Завантаження...

hero

Авіакомпанія Windrose

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
asia
Азія
africa
Африка

Windrose

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів

Про авіакомпанію

Windrose Airlines – українська авіакомпанія, літаки якої здійснюють регулярні перевезення країною та іншими країнами, а також чартерні рейси за міжнародними напрямками. Її пасажиропотік за рік оцінюється у понад 1,4 млн осіб.

Компанія базується в аеропорту Бориспіль (Київ). Вильоти здійснюються з низки аеропортів великих українських міст. Представництва оператора працюють у столиці країни, а також у Харкові, Львові, Одесі, Дніпрі, Запоріжжі та Івано-Франківську.

Послуги на регулярних маршрутах

Пасажири Windrose можуть купити квитки в одному з двох класів обслуговування – дешевому "економі" та покращеному "преміум-економі". Для підвищення рівня комфорту в аеропорту та на літаку клієнтам пропонують деякі платні додаткові послуги.

Базові умови перельоту в економкласі Windrose Airlines:

  • салон у центральній або хвостовій частині повітряного судна;
  • харчування на борту у випадку, якщо воно включене у ціну авіаквитка. Питна вода подається безкоштовно;
  • провезення 23 кг багажу та 7 кг ручної поклажі.

Рівень преміум-економ:

  • позачергова реєстрація за окремою стійкою в аеропортах;
  • розташування місць в салоні у передній частині літака;
  • гарячі або холодні страви та напої в асортименті;
  • пріоритетний вихід із літака після посадки;
  • безкоштовне перевезення багажу вагою 30 кг і 7 кг ручної поклажі.

Конкретні місця в рамках обраного класу комфорту можна забронювати заздалегідь через сайт перевізника або у туристичній агенції. Крім того, для внутрішніх рейсів є резервування за допомогою сервісу державних послуг "Дія". Зручно придбати квитки за допомогою нашого сервісу SkyBooking. Авіакомпанія гарантує повернення грошей за невикористані авіаквитки відповідно до тарифних норм з урахуванням обставин, що призвели до відмови пасажира від перельоту.

Додаткові можливості для клієнтів

Компанія пропонує низку платних послуг, спрямованих на економію часу пасажирів та надання їм преміальних зручностей на всіх етапах підготовки до перельоту та безпосередньо в рейсі.

Підвищення комфорту в аеропорту:

  • сервіс HighPass дозволяє в один захід забронювати квиток через Інтернет та сплатити всі необхідні аеропортові послуги;
  • послуга швидкої реєстрації Priority check-in дає можливість позачергової реєстрації за окремою стійкою;
  • у рамках опції Fast Line організовано прискорене проходження процедур реєстрації та обробки багажу. Пасажир доставляється на літак окремим транспортом;
  • отримання доступу до бізнес-залу очікування за допомогою послуги через сайт на етапі бронювання.

Поліпшення обслуговування у літаку:

  • резервування окремого крісла для більшого особистого простору в рейсі. Така можливість не поширюється на місця підвищеного комфорту;
  • замовлення інтерактивної книжки-розмальовки, яку вручать дитині на борту літака;
  • резервування та оплата харчування на сайті за допомогою програми Sky Menu, якщо воно не передбачене тарифом обслуговування, або ж сервіс вибору страв Onboard Menu прямо на борту з розрахуванням кредитною карткою;
  • провезення додаткового багажу.

Покупка подарунків для близьких та друзів:

  • віртуальний сертифікат на внутрішні рейси на будь-яку кількість перельотів;
  • послуга святкування урочистої події на борту Sky Party з виносом торта та шампанського, особистими привітаннями від екіпажу;
  • доставка квітів Sky Flowers прямо в літак.

Знижки та пакетні пропозиції:

  • промокоди на внутрішні маршрути, що діють тільки в економкласі. Їх використання дає можливість купити квитки за дешевшими цінам. У разі відмови від рейсу повторно використовувати промокод не можна;
  • проїзний авіаквиток за фіксованими тарифами, що діє протягом року з можливістю призупинення у разі паузи в перельотах. Пропонується у трьох пакетних варіантах – на десять рейсів до двох осіб, на 25 та на 100 польотів до шести та 20 пасажирів відповідно.

