Завантаження...

Авіакомпанія KLM

founding_date
Створена 1919 рік
location
Базовий аеропорт: Амстердам Схіпхол
callsign
Позивний: KLM
alliance
Альянс: SkyTeam
bonus programm
Бонусна програма: Flying Blue
cup
Слоган: Надійна авіалінія
cup
Тип авіакомпанії: регулярна
Код ИАТА KL
Код ИКАО KLM
Цифровой код 74

Напрями

ok round benefit 1
Європа
ok round benefit 2
Північна Америка
ok round benefit 3
Південна Америка
not ok round benefit 4
Австралія та Океанiя
ok round benefit 5
Азія
ok round benefit 6
Африка

KLM

Про авіакомпанію
Розмір та опис флоту
Напрямки польотів
Дочірні компанії

KLM (Королівська авіаційна компанія, нідерл. Koninklijke Luchtvaart Maatschappij) - провідна авіакомпанія в Європі, яка була заснована 7 жовтня 1919 року. Діяльність європейського авіаперевізника становить понад 100 років. Це одна з найбільш старовинних авіакомпаній в Європі.

Раніше KLM була відома як національна компанія Нідерландів, але з 2004 року стала дочірньою організацією холдингу AirFrance-KLM зі штаб-квартирою в Амстердамі, поблизу з головним аеропортом країни - Схіпхол.

Історія перевізника

Назву «Королівська» (голландською мовою) колись надала королева Нідерландів Вільгельміна. Завдяки даному титулу, з'явився логотип у вигляді корони.

Засновником компанії став військовий льотчик Альберт Плезман, який придумав девіз: «Повітряний океан, який об'єднує людей». Але з часом головним посилом перевізника стала надійність. Тому девіз KLM став значно простішим: «Надійна авіалінія».

Перший переліт відбувся 17 травня 1920 року з Лондона в Амстердам. Рейс був визначним за рахунок високої чисельності людей на борту літака. 350 пасажирів небом подолали відстань між столицями Великобританії та Нідерландів завдяки повітряному транспорту перевізника.

Першим міжконтинентальним перельотом був рейс Амстердам - Батавія. Він відбувся 1 жовтня 1924 року. Компанії знадобилося 5 років, щоб налагодити регулярні авіарейси по даному напрямку.

 

Брендинг та уніформа KLM

Лого компанії складається з синіх букв назви та корони зверху. Даний елемент брендингу красується на літаках флоту авіакомпанії, а також на офіційному сайті перевізника. Говорячи про веб-ресурс, де доступна бронь авіаквитків, розклад та інша інформація, то він виконаний в лаконічному стилі. Головна перевага - швидка навігація сайтом, а також кілька доступних мов для веб-відвідувачів.

Уніформа персоналу KLM відповідають кольорам літаків - сині і блакитні відтінки завжди присутні на транспортних засобах флоту авіаперевізника. З самого початку, стюардеси носили пальто синього кольору з чорною сумочкою і туфлями. Також бортпровідниці завжди одягнені в костюм синього кольору - з піджаком або жилетом і білою сорочкою.

Основним акцентом завжди був темний шарф з різним дизайном, який виділявся на фоні лаконічного образу і був “родзинкою” співробітниць. Сорочки могли бути як з довгим, так і з коротким рукавом. Ще на початку 20 століття над уніформою KLM працювали імениті голландські дизайнери:

  • Іріс ван Херпен;
  • Олджай Хюльшен;
  • Шарон дель Аден.

Зараз форма ніяк не відрізняється від початкових варіантів і має такий же колір та принт, що і в кінці 20 століття. У 21 столітті дизанери авіаперевізника ввели можливість носити дівчатам костюми із штанями. Це стало елегантною фішкою бортпровідниць, тоді як шарф стюартдеси почали заправляти під сорочку тільки в 2000-х.

Слід зазначити, що KLM персонал вважається одним з найбільш стильно одягнутих серед інших авіакомпаній. Пасажири завжди радіють охайному вигляду бортпровідниць і роблять їм компліменти на борту.

Додаткові послуги та бонуси

Компанія надає ряд додаткових послуг, таких як:

  • Комфортабельність на борту (відкидні сидіння, місця підвищеного комфорту, монітори для перегляду фільмів, преса, ін.);
  • Відсутність обмежень для багажу (додатковий багаж, багаж з тваринами, перевезення спортивного інвентарю);
  • Високоякісне обслуговування на борту (харчування на вибір, WiFi, ін.);
  • Різне (зал очікувань 24/7 в голландських терміналах, трансфер з\до аеропорту, оренда автомобіля від партнерів, бронювання квитків онлайн, ін.).

