Завантаження...

Авіакомпанія Hong Kong Airlines

founding_date
Створена 28 березня 2001 рік
location
Базовий аеропорт: Гонконг
callsign
Позивний: BAUHINIA
cup
Слоган: Де починається Гонконг
cup
Тип авіакомпанії: Регулярна
Код ИАТА HX
Код ИКАО CRK
Цифровой код 851

Напрями

not ok round benefit 1
Європа
ok round benefit 2
Північна Америка
not ok round benefit 3
Південна Америка
ok round benefit 4
Австралія та Океанiя
ok round benefit 5
Азія
not ok round benefit 6
Африка

Hong Kong Airlines

Про авіакомпанію
Розмір та опис флоту
Напрямки польотів

Hong Kong Airlines (бренд Hongkong Airlines) — китайська авіакомпанія, друга за величиною в Гонконгу.
Літаки перевізника здійснюють регулярні та чартерні рейси за внутрішніми маршрутами у КНР та міжнародними напрямками. Пасажиропотік перевищує 4 млн осіб за рік. Основний хаб компанії розташований у міжнародному аеропорту Гонконгу.
У рейтингу Skytrax Hong Kong Airlines присвоєно «чотири зірки» та статус однієї з найпрогресивніших авіакомпаній у світі.
Крім того, вона отримала нагороду за найкраще обслуговування салонів серед усіх перевізників Азії за версією World Travel Awards.

Основні послуги для пасажирів

Компанія обслуговує клієнтів у класах «економ», «економ плюс комфорт» та «бізнес».
Hong Kong Airlines є єдиним авіаоператором Гонконгу, пасажирам якого в економ-класі надаються пухові ковдри та подарункові набори з засобами гігієни.

Умови, що надаються за тарифом «економ»:

  • Комфортні крісла з персональними мультимедійними екранами.
  • На тих літаках, на яких немає індивідуальних моніторів, пасажирам у рейсі вручаються планшети, підключені до бібліотек фільмів та інших розваг;
  • Провезення 30 кілограмів багажу;
  • Гаряче бортове харчування гонконгської та міжнародної кухонь;
  • Полотнові сумки, маски для сну та беруші бренду Clip, крем для рук, шкарпетки з бавовняної тканини в подарунок.


Клас «економ плюс комфорт»:

  • Реєстрація та посадка на літак перед пасажирами, які купили квитки за тарифом «економ»;
  • Першочергова обробка багажу в аеропортах вильоту та прильоту;
  • Місця у передній частині літака з додатковим простором для ніг;
  • Меню на рівні бізнес-класу із десертами;
  • Колекційні дорожні набори з предметами, оформленими в національному стилі — маски для очей, беруші, шкарпетки, крем для рук, бальзам для губ L'occitane.

Бізнес клас:

  • Першочергова реєстрація, посадка у літак;
  • Доступ до лаундж-зони Club Autus;
  • Право безкоштовного перевезення додаткового багажу;
  • Найбільш просторі сидіння з вільним виходом до проходу в салоні. На літаках, задіяних у далекомагістральних рейсах, крісла розкладаються у ліжка;
  • Дорожні подарункові набори з гігієнічними засобами, аналогічні класу «економ плюс комфорт», у тому числі на близькомагістральних маршрутах.

У лаундж-зоні Club Autus у Гонконгу є окремий VIP-зал для постійних клієнтів компанії з панорамним видом на аеропорт, індивідуальними душовими кімнатами та шезлонгами в спальних приміщеннях.
Тут подаються делікатеси західної та китайської кухонь. У секторі для решти клієнтів бізнес-класу облаштовані приміщення для відпочинку з комфортними санвузлами.
Для пасажирів Hong Kong Airlines доступні онлайн-резервування та покупка квитків через сайт компанії з можливістю самостійного роздрукування мобільного талону або його завантаження на мобільний пристрій.
В аеропортах працюють кіоски самостійної реєстрації системи Hong Kong Aviation Ground Services.
Крім того, для економії часу пасажирів встановлені стійки для здачі багажу із самообслуговуванням.
Їхній функціонал дозволяє самостійно відсканувати посадкові талони, отримати бирки зі штрих-кодами та роздрукувати квитанції.

