Завантаження...

hero

Авіакомпанія Lufthansa

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
south_america
Південна Америка
asia
Азія
africa
Африка

Lufthansa

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

Deutsche Lufthansa – флагманська авіакомпанія Німеччини, один із п'яти співзасновників найбільшої у світі спільноти комерційних перевізників Star Alliance.

Разом із дочірніми підрозділами посідає друге місце в Європі та четверте – у світі за обсягом пасажиропотоку. Літаки материнської компанії перевозять понад 71 млн осіб на рік, з урахуванням показників афілійованих компаній – 145 млн. Головний офіс знаходиться у Франкфурті, там же в вузловому аеропорту компанії розміщуються основні операційні потужності. Додатковий хаб компанії – Мюнхенський аеропорт.

"Люфтганза" продає квитки на рейси в сегментах "економ", "преміум-економ", "бізнес" та перший клас. Клієнтам надають широкі можливості використання онлайн-сервісів для купівлі, авіаквитків, вибору рівня обслуговування в майбутньому перельоті та замовлення додаткових опцій. Зокрема, купити квиток можна в Інтернеті за допомогою сервісу SkyBooking або за допомогою спеціальних автоматів в аеропортах. Пасажири отримують доступ до таких функцій, як вибір місця, перезамовлення або скасування перельоту, замовлення спеціального меню в літаку.

В онлайні доступна покупка квитків на поїзд після приземлення в аеропорту за програмою Rail & Fly, резервування номера в готелі, замовлення оренди автомобіля та оформлення страхового поліса. Під час перельоту для всіх пасажирів запускається мережа FlyNet з порталом спортивних трансляцій та останніх новин, а на платній основі надається доступ до Інтернету.

Історія розвитку

"Люфтганза" була заснована в 1926 р. Її назва складається з німецьких слів luft ("повітря") та нansa (термін означає "союз торгових міст"). Після війни компанію відтворили під іншим брендом – Luftag. Роботу перевізника було відновлено 1953 р., причому значна частина її персоналу працювала на цьому підприємстві ще до війни. Компанія розмістила замовлення на вісім літаків у Convair і Lockheed побудувала базу техобслуговування в Гамбурзі. У 1954 р. вона викупила свою довоєнну назву.

У 1955 р. запускається низка внутрішніх перевезень, а також міжнародних рейсів у Мадрид, Париж, Лондон, Нью-Йорк. Через три роки налагоджуються перельоти в Канаду, американські та близькосхідні регіони. На початку шістдесятих років за результатами своїх колосальних зусиль, спрямованих на покращення корпоративного іміджу, компанія мимоволі стала ключовим виконавцем глобальної програми країни, спрямованої на реабілітацію позитивного образу Німеччини в очах світової спільноти.

Обмеження, пов'язані з повоєнним поділом Берліна, не дозволили оператору налагодити перельоти до цього міста. Керівництво Lufthansa вирішує не чекати на більш сприятливу ситуацію і розміщує головний офіс та основні потужності у Франкфурті. З 1960 р. перевізник освоює реактивні літаки Boeing 707 та запускає їх у рейси до Нью-Йорка. З 1961 р. список маршрутів розширюється з допомогою напрямів у Таїланд, Японію, Гонконг, окремі африканські і американські країни. З придбанням Boeing 727 стартують перевезення до Токіо з проміжним трансфером через Аляску.

У 1965 р. "Люфтганза" закуповує 21 літак виробництва Boeing, ставши першим замовником цієї моделі у світі. З 1970 парк компанії поповнюють перші широкофюзеляжні машини Boeing 747, через три роки – повітряні судна DC-10-30, а в 1976 – Airbus A300. У 1979 році разом зі Swissair оператор купує 25 одиниць Airbus A310. Глобальна модернізація флоту стартувала у 1985 р., нові машини Airbus A320, A300-600 та Boeing 737-300 були закуплені у 1987-1992 рр.

У 1987 р. спільно з низкою інших перевізників Lufthansa створює IT-компанію Amadeus, яка дала можливість налагодити онлайн-продажі через туристичні агенції в рамках єдиної системи. У 1988 р. компанія оновлює корпоративний стиль літаків, офісних приміщень та залів очікування. Возз'єднання Берліна у 1990 р. дозволило Lufthansa налагодити перельоти до столиці країни. Через п'ять років у її структурі з'являються операційні підрозділи зі статусом окремих підприємств – Lufthansa. Technik, Cargo та Systems.

