Singapore Airlines — найбільший авіаперевізник Сінгапуру з хабом в аеропорту Чанги. Літаки компанії здійснюють регулярні та чартерні перельоти міжнародними маршрутами. Пасажиропотік оператора за рік досягає 21 млн осіб із рівнем завантаження місць на борту в 78%.
Компанія входить у Star Alliance і співпрацює за кодшеринговими угодами з 36 іншими перевізниками. За кількістю міжнародних рейсів Singapore Airlines лідирує серед авіаоператорів Південно-Східної Азії. Є неодноразовим переможцем галузевих конкурсів за версією Travel & Leisure. Компанії надано найвищий статус «п'ять зірок» від Skytrax.
Основні послуги Singapore Airlines
Пасажирам компанії пропонуються перельоти за стандартами комфорту «економ», «преміум-економ», «бізнес», «перший клас» та «люкс». Додаткові послуги та покращені зручності в дешевому сегменті можна отримати за бонусними програмами або окремими пропозиціями перевізника.
Умови перельоту в економ-класі:
- Крісло з більш тонкими сидіннями та регульованим підголівником;
- Місця обладнані розетками та USB-портами, лампами для читання та екранами з керуванням від смартфона діагоналлю 10,6–11,1 дюйма залежно від моделі літака;
- Вибір однієї з двох страв меню на борту.
Клас «преміум-економ»:
- Сидіння більшої ширини з опорою для ніг та збільшеною відстанню між кріслами;
- Місця з двома портами USB та адаптованою лампою для читання, 13,3-дюймовим екраном високої роздільної здатності, шумопоглинаючими навушниками;
- Можливість бронювання основної страви за добу до вильоту, надання алкогольних напоїв;
- Пріоритет при реєстрації, обробці багажу та посадці в порівнянні зі звичайним «економом».
Комфорт у бізнес-класі:
- Шкіряні сидіння з електронним керуванням, що розкладаються в ліжка, з додатковою бічною підтримкою. Регульовані роздільники між центральними та іншими кріслами;
- Декілька відділень під ручну поклажу;
- Сенсорний екран діагоналлю 18 дюймів з бібліотекою понад 1 тис. фільмів та гарнітурою з приглушенням шуму;
- Регульована у всіх площинах лампа з яскравістю, що змінюється;
- Вибір меню за три тижні до рейсу на етапі бронювання. Подача страв у порцеляновому посуді з дорогими винами;
- Подарунковий набір — приладдя для догляду за собою від Penhaligon's.
Перший клас:
- Високоякісна шкіряна оббивка сидінь та підставки для ніг. Ортопедична форма крісла, додаткові подушки на спинках та анатомічні підлокітники;
- Електронне налаштування яскравості та положення лампи для читання;
- Страви від шеф-кухарів компанії, обслуговування ресторанного рівня;
- HD-екран з діагоналлю 24 дюйми з можливостями підключення до інтернету та перегляду бібліотеки з 1,8 тис. фільмів та шоу.
Найбільш комфортний клас «люкс»:
- Крісла, що обертаються, з дорогою шкіряною оббивкою;
- Можливість трансформування сидінь, що знаходяться поруч, у двоспальне ліжко;
- Розсувні перегородки та жалюзі для ізоляції свого місця від сусідніх, керовані пультом;
- Мультимедійна система з монітором діагоналлю 32 дюйми з безкоштовним інтернетом та зі збереженням плейлистів для майбутніх рейсів;
- Портативний планшет для керування функціями крісла та освітлення;
- Вишукане меню із можливістю попереднього замовлення страв при бронюванні;
- Просторі туалети в салоні з безкоштовною парфумерією та косметикою.
Для пасажирів, які купили квитки в «люксі», першому класі та в сегменті «бізнес», надається безкоштовний доступ до залів очікування сінгапурського аеропорту SilverKris Lounge. До послуг клієнтів — бар, бездротовий інтернет, персональні комп'ютери, конференц-зал, телебачення та душові кімнати.
Для клієнтів в обох класах «економ» за умови участі в програмі KrisFlyer дозволяється відвідування зони відпочинку KrisFlyer Gold Lounge. Тут можна перекусити у форматі «шведського столу», також скористатися комп'ютерами та інтернетом, подивитися телевізор.
Бонуси та додаткові пропозиції
Для пасажирів діє програма лояльності KrisFlyer, яка передбачає накопичення бонусних миль за польоти літаками компанії та інших перевізників Star Alliance, а також при користуванні послугами більш ніж двох сотень партнерів Singapore Airlines, включаючи торгові, готельні мережі та сервіси прокату автомобілів. Часто нарахування призових миль здійснюється і за акціями, що діють певний період.
Додаткові бали також можна отримати такими способами:
- Користування спеціальною платіжною карткою American Express Singapore Airlines KrisFlyer;
- Оформлення автомобіля в оренду від сервісів Avis та Herz;
- Проживання в готелі Casa del Rio Melaka, Chatrium Riverside Hotel Bangkok, Dusit Hotels & Resorts, Hard Rock Hotel Bali, Pan Pacific та The Boathouse Phuket;
- Користування послугами банку MayBank;
- Покупки у торгових центрах La Valle Village та Bicester Village;
- Подорожі від туристичного оператора Viator Tours & Activities;
- Замовлення візи через сервіс VisaCentral.
