Завантаження...

hero

Авіакомпанія American Airlines

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
south_america
Південна Америка
australia
Австралія та Океанiя
asia
Азія
africa
Африка

American Airlines

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

Національний авіаперевізник США American Airlines є однією з найбільших авіакомпаній у світі. Щодня він виконує понад 6 тис. рейсів країною та за її межами. Штаб-квартира знаходиться у місті Форт-Уерт, штат Техас, а також у її розпорядженні 10 хабів в інших штатах.

Річний пасажиропотік перевищує 50 млн осіб, що є величезною цифрою навіть для наймасштабніших перевізників. Компанія входить у міжнародну повітряну співдружність Oneworld і, незважаючи на серйозні досягнення, постійно перебуває на етапі вдосконалення.

Історія розвитку

American Airlines зайняла лідируючу позицію за обсягом пасажирообігу, розміром флоту і кількістю напрямів, що обслуговуються завдяки численним злиттям з малими компаніями. Останнє поглинання сторонньої компанії відбулося у 2015 р., коли до структури приєдналася US Airways. Загалом у складі авіакомпанії близько 80 дрібних авіаперевізників.

Авіалінія була створена в 1930 р. як поштова і вантажна авіаслужба, що було вже дуже затребуваною та актуальною на той час. Пасажирські перевезення також набирали обертів і за три роки маршрутна карта охопила 72 аеропорти країни з перспективою розширення.

1934 р. авіакомпанію викупив Еррет Корд. Він інвестував у створення найновішого літака DC-3, який з 1936 р. дозволив "Американським Авіалініям" налагодити популярні регулярні рейси до Лос-Анджелеса та Нью-Йорка. Було відкрито першу бонусну програму для постійних клієнтів "Адміральський клуб", яка сприяла популяризації авіаліній серед платоспроможних американців. 1937 р. був почесно перевезений мільйонний пасажир.

У 40-х рр. компанія виконувала військові функції, а після закінчення Другої світової продовжила активно розвивати внутрішні та закордонні пасажирські перевезення. У 60-х рр. було встановлено електронну систему автоматизованого замовлення квитків. У 70-х рр. серед пілотів "Американських Авіаліній" з'являється перша жінка-пілот, що стало серйозним кроком до глобальної гендерної рівності.

У 90-х рр. компанія розширила кількість своїх хабів, щоб забезпечити багатомільйонний пасажиропотік. На початок нового століття її електронні квитки продавалися аж у 44 країнах, аеропорти яких приймали її літаки. Після кризи початку 2000-х авіаперевізник налагодив співпрацю з British Airways та Iberia Airlines, вступив у кілька вигідних альянсів, які розширюють його вплив на ринку.

Корпоративний стиль

Сучасне оформлення літаків компанії складається із сріблястої лівреї з помаранчевою смугою та яскравого хвостового оперення. На ньому зображено абстрактний американський прапор. З боків суден розташовується назва авіаліній – "American" – зі стилізованим зображенням орла, який розділяє червону та синю смужки, що також натякають на державний прапор.

Логотип компанії зазнав кілька змін за всю історію. З 1931 р. на хвості літаків красувалися великі літери "АА". Так назвали й інтернет-домен, придбаний 1991 р. Також невід'ємною частиною символіки авіаліній було зображення орла, яке проіснувало до 1960 р. Після його вилучення персонал компанії влаштував страйки та рух під гаслом "Врятуємо орла". Птаха було повернуто на логотип, який проіснував у незмінному вигляді до 2013 р.

Уніформа бортпровідників представлена ​​строгими чорними костюмами та шийними хустками у синьо-червоній гамі. Раз на 2-3 роки змінюється корпоративне гасло American Airlines. Його зміст відбиває політику розвитку підприємства і соціально-економічні тенденції у суспільстві. З 2016 р. актуальна редакція гасла, яка стверджує, що найкращі пілоти літають саме на "Американських Авіалініях".

Бонусна програма

AAdvantage – перша у світі повітряних перевезень бонусна програма, яку було запропоновано саме American Airlines у 1981 р. у відповідь на зростаючу конкуренцію на ринку повітряних авіаперевезень. Сьогодні вона утримує лідируючі позиції щодо кількості користувачів, чисельність яких загалом перевищує 70 млн осіб.

Суть програми полягає у накопиченні миль на кожному польоті літаком компанії, які надалі дають привілеї. Наприклад, можна заощадити на наступних польотах або при оплаті додаткових опцій на борту та в аеропорту.