У 2001 р. "Люфтганза" придбала 15 далекомагістральних літаків Airbus A380. У 2003 р. вона розпочала реалізацію нової програми продажів, спрямованої на повну цифровізацію бізнесу. Цей крок став революційним для німецької туристичної галузі в аспекті цифрової дистрибуції, оскільки дав можливість виключити посередницькі структури в сегменті продажу послуг і тим самим здешевити ціни на перельоти для пасажирів.

2006 р. компанія стала першим покупцем Boeing 747-8. У 2013 р. Lufthansa зробила своє найбільше замовлення на 59 повітряних суден широкофюзеляжного типу на суму понад 14 млрд євро. У 2015 р. вона з економічних причин згорнула діяльність у Дюссельдорфі.

У грудні 2017 р. "Люфтганза" стає першою авіакомпанією Європи та десятою у світі, яка отримала сертифікат "п'ять зірок" від агентства Skytrax. Ця нагорода була присуджена за високу комфортабельність салонів літаків і комфортабельні місця в бізнес-класі. На честь цієї події на Airbus A320 та Boeing 747-8 була нанесена спеціальна ліврея "5 Starhansa".

Бонусні плани та додаткові опції для клієнтів

Авіакомпанія запустила програму лояльності Miles & More для пасажирів, які часто користуються її послугами. Залежно від накопичених миль у перельотах надається низка преференцій у різних категоріях.

Рівні програми Miles & More:

  1. Frequent Traveller надає можливість додаткової безкоштовної квоти на багаж.
  2. Учасники плану Senator реєструються за прискореною процедурою пасажирів першого класу.
  3. Рівень HON Circle передбачає комфортніші послуги трансферу та подачу лімузина в аеропорту.

Пасажири отримують пільги не лише за рейси компанії, а й за перельоти літаками близько 40 її партнерів. Бонуси також надаються при заселенні в готелі з використанням корпоративної системи бронювання. Милі додатково дають можливість купувати за низькими цінам дорожні сумки та косметику у магазинах Lufthansa WorldShop. Перші 500 миль надаються клієнту як подарунок відразу після встановлення програми Miles & More.

Додаткові послуги:

  • можливість зарезервувати сусіднє порожнє місце для підвищення комфорту перельоту в континентальних рейсах;
  • попередній вибір крісла зі збільшеним простором для ніг чи біля ілюмінатора;
  • відстрочення придбання квитка на 48 годин. Якщо його покупка не здійснюється, резервування скасовується автоматично;
  • оформлення оренди автомобіля на етапі або після бронювання дає можливість отримати ще 500 бонусних миль.

Для перевезень організованих груп пасажирів оператор надає можливість спланувати індивідуальну схему стикування рейсів, якої немає у стандартній схемі перельотів, з використанням будь-яких літаків флоту компанії.

Замовлення колективних перельотів на концерти чи екскурсії передбачає можливість скасування резервування для 20% учасників. Мінімальний розмір групи становить 10 осіб. Проїзні документи видаються за два тижні до вильоту. Програма поширюється на аеропорти у Німеччині, Швейцарії та Австрії. В інших регіонах колективний рейс можна замовити лише через туристичну агенцію.

Для корпоративних клієнтів у рамках програми Partner Plus Benefit пропонують оптимізувати витрати на перельоти, у тому числі шляхом надання безкоштовних місць на додаток до куплених авіаквитків або підвищеного класу обслуговування, а також надання можливості скористатися окремими залами очікування.

Корпоративний стиль

Емблема Lufthansa – стилізована фігура журавля, розташована всередині кола. Логотип білого кольору наноситься на хвостове оперення з темно-синім тлом. Хвостовий обтічник та основна частина фюзеляжу забарвлюені у білий колір. Назва компанії нанесена на ділянку над рядом ілюмінаторів у передній частині літака.

Уніформа пілотів компанії – темно-синій костюм із жовтими смугами у нижній частині рукава піджака, краватка, біла сорочка та кашкет. Бортпровідники-чоловіки мають схожу форму, але з жовтою краваткою і без головного убору. Стюардеси надягають синій жакет та спідницю, білу блузку, жовту хустку на шию та шапочку циліндричної форми. Бортпровідники деяких підрозділів перевізника в період святкування октоберфесту носять традиційні альпійські костюми – ледергосп і дирндль.

