Міжнародний аеропорт Аддіс-Абеба Боле – головний транспортний хаб для національного перевізника Ethiopian Airlines, літаки якого здійснюють перельоти в Ефіопію та країни всього африканського континенту, а також прямі рейси до країн Європи, Азії, Північної та Південної Америки. Сюди пролягають маршрути багатьох міжнародних авіаоператорів, квитки на лытаки яких можна придбати за допомогою SkyBooking, серед яких Lufthansa, флагманська компанія Саудівської Аравії, Turkish Airlines, авіакомпанія з Нідерландів та ін.
Аеропорт Боле було збудовано після того, як стало зрозуміло, що старий аеровокзал Лідетта не підходить для нових бортів типу Боїнга. Відкриття нового аеропорту відбулося у 1960 р., проте до 62-го року будівельні роботи ще тривали і до грудня 1962 р. було зведено та введено в експлуатацію диспетчерську вежу та нову злітну смугу. У такому вигляді аеропорт функціонував до 1997 р., коли було оголошено початок робіт із розширення порту. У ході трьох етапів розширення збудували новий термінал та диспетчерську вежу, додали ще одну злітну смугу та розширили вже існуючу. У новому терміналі були облаштовані ресторани, торговельний комплекс та паркінг.
Новий термінал аеропорту розпочав свою роботу в 2003 р. і зробив аеровокзал одним із найбільших транспортних вузлів Африки. У 2005 р. на території відкрився ангар для техобслуговування та вантажний термінал, а у 2010 р. було оголошено про масштабний проєкт розширення аеропорту, який був націлений на покращення інфраструктури об'єкта та збільшення його пропускної спроможності. Ця необхідність була викликана збільшенням кількості міжнародних рейсів та чисельності пасажиропотоку.
Сьогодні аеропорт є сучасним комплексом, де в наявності все необхідне для комфорту пасажирів. Так, на території терміналів є численні кафе та ресторани, квіткові магазини і торговий комплекс, сувенірні магазини та багато іншого.
У новому терміналі можна знайти затишні зали очікування та кімнати відпочинку, ексклюзивні лаунджі, що пропонують розширений перелік послуг, офісні приміщення та розважальні зони, де можна скоротити час в очікуванні рейсу. У 2012 р. відкрився зал очікування Cloud Nine, який надає пасажирам послуги преміум-класу. Тут є СПА, зона відпочинку зі спальними місцями, масажні крісла та багато іншого.