З бонусною програмою KLM пасажири можуть скористатися:

  • Вигідними пропозиціями - путівки туроператорів зі зниженими цінами для відпочинку в Європі;
  • Довідником мандрівника - віртуальний помічник допоможе визначитися, з локацією для відпочинку, з найбільш оптимальним маршрутом. Довідник містить інформацію про те, як купити квиток онлайн, як зняти бронювання, як користуватися фільтром рейсів, т. д.;
  • Знижками - компанія разом з Air France, яка входить в авіа альянс, має спеціальну накопичувальну систему знижок. Пасажири отримують бали за поїздки («милі»). Їх можна використовувати для зниження вартості на авіаквиток або на інші послуги.
  • Доступним сервісом від партнерів авіаперевізника - бронювання готелів, оренда автомобілів і розваги (дешеві квитки на виставки, в аквапарки, музеї, ін.). Ціни, як правило, на весь перелік послуг безпосередньо знижені для пасажирів KLM-Air France.

Флот компанії складається з 80 транспортних засобів різної пасажиромісткості. Середній вік повітряних суден - 12 років. Якщо говорити конкретно по кожній моделі літаків, представлених у флоті KLM, то більше всіх в експлуатації Boeing 737-800 (31). Також серед доступних повітряних суден, які функціонують, наступні бізнес-клас повітряні судна і лоукостери з можливістю дешевого перельоту:

  • Boeing 777-300ER (16);
  • Boeing 777-200ER (15);
  • Boeing 787-9 (13);
  • Boeing 737-700 (12);
  • Airbus A330-200 (6);
  • Airbus А330-300 (5);
  • Boeing 737-900 (5);
  • Boeing 787-10 (5);
  • Boeing 747-400F (3).

Очікується, що флот KLM буде розширюватися і надалі - до початку 2023 року планується збільшення чисельності літаків на 10%.

Авіакомпанія разом з дочірніми організаціями і партнерами надає високоякісний сервіс майже по всьому світу: перевезення флотом KLM здійснюється по 360 містах у 78 країнах на п'яти континентах. Внутрішні та міжнародні перевезення також доступні у будь-якому куточку світу.

Згідно з даними за 2015 рік, у компанії було працевлаштовано 35 488 працівників. Внутрішні авіарейси доступні в понад 300 наропавленнях (з охопленням 150 міст по всьому світу). Літаки KLM курсують в Амстердам, Маастрихт, Роттердам, Ейндховен.

Авіаперевізник входить до альянсу SkyTeam, керівникам є Пітер Ельберс. Всього існує 2 варіанти перельоту: бізнес і економ. Для бізнес-поїздок є 2 пакети послуг - Europe Select (перевезення бізнес-класом здійснюються на короткі відстані) і World Business Class (переліт на тривалі відстані).

  • KLM (UK) - авіакомпанія, яка обслуговує рейси до Великобританії. Головні маршрутні сполучення - між голландськими містами та британськими. Це одна з найбільших дочірніх компаній KLM, так як послуги авіаперевізника користуються попитом серед пасажирів, які хочуть потрапити в острівну країну Об'єднаного королівства або з Великобританії назад в Нідерланди.
  • KLM Cityhopper - нідерландська авіакомпанія зі штаб-квартирою в Харлеммері, що здійснює близькомагістральні комерційні авіаперевезення. Пасажири можуть купити квиток на літак питомого перевізника, щоб переміститься з одного європейського аеропорту в інший (Берлін - Амстредам, Брюссель - Амстердам, ін.);
  • Transavia.com - нідерландська бюджетна авіакомпанія, базується в аеропорті Схілпоп. Користується популярністю серед тих, хто полюбляє лоукостери. Більшість маршрутів - внутрішні, а також рейси Європою з мінімальною віддаленістю від Нідерландів (Німеччина, Бельгія, ін.);
  • KLM Interinsulair Bedrijf - дочірня компанія, яка базується в голландській Ост-Індії і є попередницею організації Garuda Indonesia. Перевізник має як внутрішні так і міжнародні рейси;
  • KLM Aerocarto - самобутній проект, який бере свій початок ще в 1925 році. Компанія запустила сервіс з фотографії на борту літака (фото міст з висоти пташиного польоту), а також в аеропортах Нідерландів. Нові транспортні засоби у флоті перевізника фотографувалися з різних ракурсів. Роботи фотографів Aerocarto використовувалися для реклами, а також брали участь у багатьох виставках;
  • KLM West-Indisch Bedrijf - дочірня компанія KLM, яка виконує рейси в голландську Вест-Індію і сусідні з ними країни. Максимальна тривалість рейсу - не більше 2,5 годин.