Розмір та опис флоту

Повітряний флот компанії, включаючи дочірні структури, досягає 710 машин, за цим показником займає друге місце у світі. Основний підрозділ Lufthansa Passage налічує 277 повітряних суден, середній вік яких трохи перевищує 11 років. На широкофюзеляжні літаки припадає приблизно кожний десятий рейс.

Парк машин, задіяних у міжконтинентальних рейсах, складається з Airbus 340-600, A340-300 та A330-300, Boeing 747-8i та 747-400. З 2022 р. вузловий аеропорт компанії Мюнхен почав обслуговувати чотири нові машини Airbus A350-900, які вважаються найсучаснішими пасажирськими літаками у світі. Регіональні та внутрішньоконтинентальні перевезення здійснюються на повітряних суднах Airbus A 321-100/200, A321 neo, A320 neo, A320-200 та A319-100.

Напрямки польотів

Літаки Lufthansa здійснюють перельоти на всі населені континенти, за винятком Австралії.

Рейсами Lufthansa покриті:

  • Європа;
  • Північна та Південна Америка;
  • Африка;
  • Азія та Близький Схід.

В Австралію, а також в Нову Зеландію перевезення забезпечуються партнерами оператора Star Alliance через хаби в Сінгапурі, Бангкоку, Сан-Франциско та Лос-Анджелесі, а також у рамках код-шерингових угод через Ванкувер.

Загалом компанія здійснює перельоти до 78 країн 211 маршрутами, у тому числі 160-ти – з аеропортів Франкфурта і Мюнхена. Більшість рейсів здійснюються до країн Європи, левова їхня частка припадає на Німеччину, Італію, Іспанію, Велику Британію, Францію, Швецію, Польщу, Португалію та Грецію. Останніми роками значно розширено перелік маршрутів США, він охоплює вже 25 маршрутів.

П'ятірка найпопулярніших апрямків перельотів "Люфтганзи":

  • Мюнхен;
  • Берлін;
  • Франкфурт;
  • Лондон;
  • Барселона.

Найдовший безпосадковий рейс здійснюється з Франкфурта в Буенос-Айрес – 11,5 тис. км, час перельоту в обидва кінці – близько доби.

Дочірні компанії

До структури Lufthansa входить низка міжнародних та регіональних перевізників, що здійснюють регулярні та чартерні рейси. Усі компанії зареєстровані у європейських країнах.

Дочірні структури Lufthansa:

  1. Lufthansa CityLine (Німеччина). Базується в аеропортах Мюнхена та Франкфурта, входить до складу групи Lufthansa Regional. Маршрутна мережа компанії включає внутрішні перевезення у ФРН та європейськими напрямками.
  2. Італійська Air Dolomiti. Основні операційні потужності розташовуються в аеропорту Верони. Здійснює перельоти маршрутами з міст Італії до Мюнхена та Франкфурта. Також входить до підрозділу Lufthansa Regional.
  3. Eurowings Discover (ФРН). Вузловий хаб – Франкфурт. Спеціалізується на далекомагістральних туристичних рейсах, у тому числі за міжконтинентальними напрямками.
  4. Austrian Airlines, національна авіакомпанія Австрії. Основний аеропорт – Відень. Літаки оператора здійснюють регулярні та сезонні перельоти міжнародними та внутрішніми маршрутами.
  5. Swiss International Air Lines – флагманський перевізник Швейцарії, який працює за європейськими та міжконтинентальними напрямками. Перельоти здійснюються з Цюріха та Женеви. У складі Swiss International Air Lines – компанія Edelweiss Air, задіяна лише у чартерних перевезеннях тими самими маршрутами.
  6. Brussels Airlines. Найбільший перевізник Бельгії, що базується в Брюссельському аеропорту. Здійснює регулярні та чартерні рейси Європою та міжконтинентальними напрямками.
  7. Eurowings – німецький лоукостер з базами у ФРН та Австрії. Працює у бюджетному сегменті на внутрішніх маршрутах цих країн, також здійснює перельоти до інших країн Європи. Відокремлений підрозділ Eurowings Europe спеціалізується на регіональних перевезеннях з Відня, Зальцбурга, Пальма-де-Майорки, Пріштіни та Праги.