Австрійські авіалінії — одна з найбільших компаній, що займаються повітряними пасажирськими перевезеннями. Вже близько 50 років їхні літаки регулярно борознять небесні простори за найзатребуванішими напрямками у 130 пунктах призначення. «Літаємо, щоб ви посміхалися» — слоган компанії відображає суть їхньої політики, заснованої на принципах надійності та стабільності.
Повноправний член потужної Austrian Airlines Group, а також найстарішої та шанованої Star Alliance — австрійська авіакомпанія входить у топ за популярністю та довірою серед клієнтів. Її відмінні риси:
- чіткість роботи;
- професійний персонал;
- чудовий сервіс;
- гнучка система бонусів
Історія розвитку
Материнською компанією Austrian Airlines є Lufthansa Group, яка володіє повним пакетом акцій з 2010 року. Народження гілки відбулося внаслідок злиття невеликих перевізників Air Austria та Austrian Airways у 1957 році. Літаки вийшли в небо вже 1958 року, а через 10 років відбувся перший рейс, який перетинає Атлантику за маршрутом Відень — Брюссель — Нью-Йорк.
Austrian Airlines у своєму складі містить пасажирський напрямок Austrian Arrows та фірму, що відповідає за чартерні рейси Lauda Air. Також компанія володіє близько 23% в Ukraine International Airlines. Резиденцією авіакомпанії є Віденський міжнародний аеропорт.
Корпоративний дизайн
З самого відкриття колірна схема компанії — «червоно-біла» із сріблястими лініями. До 80-х років літаки компанії забарвлювалися в сріблястий колір із білим фюзеляжем у верхній частині та обов'язковою фірмовою стрілкою Austrian Airlines. Вона називається «Austrian Chevron» і має три версії. Найперший був паперовий літачок. Видозмінене зображення використовувалося з 1972 по 1995 рік і розміщувалося на червоно-білих хвостах літака.
Сучасна стрілка створена за прототипом найпершої, але модернізованої відповідно до ребрендингу та зміни корпоративного стилю в 2003 році. Компанія стежить за модними тенденціями та фарбує літаки на честь знакових подій:
- 2006 року літак Airbus A320 був покритий зображеннями на честь року Вольфганга Амадея Моцарта.
- Літак Airbus A340 прикрашала емблема Віденського оркестру філармонії.
- У 2008 році три фірмові літаки забарвлювалися у кольори футбольного EURO 2008.
- Один борт Airbus A320 у 2017 році оформили у ретро стилі на честь 50-річного ювілею авіакомпанії.
Бонусна програма
У 2015 році під впливом материнської фірми Austrian Airlines змінили умови обслуговування відповідно до правил економ чи бізнес-класу.
У класі Economy можна купити дешевий авіаквиток трьох типів:
- Light. Підходить для мандрівників без нічого, оскільки у вартість квитка входить лише ручна поклажа до 8 кг. Передбачає безкоштовне харчування та напої на борту. Це найдешевший варіант.
- Classic. Додатково включається безкоштовне перевезення багажу вагою до 23 кг і 1 пари лиж. Є можливість вибрати місце на борту.
- Flex. Тариф включає можливість без штрафу здати або обміняти квиток на рейс, вибрати місце на борту та претендувати на пріоритетну посадку в європейських аеропортах.
Бізнес клас від Австрійських авіаліній — це висока ціна, обґрунтована хорошим сервісом. Він передбачає окрему чергу на посадку та підвищену увагу при обслуговуванні. А бізнес-відсік на борту складається з комфортабельних крісел із збільшеним індивідуальним простором та можливістю розкладання їх у повноцінне ліжко.
У компанії діє бонусна програма накопичення миль Miles&More, єдина для всієї мережі Lufthansa. Завдяки їй можна накопичити бонуси та купити наступний квиток за гарними знижками на авіаквитки або безкоштовне підвищення класу обслуговування в літаку. Розрахунок накопичення провадиться з урахуванням стандартних коефіцієнтів, відстані та класу перельоту. Діапазон нарахування: від 125 миль в економічному класі та до 2000 миль у бізнес-класі.