Завантаження...

hero

Авіакомпанія Singapore Airlines

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
australia
Австралія та Океанiя
asia
Азія
africa
Африка

Singapore Airlines

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

Singapore Airlines – найбільший авіаперевізник Сінгапуру з хабом в аеропорту Чангі. Літаки компанії здійснюють регулярні та чартерні перельоти міжнародними маршрутами. Пасажиропотік оператора за рік досягає 21 млн осіб із рівнем завантаження місць на борту в 78%.

Компанія входить у Star Alliance і співпрацює за код-шеринговими угодами з 36 іншими перевізниками. За кількістю міжнародних рейсів Singapore Airlines лідирує серед авіаоператорів Південно-Східної Азії. Є неодноразовим переможцем галузевих конкурсів за версією Travel & Leisure. Компанії надано найвищий статус – "п'ять зірок" – від Skytrax.

Основні послуги Singapore Airlines

Пасажирам компанії пропонують перельоти за стандартами комфорту "економ", "преміум-економ", "бізнес", перший клас та "люкс". Додаткові послуги та покращені зручності в дешевому сегменті можна отримати за бонусними програмами або окремими пропозиціями перевізника.

Умови перельоту в економкласі:

  • крісло з більш тонкими сидіннями та регульованим підголівником;
  • місця обладнані розетками та USB-портами, лампами для читання та екранами з керуванням від смартфона діагоналлю 10,6-11,1 дюйма залежно від моделі літака;
  • вибір однієї з двох страв меню на борту.

Преміум-економ:

  • сидіння більшої ширини з опорою для ніг та збільшеною відстанню між кріслами;
  • місця з двома портами USB та адаптованою лампою для читання, 13,3-дюймовим екраном високої роздільної здатності, шумопоглинаючими навушниками;
  • можливість бронювання основної страви за добу до вильоту, надання алкогольних напоїв;
  • пріоритет при реєстрації, обробці багажу та посадці в порівнянні зі звичайним економом.

Комфорт у бізнес-класі:

  • шкіряні сидіння з електронним керуванням, що розкладаються в ліжка, з додатковою бічною підтримкою. Регульовані роздільники між центральними та іншими кріслами;
  • декілька відділень під ручну поклажу;
  • сенсорний екран діагоналлю 18 дюймів з бібліотекою понад 1 тис. фільмів та гарнітурою з приглушенням шуму;
  • регульована у всіх площинах лампа з яскравістю, що змінюється;
  • вибір меню за три тижні до рейсу. Подача страв у порцеляновому посуді з дорогими винами;
  • подарунковий набір – приладдя для догляду за собою від Penhaligon's.

Перший клас:

  • високоякісна шкіряна оббивка сидінь та підставки для ніг. Ортопедична форма крісла, додаткові подушки на спинках та анатомічні підлокітники;
  • електронне налаштування яскравості та положення лампи для читання;
  • страви від шеф-кухарів компанії, обслуговування ресторанного рівня;
  • HD-екран з діагоналлю 24 дюйми з можливостями підключення до Інтернету та перегляду бібліотеки з 1,8 тис. фільмів та шоу.

Найбільш комфортний – люкс:

  • крісла, що обертаються, з дорогою шкіряною оббивкою;
  • можливість трансформування сидінь, що знаходяться поруч, у двоспальне ліжко;
  • розсувні перегородки та жалюзі для ізоляції свого місця від сусідніх, керовані пультом;
  • мультимедійна система з монітором діагоналлю 32 дюйми з безкоштовним Інтернетом та зі збереженням плейлистів для майбутніх рейсів;
  • портативний планшет для керування функціями крісла та освітлення;
  • вишукане меню із можливістю попереднього замовлення страв;
  • просторі туалети в салоні з безкоштовною парфумерією та косметикою.

Для пасажирів, які купили квитки в люксі, першому класі та в бізнес-класі, надається безкоштовний доступ до залів очікування Сінгапурського аеропорту SilverKris Lounge. До послуг клієнтів – бар, бездротовий Інтернет, персональні комп'ютери, конференц-зал, телебачення та душові кімнати.

Для клієнтів в обох економах за умови участі в програмі KrisFlyer дозволяється відвідування зони відпочинку KrisFlyer Gold Lounge. Тут можна перекусити, також скористатися комп'ютерами та Інтернетом, подивитися телевізор.