Додатково до власних платних сервісів перевізник пропонує клієнтам послуги партнерів – оформлення електронного страхового полісу від агентства УСО та бронювання готелів через Booking.com.

Історія розвитку

Перевізника Windrose Airlines було зареєстровано у 2003 р. Того ж року його літаки почали здійснювати рейси до близькосхідних регіонів та європейських країн. У 2008 р. компанія стала першою в Україні, чий парк поповнився повітряним судном Boeing 737 Next Generation. Тоді ж дві машини McDonnell Douglas MD-82 оформлюють лівреями з елементами національних мотивів. Стартують регулярні відправлення до Туреччини та Узбекистану.

У 2009 р. авіапарк налічує вже сім літаків McDonnell. Douglas, АН та Boeing. Також вперше в Україні освоюють PS-AEH (Embraer E195), ці повітряні судна оформлюють із використанням зображень пам'яток архітектури країни. У 2011 р. компанія знову стає першопрохідником у залученні нових літаків – вона бере на озброєння Airbus A321. Того ж року запускають щоденні перевезення до Анталії.

Через рік укладається договір про технічне співробітництво з авіасервісною компанією Sabena (Франція). Windrose знову першою в Україні купує Airbus A-330. З 2013 р. запускають чартери у Дубай з аеропортів столиці та Дніпра. Крім того, налагоджують рейси до Бангкока та Домініканської Республіки. З 2014 р. оператор пропонує іншим гравцям авіаринку власні повітряні судна у лізинг. З 2020 р. він задіяв на внутрішніх напрямках перевезень Embraer ERJ-145 та ATR-72.

Брендовий стиль

Повітряні машини компанії оформлені двома типами ліврей. Перший представляє собою червону фігуру, що повторює силует фюзеляжу збоку, нанесену від кабіни пілотів і до кінця хвостового оперення з різким завуженням назад. У червоний колір також пофарбовані кінцівки крил і гондоли двигунів.

З середини і до вершини хвостового стабілізатора, ближче до його заднього краю, нанесена частина логотипу компанії – зрізана похила фігура рози вітрів у червоному та білому виконанні. Інші ділянки фюзеляжу, крім сірих крил, пофарбовані в блідо-зелений колір. Над рядом ілюмінаторів, між першими дверима та серединою площини крил, розташована назва "WINDROSE" великими літерами білого кольору.

Другий тип забарвлення передбачає повністю блідо-зелений фюзеляж, за винятком напису з найменуванням перевізника, гондол двигунів та днища, пофарбованих у червоний колір. Розташування та дизайн інших елементів лівреї ідентичні першому варіанту оформлення літаків.

Уніформа бортпровідниць – яскраво-синій спідничний костюм з білими елементами та аксесуарами: відворотами коміра, манжетами на коротких рукавах, ременем, рукавичками і невеликою плоскою шапочкою. Другий варіант одягу стюардес – чорний спідничний костюм з червоною обшивкою контурів бічних кишень, білою блузкою з блакитними відворотами коміра і манжетами піджака такого ж кольору.

Бортпровідники-чоловіки носять чорні штани та жилетку, білу сорочку з блакитним коміром і такою ж краваткою. Пілоти одягнені у чорний костюм із білими поперечними смугами на рукавах біля зап'ястя та чорний кашкет, білу сорочка та блакитну краватку.

Розмір та опис флоту

Авіапарк перевізника Windrose налічує 11 повітряних машин Airbus, Embraer та ATR.

Літаки оператора:

  • вузькофюзеляжні: один Airbus A320 та три Airbus A321;
  • три Embraer ERJ-145 LR регіонального класу;
  • чотири середньомагістральні ATR 72-600.

Напрямки польотів

Повітряні судна Windrose здійснюють на регулярній основі внутрішні рейси та європейські міжнародні перельоти, а також чартерні перевезення до Європи та Північної Африки – загалом 19 маршрутами до 12 країн світу, включаючи Україну.

Напрями польотів:

  • вісім внутрішніх рейсів до різних міст України з Києва;
  • чотири регулярні маршрути до Болгарії та на Балкани;
  • шість чартерів до Єгипту та один – до Фінляндії.

Найбільш затребувані рейси:

  • Дніпро;
  • Львів;
  • Софія (Болгарія);
  • Загреб (Хорватія);
  • Шарм-Еш-Шейх (Єгипет).