, які мають тільки ручну поклажу, дозволяється слідувати відразу в зал вильоту.

Історія заснування Condor та його подальший розвиток

Компанія створена у 1955 році під назвою Deutsche Flugdienst GmbH. У ролі одного із засновників перевізника виступила Deutsche Lufthansa. На першому етапі повітряний флот був представлений трьома Vickers VC.1 Viking місткістю 36 пасажирів. Компанія позиціонувалася як перевізник переважно за туристичними напрямками. У 1956 році було організовано рейси на Майорку та Канари.

У 1959-1960 роках Deutsche Lufthansa купила усі активи Deutsche Flugdienst. Остання поглинула свого основного конкурента Condor-Luftreederei, після чого включила частину його найменування у свою сучасну назву Condor Flugdienst. 1961 року вона займала 63% ринку туристичних перевезень у Німеччині, обсяг пасажиропотоку сягав 66 тис. осіб, у тому числі 36 тис. — у напрямку Майорки. У 1966 стартують далекомагістральні рейси до Кенії, Домініканської республіки, Шрі-Ланки та Таїланду.

У 1971 році Condor стає першою туристичною авіакомпанією, що поповнила свій парк машинами Boeing 747, на той момент — найбільшими у світі. На початку дев'яностих років перевізник освоїв Boeing моделей 757 та 767, завдяки чому став першою авіакомпанією, що експлуатує літаки з двома салонами різних класів.

Наприкінці дев'яностих років разом із рітейлером Karstadt та туроператором NUR оператор створює спільне підприємство C&N Touristik, за допомогою якого інтегрує авіаційні та туристичні рішення. З 2000 року акції компанії почала викуповувати британська група Thomas Cook AG. Про наміри стати власником активів одночасно заявив перевізник Air Berlin, проте до 2008 року це рішення було відкликано.

У рамках програми модернізації флоту Condor було замінено крісла на всіх літаках Boeing на автоматизовані, з покращеними показниками комфорту. Також впроваджено мультимедійні рішення — персональні екрани для всіх пасажирів. У 2017 році оператор запускає перельоти до США з використанням повітряних машин 767-300ER.

Після банкрутства Thomas Cook AG Condor продовжує працювати та отримує додаткові кредити. У 2021 році більше половини активів компанії викуповує Attestor Capital. У тому ж році перевізник замовляє літаки Airbus A330-900 з метою заміни флоту Boeing.

Бонуси та додаткові опції для клієнтів

Condor з 2021 року припинив участь у програмі лояльності Miles & More, яка передбачала надання пасажирам преференцій за кілометраж рейсів. Накопичення миль або їх обмін на бонуси тепер неможливі. З іншого боку, компанія пропонує низку послуг, у тому числі платних, спрямованих на підвищення швидкості обслуговування та рівня комфорту своїх клієнтів.

Додаткові опції при бронюванні та в аеропортах:

  • Пропозиція «Вечірня реєстрація» дає можливість отримати авіаквиток та здати свій багаж напередодні вильоту. Пасажири, які скористалися нею, прибувають відразу в зону контролю безпеки і прямують до виходу на посадку в літак. Для класів «бізнес» та «преміум економ» послуга є безкоштовною.
  • Програма Flex дозволяє зробити більш ніж три переноси перельоту при бронюванні, при цьому різниця при оформленні дешевшого квитка не повертається.
  • Як компенсацію за скасовані рейси компанія направляє клієнтам електронні ваучери, які можна зарахувати у ціну нового авіаквитка. У разі відмови від такого типу відшкодування пасажирам повертається вартість проїзного документа.
  • Пакет Priority Package забезпечує пріоритетну посадку та зручне розміщення багажу. Оформляється за окремою стійкою в авіагавані.
  • Пропозиція Priority Lane передбачає прискорений огляд речей та пріоритетне проходження зони безпеки.
  • Абонемент Lounge Pass надає доступ до 600 залів очікування, розташованих у 350 аеропортах, з кріслами, душовими, безкоштовними закусками та напоями, а також доступом до Wi-Fi.

Платні послуги при перельотах:

  • Компанія надає можливість зарезервувати додаткове місце поряд, яке залишиться вільним. Послуга доступна на близькомагістральних рейсах та при перельотах на середні відстані.
  • Вибір будь-якого місця у салоні. Платний тільки для клієнтів, які вибрали клас «економ».
  • Покращене меню із трьох страв для далеких відправлень.
  • Пакет Premium Entertainment відкриває доступ до бібліотеки фільмів та музики на мультимедійному екрані. Послуга безкоштовна для пасажирів бізнес-класу та сегменту «преміум економ».
  • Сервіс My Booking дозволяє оформити додатковий багаж чи перевезення свійських тварин.

Послуги партнерів компанії, пов'язані з поїздками поза аеропортами — це дешеве перевезення пасажирів в авіагавань поїздом у Німеччині за програмою Condor Rail & Fly та надання автомобіля преміум-класу в оренду від Sixt у багатьох країнах світу. Додатково пропонується страхування від HanseMerkur з оформленням полісів у тому числі на подорожі авіаційним та залізничним транспортом, а також відвідування визначних пам'яток від Get your Guide.

Оновлений брендовий дизайн літаків та форма одягу співробітників Condor

З 2022 року на літаки Condor наноситься нова ліврея, що представляє собою вертикальні двоколірні смуги, що чергуються, оперізують весь фюзеляж літака, крім крил і гондол двигунів. Кожна машина пофарбована в білий та один із п'яти інших кольорів. Жовтий символізує «сонячне світло», червоний — «пристрасть», блакитний — «море», зелений — «острови» та бежевий — «пляжі». За заявою перевізника, таке рішення означає різноманітність персоналу та пасажирів, а також багатогранність світу загалом.

Логотип компанії темно-синього кольору, що є стилізованим птахом усередині кола, розташовується збоку передньої частини фюзеляжу, між кабіною пілотів і першими дверима, а також на блоках двигунів і вертикальному стабілізаторі хвостового оперення. Напис «Condor», також виконаний у темно-синьому кольорі, наноситься на борт у передній частині літака під ілюмінаторами.

Уніформа стюардес — брючний або спідничний костюм синього кольору з білою блузкою та пов'язаним на шию жовто-блакитним шарфом зі складним малюнком. Стюарди носять синій костюм, білу сорочку та краватку синього кольору з жовтими та блакитними вкрапленнями. Пілоти одягають костюм синього кольору і таку ж краватку.

Авіапарк компанії включає 57 літаків виробництва Airbus (моделі A320-200, A321-200, A330-200, A330neo) та Boeing (757-300, 767-300ER), що експлуатуються в середньому не більше 20 років. Обслуговуванням повітряних машин займається підрозділ Condor Technik з базами у Мюнхені, Франкфурті, Гамбурзі та Дюссельдорфі.

Компанія здійснює авіаперевезення за маршрутами середньої довжини з Цюріха та низки німецьких аеропортів, а також здійснює регулярні та чартерні далекомагістральні рейси з Франкфурта, Дюссельдорфа та Мюнхена. Загалом оператор забезпечує рейси до 33 країн світу за більш ніж сотнею напрямків, переважно туристичних.

Перельотами Condor покриті:

  • Сім держав Європи, регіони Середземномор'я та Канари.
  • Північна та Південна Америка, у тому числі Карибський басейн (всього 15 країн).
  • Чотири азіатські держави.
  • Сім країн Африки.

Найбільш популярні напрями рейсів з Німеччини:

  • Родос.
  • Міннеаполіс.
  • Фуншал.
  • Галіфакс.
  • Корфу.