Одна з найбільших авіакомпаній США та світу — United Airlines. З перших днів свого існування вона підтримує статус першопрохідника на ринку пасажирських авіаперевезень. Це перший повітряний перевізник, який запропонував своїм пасажирам їжу під час польоту, що на початку 20 століття було справжнім культурним шоком.
Рейси цієї авіакомпанії першими по всьому світу почали обслуговувати стюардеси, серед яких була знаменита Еллен Черч. Літак United Airlines першим у світі зазнав терористичного захоплення у 1933 році. А 11 вересня 2001 року їхній лайнер був направлений терористом до вежі Міжнародного торговельного центру, спровокувавши найрезонансніший терористичний акт ХХІ століття. Негативний досвід не вплинув на репутацію перевізника. Ба більше, як стверджують маркетологи, трагедія послужила «чорним піаром».
Штаб-квартирою авіакомпанії служить Міжнародний аеропорт О'Хара в Чикаго, але крім нього як хаби використовуються ще кілька аеропортів у Сан-Франциско, Лос-Анджелесі, Х'юстоні. United Airlines є одним із засновників важливого міжнародного повітряного альянсу Star Alliance, який об'єднує найвпливовіші «бойові одиниці» на світовому ринку.
Історія розвитку
Об'єднані авіалінії США були відкриті в 1926 році Вільямом Боїнгом, який придбав кілька дрібних авіакомпаній і об'єднав їх в одну мережу. У довоєнний час літакобудівник активно проектував майбутні світові лайнери, попит на які розпочався одразу після закінчення Другої світової війни. Завдяки їм було налагоджено повідомлення всіма штатами Америки.
Після злиття у 1961 році була створена United Continental Holdings, а United Airlines стала основним напрямком діяльності на правах дочірньої компанії. Після економічних труднощів 70-х років компанія в 1985 викуповує тихоокеанський напрямок Pan Am, розширюючи свій вплив на світовому ринку повітряних пасажирських перевезень.
З 90-х авіалінії починають розширювати свій флот за рахунок купівлі літаків типу Airbus. При цьому Юнайтед є найбільшим експлуатантом літаків Boeing, які вважаються одними з найнадійніших.
Компанія зазнала банкрутства на початку 2000-х років, викликаного світовою економічною кризою. Круте економічне піке було подолано до 2009 року шляхом державного фінансування та злиття з компанією Continental. У цьому United зберегли свою управлінську незалежність. 2019 року авіакомпанія розширила флот, змінила оформлення лівреї, замінивши на нових літаках золотий глобус на блакитний.
Корпоративний дизайн
Слоган авіакомпанії каже: «Добро вказує шлях». Це головний принцип корпоративного управління, що визначає відповідальну соціальну, екологічну та економічну політику. Керівництво компанії підтримує позитивний імідж як серед клієнтів, так і свого персоналу, чисельність якого перевищує 85 тис. осіб.
Емблема авіаліній – стилізований жовтий глобус на блакитному тлі. Він символізує цілісність території США та їхню єдність з усім світом, повітряний простір якого обслуговує United Airlines. Зображення логотипу прикрашає хвостове оперення літаків компанії.
Друга характерна риса фірмових судів — сірий колір «живота».
Форма екіпажу виконана у глибокому синьому кольорі зі світлими елементами на манжетах та шийних хустках стюардес.
Костюми бортпровідників візуально перегукуються із оформленням літаків. Створюється загальна дизайнерська картинка, приємна для очей клієнтів.
Бонусна програма
Авіакомпанія пропонує програму лояльності Mileage Plus. Вона функціонує з 1981 року і була відкрита другою у світі після пропозиції від American Airlines. Участь у програмі вигідна для клієнтів, які літають часто і на великі дистанції, але навіть якщо ви – рідкісний гість на бортах United Airlines, ви все одно зможете отримати вигоду.
За кожний регулярний рейс літаком компанії учаснику нараховуються бонусні милі, а також бали за використання послуг та купівлю товарів самої компанії чи її партнерів. Накопичені милі перетворюються на кошти, якими можна оплачувати послуги:
- Купити дешевий авіаквиток, який включатиме всі переваги дорогого «тікету»: провезення багажу, харчування на борту та відпочинок в аеропорту в умовах бізнес-класу.
- Підвищити клас купленого квитка, без збільшення його ціни.
- Частково або повністю сплатити за оренду автомобіля в аеропорту або номер в готелі.