Нарахування миль залежить від напрямку польоту, відстані та класу комфорту літака. Найактивніші учасники, які регулярно вдаються до послуг авіакомпанії, отримують привілейовані статуси AAdvantage Gold, AAdvantage Platinum pro та AAdvantage Executive Platinum elite. Вони дають додаткові вигоди своєму власнику не тільки в рамках перельотів, а й при користуванні послугами компаній-партнерів American Airlines, зокрема тих, які перебувають в альянсі Oneworld. 

Туди входять готелі, агентства оренди авто, магазини та ресторани, а також авіакомпанії-партнери з код-шерингових угод по всій Північній Америці та багатьох країнах світу. За рахунок накопичених миль можна:

  • купити дешевий авіаквиток бізнес-класу;
  • підвищити клас комфорту без підвищення ціни квитка;
  • замовити безкоштовно або зі знижкою номер у готелі або сплатити оренду авто в аеропорту;
  • купити товари в онлайн-магазині на борту літака;
  • отримати доступ до VIP-кімнатів відпочинку в аеропортах, що обслуговують рейси "Американських Авіаліній".

Крім бонусної програми, компанія розробила широку лінійку авіаквитків. На міжконтинентальних рейсах діє трирівнева система першого, бізнес та економкласів. Боїнги оснащені зручними розкладними кріслами, телевізорами та пропонують гарне меню зі стравами та напоями на борту.

Внутрішні рейси поділені на квитки у першому класі, преміум економ, основному класі з екстра-послугами, основному класі та базовому економічному. На останній у лінійці можна придбати найдешевший квиток навіть без попереднього бронювання за кілька місяців.

Розмір та опис флоту

"Американські Авіалінії" разом із дочірніми підприємствами експлуатують 891 літак. У 2011 р. багаторічну монополію виробника Boeing на вузькофюзеляжні літаки було перервано закупівлею великої партії суден типу Airbus. Після цього авіаконструктори запропонували авіакомпанії свої літаки за заниженими цінами, чим повернули прихильність клієнта та допомогли обійти у фінансових питаннях його споконвічного суперника United AirLines.

Актуальний флот компанії складається із суден:

  • Airbus A319-100 – 133 машини для середніх дистанцій із місткістю 128 пасажирів;
  • Airbus A320-200 – 48 літаків на 150 місць;
  • Airbus A321-200 - 218 суден, розрахованих на 187 пасажирів;
  • Airbus A321neo – 35 машин із оновленою системою роботи двигуна;
  • Boeing 737-800 – 303 літаки зі 160 посадковими місцями;
  • Boeing 737 MAX 8 – 41 літак, здатний перевозити 172 особи;
  • Boeing 777-200ER – 47 гігантських суден на 273 посадкових місця;
  • Boeing 777-300ER – 20 лайнерів на 310 пасажирів;
  • Boeing 787-8 – 24 літаки, що вміщують 226 пасажирів;
  • Boeing 787-9 – 22 судна на 285 осіб для середніх та далеких магістралей.

Напрямки польотів

Авіакомпанія обслуговує 95 внутрішніх пунктів призначення, а також 95 аеропортів у 55 країнах із різних куточків планети. Придбати квитки можна швидко за допомогою сервісу SkyBooking. У її маршрутній карті є унікальні для американських авіаперевізників напрями в деяких аеропортах Колумбії, Венесуели, Мексики та Багамських островів, які мають попит серед любителів екзотичного відпочинку.

Компанія взаємодіє з British Airways, Finnair, Iberia, Japan Airlines та Cathay Pacific у спільній організації трансатлантичних та міжконтинентальних рейсів. Вона налагодила код-шерингові угоди з багатьма перевізниками, серед яких Air Tahiti Nui, Alaska Airlines, Cathay Pacific, Finnair, Jet Airways та Seaborne Airlines.

Дочірні компанії

Діяльність компанії диверсифікована завдяки двом підлеглим підприємствам:

  1. American Eagle Airlines. Регіональні авіалінії, що обслуговують 160 міст Сполучених Штатів, Мексики, Канади та Карибського басейну. Динаміка її діяльності налічує понад 1800 рейсів щоденно. Працює з 1984 р. та виконує допоміжні функції, розвантажуючи найбільш концентровані хаби American Airlines. Головний офіс розташований у штаті Техас, охоплюючи два аеропорти.
  2. American Airlines Shuttle. Невелике відгалуження, що забезпечує щогодинне сполучення між чотирма містами країни, зокрема, Бостоном і Нью-Йорком.