Витратити бонуси дозволяється на підвищення рівня обслуговування в аеропорту та літаку, отримання права безкоштовного перельоту або придбання авіаквитків за дешевшими цінам, купівлю побутових товарів на онлайн-майданчику KrisShop. При нестачі миль на бонусні рейси дозволяється вносити необхідну суму готівкою.
Singapore Airlines пропонує своїм пасажирам і низку інших послуг, пов'язаних з підвищенням зручності бронювання та покращенням комфорту в перельоті, забезпеченням зручного трансферу в аеропорт та з нього, розвагами та шопінгом.
Окремі опції для клієнтів перевізника:
- Страхування тарифу на рейс. Послуга, доступна щонайменше за 30 днів до перельоту, надається на платній основі. Вона дозволяє зафіксувати ціну на квиток заздалегідь. Вартість рейсу залишиться незмінною у дату його здійснення. Така можливість є у пасажирів класів «економ» і «преміум-економ».
- Комфортне бронювання для розміщення на літаку групи щонайменше з десяти осіб;
- Зустріч та індивідуальний супровід пасажирів в аеропорту;
- Бронювання квитків на поїзд по Великобританії та Німеччині на етапі резервування авіаквитків в рамках пакету Rail Fly;
- Вигідна оренда автомобіля через сервіс Rentalcars і знижки до 70% на проживання в готелях від компанії Agoda за умови замовлення з використанням порталу Singapore Airlines;
- Безкоштовні екскурсії Сінгапуром для транзитних пасажирів з аеропорту Чангі тривалістю дві з половиною години;
- Страхові поліси від Allianz Partners.
Компанія має власний торговий майданчик KrisShop.com з доставкою в будь-яку точку світу. Замовлені товари з категорії Duty Free можна отримати від представників авіакомпанії перед наступним рейсом.
Історія Singapore Airlines
Попередник компанії — перевізник Malayan Airlines — був заснований у 1937 році. У 1955 році його флот складався переважно з літаків Douglas DC-3. У 1963 році компанія стала називатися Malaysian Airlines, в 1966 році — Malaysia-Singapore Airlines. У 1967 році її парк поповнився Boeing 707 та 737.
У 1972 році перевізник поділяється на два підприємства — Singapore Airlines та Malaysian Airlines System. За першою компанією залишився весь авіапарк та міжнародні рейси. Через рік було закуплено два Boeing 747. У 1980 року запущено низку рейсів до азіатських країн, потім додаються напрямки до Європи, США та Канади. Компанія стала першим гравцем авіаринку, який здійснив тихоокеанський рейс на Boeing 747-400.
У дев'яностих вона запроваджує систему телефонного зв'язку KrisFone на своїх літаках. У 1994 році закуповуються 22 машини Boeing 747-400 і три десятки Airbus A340-300. В 1995 році додатково купуються Boeing 747, в 1998 році — Airbus A340-500. Загальна сума цих закупівель перевищила 13 мільярдів доларів. Додаються рейси до ПАР. У 2004 році стартували перельоти в США, зокрема за найдовшим у світі безпосадковим маршрутом до Нью-Йорка. 2007 року оператор укладає контракт на придбання Airbus A380. У 2010 році маршрутна мережа поповнюється рейсом до Манчестера через Мюнхен.
У 2011 році засновується дочірня компанія-лоукостер Scoot. До 2012 року виводяться з експлуатації останні Boeing 747, які замінюються на Airbus A380 на американських маршрутах та для перевезень до Шанхаю. У 2015 році розміщується замовлення на Airbus A350 для далекомагістральних відправлень, першим з яких став рейс до Амстердама в 2016 році. У 2017 році укладаються контракти на подальше розширення флоту шляхом закупівлі 20 машин Boeing 787.
Фірмове фарбування літаків та варіанти уніформи персоналу Singapore Airlines
Ліврея повітряних суден компанії представляє собою горизонтальні смуги синього і жовтого кольорів різної товщини, що чергуються та примикають одна до одної, від перших дверей через весь борт по лінії ряду ілюмінаторів. У двопалубних літаках вони проходять нижнім рядом вікон.
Боковини хвостового вертикального стабілізатора пофарбовані в синій колір, на цьому тлі нанесений жовтий логотип компанії — фігура птаха з крилами, спрямованими вгору, що злітає зі стилізованого кинджала «кріс». Над рядом ілюмінаторів від площини крил і до перших дверей нанесено напис великими літерами «SINGAPORE AIRLINES», ліворуч від якого розміщується національний прапор Сінгапуру.
На пілотах перевізника одягнені чорний костюм і кашкет, синя краватка та біла сорочка з синіми погонами. На їхній уніформі — велика кількість жовтих елементів, включаючи окантовку та емблему на кашкеті, а також три смуги, що оперізують у зрізів рукава піджака.
Уніформа стюардес — так званий костюм Singapore Girl — різнокольорові блузки та спідниці зі складним орнаментом, зображенням квітів та інших символів, що зустрічаються на традиційному одязі народів Південно-Східної Азії та Океанії. Залежно від рейсу, форма може бути представлена в одному з основних відтінків — зеленому, фіолетовому, синьому чи червоному, на фоні якого вишиті малюнки іншими кольорами.
Бортпровідники-чоловіки носять два варіанти уніформи — перший передбачає чорний костюм і білу сорочку з краваткою бордового або блакитного кольору із золотистими діагональними смугами, другий — чорні штани та білий піджак з різнобарвною художньою окантовкою, дизайн якої нагадує стиль оформлення одягу Singapore Girl, білу сорочку і чорну краватку-метелик.