Лоукостер Ryanair підвищує ціни на квитки
Якщо раніше летіти Ryanair було вигідно через низьку ціну, то зараз авіакомпанія відходить від політики дешевих квитків. Насамперед, це пов'язано з підвищенням усіх витрат на перевезення пасажирів: нафту, екологічні податки та інші фактори. У зв'язку з цим генеральний директор Ryanair Майкл О'Лірі зробив велику заяву в своєму інтерв'ю і попередив, що ціни на квитки зростатимуть протягом п'яти років.
Повний абсурд, щоразу при польоті в лондонський аеропорт Станстед дивуюся, що дорога на поїзді в центр міста обходиться дорожче, ніж сам квиток на літак
- висловився О'Лірі.
Після інтерв'ю для Financial Times клієнти Ryanair почали моніторити інформацію про ціни найближчим часом і ось що вдалося з'ясувати. Орієнтовна ціна на квитки може сягнути 60 євро.
Хоча, якщо судити з історії компанії, все це може бути тимчасово. Майкл О'Лірі, своєрідний директор у Ryanair, за кілька років роботи зумів підняти ірландську авіакомпанію із середнього рівня на вершину. З невеликої компанії вони стали №1 на європейському лоукост-ринку. Але цього не сталося б без революційних ідей містера О'Лірі та його команди. Команді вдалося безжально знизити всі свої витрати, завдяки чому компанія стала лідером на ринку.
Читайте також: Квитки на потяг: чому їх так складно купитиЗа всю історію компанії було багато суперечливих ідей, які були вигадані для скорочення витрат (щоб відповідно знизити вартість квитків). В основному вони стосувалися пасажирів (збори для пасажирів із надмірною вагою, заяви про те, що на борту буде платний туалет, тощо) та модифікацій на борту літака (наприклад, вбудовані трапи для посадки). Були навіть новини щодо власних співробітників (наприклад, рекомендація співробітникам стежити за своєю вагою — завдання зменшити вагу літака і тим самим заощадити паливо).
Декілька фактів про компанію
Якщо ви не знайомі з Ryanair, ось кілька фактів: компанія керує одним з найбільш відвідуваних туристичних сайтів у світі, є найбільшою бюджетною авіакомпанією в Європі, а сама компанія жартує, що вони також є "найбільшим продавцем шинки та паніні в Європі".
Компанія має понад 500 літаків та виконує понад 3000 рейсів на день, при цьому один літак виконує кілька маршрутів одразу у кількох країнах. До речі, на відміну від інших авіаліній, флот Ryanair включає лише літаки Boeing 737 з однаковим типом фюзеляжу, але різними конфігураціями двигунів. Такий літак дає змогу перевозити до 200 пасажирів.
Читайте також: Чому варто купувати залізничні квитки онлайнДо речі, ще рік тому, коли всі авіакомпанії слухняно виконували вимоги держав згідно з обмеженнями КОВІД-19, О'Лірі знатно вирував. Генеральний директор виступав проти рішення уряду щодо "порожніх середніх місць" протиепідемічних заходів. У той час О'Лірі оголосив, що якщо уряд запровадить обмеження, то або держава заплатить за середні незайняті місця, або його літаки не літатимуть.
Пару слів про успішного керівника
Випускник престижного Трініті-коледжу в Дубліні, О'Лірі приєднався до невеликої та збиткової ірландської авіакомпанії у 1991 році. Засновник компанії Тоні Раян, у якого О'Лірі спочатку працював податковим консультантом, найняв його для розробки успішної бізнес-стратегії. На момент, коли він розпочав свою роботу, компанія нічим не відрізнялася від своїх конкурентів. Авіаперевізнику вдавалося залучати клієнтів не за рахунок дешевизни квитків, а високим рівнем обслуговування. Надихнувшись американським Southwest Airlines, компанія повністю змінила свою бізнес-модель у бік дешевих квитків. Через три роки О'Лірі став главою Ryanair. Він зробив кардинальні зміни в компанії та розпочав боротьбу з транснаціональними авіакомпаніями.