Бонуси та додаткові пропозиції

Для пасажирів діє програма лояльності KrisFlyer, яка передбачає накопичення бонусних миль за польоти літаками компанії та інших перевізників Star Alliance, а також при користуванні послугами більш ніж двох сотень партнерів Singapore Airlines, включаючи торгові, готельні мережі та сервіси прокату автомобілів. Часто нарахування призових миль здійснюється і за акціями, що діють певний період.

Додаткові бали також можна отримати за:

  • користування спеціальною платіжною карткою American Express Singapore Airlines KrisFlyer;
  • оформлення автомобіля в оренду від сервісів Avis та Herz;
  • проживання в готелі Casa del Rio Melaka, Chatrium Riverside Hotel Bangkok, Dusit Hotels & Resorts, Hard Rock Hotel Bali, Pan Pacific та The Boathouse Phuket;
  • користування послугами банку MayBank;
  • покупки у торгових центрах La Valle Village та Bicester Village;
  • подорожі від туристичного оператора Viator Tours & Activities;
  • замовлення візи через сервіс VisaCentral.

Витратити бонуси можна на підвищення рівня обслуговування в аеропорту та літаку, отримання права безкоштовного перельоту або придбання авіаквитків за доступними цінам, купівлю побутових товарів на онлайн-майданчику KrisShop. При нестачі миль на бонусні рейси дозволяється вносити необхідну суму готівкою.

Singapore Airlines пропонує своїм пасажирам і низку інших послуг, пов'язаних з підвищенням зручності бронювання та покращенням комфорту в перельоті, забезпеченням зручного трансферу в аеропорт та з нього, розвагами та шопінгом.

Окремі послуги для клієнтів перевізника:

  • страхування тарифу на рейс. Послуга, доступна щонайменше за 30 днів до перельоту, надається на платній основі. Вона дозволяє зафіксувати ціну на квиток заздалегідь. Вартість рейсу залишиться незмінною до дату його здійснення;
  • комфортне бронювання для розміщення на літаку групи щонайменше з десяти осіб;
  • зустріч та індивідуальний супровід пасажирів в аеропорту;
  • бронювання квитків на поїзд по Великобританії та Німеччині на етапі резервування авіаквитків в рамках пакету Rail Fly;
  • вигідна оренда автомобіля через сервіс Rentalcars і знижки до 70% на проживання в готелях від компанії Agoda за умови замовлення з використанням порталу Singapore Airlines;
  • безкоштовні екскурсії Сінгапуром для транзитних пасажирів з аеропорту Чангі тривалістю дві з половиною години;
  • страхові поліси від Allianz Partners.

Компанія має власний торговий майданчик KrisShop.com з доставкою в будь-яке місце світу. Замовлені товари з категорії DutyFree можна отримати від представників авіакомпанії перед наступним рейсом.

Історія розвитку

Попередник компанії – перевізник Malayan Airlines – був заснований у 1937 р. У 1955 р. його флот складався переважно з літаків Douglas DC-3. У 1963 р. компанія стала називатися Malaysian Airlines, у 1966 р. – Malaysia-Singapore Airlines. У 1967 р. її парк поповнився Boeing 707 та 737.

У 1972 р. перевізник поділяється на два підприємства – Singapore Airlines та Malaysian Airlines System. За першою компанією залишився весь авіапарк та міжнародні рейси. Через рік було закуплено два Boeing 747. У 1980 р. запущено низку рейсів до азіатських країн, потім додаються напрямки до Європи, США та Канади. Компанія стала першим гравцем авіаринку, який здійснив тихоокеанський рейс на Boeing 747-400.

У дев'яностих вона запроваджує систему телефонного зв'язку KrisFone на своїх літаках. У 1994 р. закуповує 22 машини Boeing 747-400 і три десятки Airbus A340-300. У 1995 р. додатково купують Boeing 747, в 1998 р. – Airbus A340-500. Загальна сума цих закупівель перевищила 13 мільярд доларів. З'явилися рейси до ПАР. У 2004 р. стартували перельоти до США, зокрема за найдовшим у світі безпосадковим маршрутом до Нью-Йорка. 2007 р. оператор укладає контракт на придбання Airbus A380. У 2010 р. маршрутна мережа поповнюється рейсом до Манчестера через Мюнхен.

