Air France - одна з найбільших авіакомпаній у світі, яка відрізняється своєю довгою історією. Цей французький авіаперевізник є дочірньою компанією Air France-KLM - європейського холдингу.
Після злиття з гігантом у ніші авіаперевезень Air France став провідним представником національної авіації Франції. Цей холдинг, до якого приєднався французький перевізник, також включає в себе інші прое Le Meridien, HOP!, Servair, BlueLink, Air France Consulting, Air France Cargo, Air France Asie, Air Inter і Air France
В основному, авіакомпанія базується в аеропортах Парижа (аеропорт Шарля де Голля - головна база), Ліона і Ніцци. Також Air France входить до міжнародного альянсу SkyTeam, який об'єднує 18 авіакомпаній з чотирьох континентів. Тоді як ключовими європейськими партнерами компанії є Alitalia і Аерофлот.
Історія перевізника
Компанія була заснована в 1933 році. На той період часу перевізник ще не використовував таку кількість магістральних і регіональних літаків. Тепер - це одна з найбільших європейських авіакомпаній з 187 напрямками по всьому світу.
Станом на 2005 рік має більше 70 000 працівників зі штатом у Франції. У Air France близько десяти дочірніх компаній. Керівником авіакомпанії вважається Френк Тернер. Серед партнерів авіаперевізника Armavia, Luxair, Qantas, Swiss, TACA, TAM, ін.
Брендинг і уніформа Air France
Стюарди і стюардеси - те, без чого складно уявити компанію. Вже понад 80 років Air France підтримує репутацію надійного перевізника, приділяючи увагу деталям. Наприклад, уніформа особового складу (стюардів, стюардес, працівників аеропортів і терміналів) змінювалася згідно з тенденціями моди.
Якщо ще в далекому 1937 році - дівчат на посаду бортпровідниць не брали, а форма стюардів мало кого турбувала, то зараз зовнішній вигляд працівників Air France бездоганний. Після війни, в 1946, з'явилися й жінки стюардеси, перша з котрих була вдягнена в стильний костюм від модного будинку Жоржетт Реналь.
У 1969 році бортпровідниці мали нагоду носити літні костюми Баленсіага - однотонні, пастельні тони. У 1987 році уніформа стюардів і стюардес нічим не відрізнялася від теперішнього вбрання. Однак особливістю на той час була масивна краватка-дофін.
Також французька авіакомпанія активно співпрацювала з будинком Карвен для костюмів авіа провідниць, але 1997 року остаточно розірвала з ним співпрацю. На зміну прийшли модні тенденції від Ніні Річчі. Таким чином в уніформі Air France з'явилися яскраво-червоні та блідо-блакитні кольори. Й ось вже з 2005 року компанія співпрацює з модним будинком Будинок Лакруа. Зараз бортпровідниці і бортпровідники одягнені в стильні костюми темного відтінку з акцентом на поясі червоного кольору.
Додаткові послуги та бонуси
Відмінна риса авіаперевізника Air France - це лаконічний сайт для інформування пасажирів про спеціальні пропозиції, ціни на авіаквитки та доступні рейси. Також можливо забронювати квиток, а також перевірити статус Вашого бронювання.
На додачу у компанії діють бонусна програма - милі. Під час користування літаками Air France і KLM, у вас накопичуються спеціальні бали. Кількість бонусів залежить від витраченої суми на авіаквиток, після чого, пасажири можуть використовувати милі для різних цілей:
- Бронювати квитки на необхідний рейс;
- Підвищувати клас обслуговування;
- Оплачувати проживання в готелі;
- Орендувати автомобіль.
Тобто кожен постійний клієнт авіаперевізника може купити або замовити необхідну послугу за зниженою вартістю. Милі можуть істотно вплинути на ціну, скоротивши витрати на переліт на 10-15%.
Серед спеціальних пропозицій, якими можуть скористатися клієнти французького популярного авіаперевізника:
- Організація відряджень та будь-яких ділових поїздок з можливістю реклами та маркетинг-послуг для учасників міжнародних виставок;
- BLUEBIZ - безкоштовна кампанія для середніх і малих бізнесів, де є бали blue credits для використання в майбутньому безкоштовних поїздок за всіма напрямками;
- Міжнародні конференції та івенти - фахівці компанії допоможуть організувати заходи по всьому світу - бронь поїздки, знижки та милі для обміну на бонусні бали.
Також авіакомпанія відрізняється дуже гнучкою тарифною сіткою. Тобто кожен пасажир може підібрати відповідну цінову політику та спектр послуг, який задовольнить їхні потреби. Тарифи компанії Air France:
- Економ - бюджетний варіант з обмеженими послугами. Потрібна буде доплата, якщо Ви не готові відмовляти собі в додатковому сервісі;
- Економ плюс - можливо вносити зміни в бронь без штрафів і переплат;
- Преміум економ - економ-клас з більш комфортними послугами (збільшений обсяг багажу, полегшена реєстрація, доступ до зони очікування, ін.);
- Бізнес тариф - тариф підійде для людей, які часто літають по роботі (смачне харчування, сервіс на вищому рівні, літаки з преміум інтер'єром);
- Перший клас - (все включено = all inclusive). Пасажири можуть ні в чому собі не відмовляти під час перельоту.
Таким чином кожен вибирає для себе - можна замовити дешевий квиток з обмеженим переліком послуг на борту та лаконічним перельотом з однієї точки в іншу. Однак також є варіант преміум-поїздок з необмеженими можливостями, але за відносно високу вартість (бізнес і перший клас).
Зручно, що при бронюванні квитків на літак, сайт дає можливість вибрати напрямок, клас поїздки і дату. На календарі зеленим кольором висвічується найнижчий тариф. Наприклад, переліт в економ-класі з Парижа в Монпельє, Франція за кілька днів до вильоту буде коштувати близько $200, тоді як при покупці за 3-4 тижні вартість буде приблизно $113. А при ранньому бронюванні (за 1,5-2 місяці) ціна буде в 4 рази нижче первинної - близько $50!