Флагманський авіаперевізник Ісландії присутній на ринку з 1937 року. Його основна база розташована в аеропорту Кефлавік, який знаходиться за 50 км від столиці країни Рейк'явіка. Компанія виконує міжнародні рейси до Ісландії та з неї, а також міжконтинентальні перельоти з однією стиковкою.
Вектор IcelandAir направлений на соціально та екологічно відповідальну політику. Дотримується її як за лаштунками, так і на борту. Якісний сервіс, пунктуальність та орієнтованість на клієнта створили міцний імідж лідера авіаперевезень на світовому ринку.
Історія розвитку
Попередником Ісландських Авіаліній стала відкрита в 1937 авіакомпанія Flugfelag Akureyrar, яка на двох літаках марки Waco виробляла внутрішні перельоти. Для міжнародної діяльності було прийнято простішу для іноземців і назву Iceland Airways, що краще запам'ятовується.
На початку 40-х років було придбано кілька повітряних суден, які стали двигуном розвитку перевізника. Перший комерційний рейс через Атлантику було здійснено 1945 року до Шотландії. З наступного року почалися регулярні рейси до тієї ж Шотландії та дружньої Данії.
До середини 60-х років авіакомпанія виконувала переважно внутрішні перельоти, поступившись більшою частиною карти міжнародних рейсів своєму головному конкуренту Loftleidir. Економічна криза 70-х змусила цих двох перевізників вступити до альянсу, об'єднавшись у єдину потужну компанію. Чільну позицію в ній зайняла Flugfelag. Флот поповнився літаками класу Boeing. Завдяки активній популяризації бренду та високої значущості на локальному ринку вже в 90-х обсяг пасажиропотоку перевищив 1 млн. чоловік на рік, що в ті роки було дуже значним показником.
З 2001 року хаб авіакомпанії переміщений до Міжнародного аеропорту Кеблавік, а холдинг перейменований на Icelandair Group. Після кризи 2008 року, яка суттєво вдарила по всіх економічних галузях та більшості авіаперевізників, компанія почала активно розвивати міжнародні маршрути, щоб компенсувати втрати на внутрішньому ринку.
Буквально за кілька років карта польотів збільшилася більш ніж на 40 пунктів призначення. Географія стабільно розширюється. Додаються нові міста. Сьогодні це великий міжконтинентальний авіаперевізник із щорічними пасажиропотоками понад 3 млн. осіб та практично бездоганною репутацією.
Корпоративний дизайн
Традиційне оформлення літаків компанії полягає в яскраво-синій лівреї з жовтою окантовкою по всьому периметру судна і жовто-золотистим прапором, що розвивається, на хвостовому оперенні з назвою бренду. Турбіни також пофарбовані яскраво-жовтим.
Багато літаків носять унікальний дизайн у вигляді північного сяйва або тематичного забарвлення. Прапор на хвості залишається незмінним, та його кольори варіюються залежно від загальної концепції оформлення. Загалом дизайнерське посилання спрямоване на те, щоб пасажир, побачивши літак, асоціював його саме з Ісландією, і у нього виникало бажання подорожувати цією країною.
Впізнаваність бренду йде окремим пунктом. У тому числі особлива увага приділяється стилю обслуговуючого персоналу. Форма екіпажу універсальна та стримана – чорні строгі костюми з синьо-жовтими шийними хустками бортпровідників.
Бонусна програма
В авіакомпанії діє програма лояльності Saga Club. Клієнт, що зареєструвався в ній, при кожному польоті літаком IcelandAir накопичує бонусні очки, які надалі може використовувати для різних преференцій в аеропорту та на борту. У програмі також задіяні партнери, зокрема: Alaska Airlines, JetBlue, Booking.com, Rentalcars.com, Getyourguide.com та Icelandair hotels.
Кількість бонусних очок залежить від дальності польоту – внутрішній чи міжнародний рейс, а також класу авіаквитка – тип економічного класу чи бізнес-клас. Іншими словами, чим частіше ви літаєте і чим дорожче квитки купуєте, тим у вас буде більше бонусів. Компанія дуже лояльно ставиться до постійних клієнтів. Пропонує цілу низку знижок:
- Зниження ціни при оренді авто або бронюванні номера в готелі, що входить до списку партнерів;
- Можливість купити дешевий авіаквиток вищого класу за ціною економ-класу;
- Можливість здати або обміняти квиток на інший рейс без штрафних виплат.
- Розрахунок за продукти харчування та напої на борту бонусами.