У 2011 р. заснована дочірня компанія-лоукостер Scoot. До 2012 р. виводять з експлуатації останні Boeing 747, які замінюють на Airbus A380 на американських маршрутах та для перевезень до Шанхаю. У 2015 р. з'являється замовлення на Airbus A350 для далекомагістральних відправлень, першим з яких став рейс до Амстердама в 2016 р. У 2017 р. укладають контракти на подальше розширення флоту шляхом закупівлі 20 машин Boeing 787.

Корпоративний стиль

Ліврея повітряних суден компанії представляє собою горизонтальні смуги синього і жовтого кольорів різної товщини, що чергуються та з'єднуються одна з одною, від перших дверей через весь борт по лінії ряду ілюмінаторів. У двопалубних літаках вони проходять нижнім рядом вікон.

Боковини хвостового вертикального стабілізатора пофарбовані в синій колір, на цьому тлі нанесений жовтий логотип компанії – силует птаха з крилами, спрямованими вгору, що злітає зі стилізованим кинджалом. Над рядом ілюмінаторів, від площини крил і до перших дверей, нанесено напис великими літерами "SINGAPORE AIRLINES", ліворуч від якого розміщується національний прапор Сінгапуру.

Пілоти перевізника одягнені у чорний костюм і кашкет, синю краватку та білу сорочку з синіми погонами. На їхній уніформі – велика кількість жовтих елементів, включаючи окантовку та емблему на кашкеті, а також три смуги, що оперізують у зрізів рукава піджака.

Уніформа стюардес – так званий костюм Singapore Girl – різнокольорові блузки та спідниці зі складним орнаментом, зображенням квітів та інших символів, що зустрічаються на традиційному одязі народів Південно-Східної Азії та Океанії. Залежно від рейсу, форма може бути представлена в одному з основних відтінків – зеленому, фіолетовому, синьому чи червоному, на фоні якого вишиті малюнки іншими кольорами.

Бортпровідники-чоловіки носять два варіанти уніформи. Перший передбачає чорний костюм і білу сорочку з краваткою бордового або блакитного кольору із золотистими діагональними смугами, другий – чорні штани та білий піджак з різнобарвною художньою окантовкою, дизайн якої нагадує стиль оформлення одягу Singapore Girl, білу сорочку і чорну краватку-метелик.

Розмір та опис флоту

Авіапарк оператора налічує 145 широкофюзеляжних літаків виробництва Airbus та Boeing, розрахованих на далекомагістральні рейси. Салони більшості з них мають трикласне компонування. Середній вік машин становить трохи менше шести років.

Моделі повітряних суден Singapore Airlines:

  • двопалубні Airbus A380-800;
  • Airbus A350-900;
  • Boeing 777-300ER;
  • Boeing 787-10.

Напрямки польотів

Літаки Singapore Airlines виконують рейси до 32 країн на всіх населених континентах, за винятком Південної Америки.

Маршрути компанії охоплюють:

  • Європу;
  • Північну Америку;
  • Азію;
  • Африку;
  • Австралію та інші південно-західні регіони тихоокеанського басейну.

Перельоти здійснюються з сінгапурського хаба 78 маршрутами, а квитки можна придбати за допомогою сервісу SkyBooking. Розташування основного аеропорту дає можливість здійснювати безпосадкові перельоти в Австралію, США та низку азіатських країн.

Найбільш популярні напрямки із Сінгапуру:

  • Балі (Індонезія);
  • Лос-Анджелес (США);
  • Бангкок (Таїланд);
  • Маніла (Філіппіни);
  • Сідней (Австралія).

Дочірні компанії

Перевізник керує двома авіакомпаніями, літаки яких здійснюють регулярні рейси за міжнародними напрямками.

Дочірні структури Singapore Airlines:

  1. Vistara (Tata SIA Airlines) – індійський перевізник з головним хабом в аеропорту ім. Індіри Ганді в Делі. Співвласником компанії є Tata Sons.
  2. Scoot (Scoot Tigerair) – сінгапурський лоукостер з базою в аеропорту Чангі. Спеціалізується на міжнародних рейсах до країн Азії та Тихоокеанського регіону.