Додаткові пропозиції для пасажирів

Hong Kong Airlines надає своїм клієнтам і інші можливості для комфортного перельоту, відпочинку та користування різними сервісами, включаючи дешеві тури для мандрівників, зручні трансфери та проживання в готелях.
Ці послуги надаються на платній основі або в рамках партнерських угод компанії.

Перелік додаткових опцій при підготовці до перельоту та в самому рейсі:

  • Підвищення класу до рівня «бізнес» за низкою позицій, включаючи комфортабельніші місця в літаку та доступ до VIP-залу очікування. Отримання послуги за ексклюзивною ціною можливе не менше ніж за два тижні до вильоту;
  • Бронювання конкретного місця в салоні економ-класу або одного із крісел зі збільшеним простором для ніг. Замовники цієї послуги отримують додатково право реєстрації за стійкою бізнес-класу та безкоштовну воду в літаку;
  • Страхування можливого скасування перельоту пасажиром з повним поверненням коштів без комісій у рамках опції Flexi Refund;
  • Провезення наднормативного багажу сукупною вагою до 40 кілограмів. Опція замовляється щонайменше за добу до зльоту літака;
  • Попередній вибір меню із запропонованих варіантів. Доступний лише для бізнес-класу;
  • Користування інтернетом через Wi-Fi на борту. Послуга надається безкоштовно протягом перших 15 хвилин після виходу в мережу;
  • Покупки на інтернет-майданчику SkyShop із доставкою товарів на борт літака. В асортименті магазину — косметика, парфумерія та елітний алкоголь.

Крім того, для мандрівників можливе замовлення пакетного туру від HKA Holidays по ряду азіатських країн, що включає повний набір туристичних послуг за популярними напрямками в КНР, Японію, Таїланд, Тайвань, острови Балі (Індонезія) з наданням знижок на перельоти та проживання в готелях.
На сайті перевізника можна забронювати номер в готелі або взяти автомобіль в оренду.
Додатково компанія пропонує оформити туристичну страховку для пасажира та членів його сім'ї від партнерів Chubb Insurance та AIG Insurance.

Програми лояльності Fortune Wings Club та Corporate Preferred

З метою стимулювання попиту на послуги компанії вона запустила бонусні плани як для приватних, так і для корпоративних клієнтів. Пасажирам Hong Kong Airlines пропонується взяти участь у програмі лояльності Fortune Wings Club.
Вона передбачає нарахування балів за рейси літаками компанії та інших перевізників, які підключені до цього проекту.
Крім того, бонуси накопичуються в процесі використання кобрендингових платіжних карток, за проживання в готелях низки готельних мереж, оренду автомобілів та онлайн-купівлю товарів.

Як можна витратити бали Fortune Wings Club:

  • Оплата рейсу або придбання авіаквитків за дешевшими цінами;
  • Безкоштовне підвищення рівня обслуговування до першого класу на внутрішніх маршрутах;
  • Першочергове бронювання місць;
  • Реєстрація за стійками першого класу. Ця опція може поширюватися ще на двох пасажирів рейсу на вибір учасника програми;
  • Безкоштовний відпочинок у VIP-залі із правом запросити ще двох гостей;
  • Персональна зустріч та супровід в аеропорту, індивідуальний трансфер на перон або до терміналу;
  • Прискорене проходження митного контролю;
  • Право провезення 30 кілограмів додаткового багажу;
  • Пріоритетна посадка на борт;
  • Отримання повного відшкодування за квиток у разі відмови від перельоту без додаткових зборів;
  • Знижки на покупки у магазинах безмитної торгівлі.

Для компаній запущено бонусний план Corporate Preferred. Він передбачає надання послуг із перевезень співробітників підприємств відповідно до окремих угод.
Замовникам надаються дешеві авіаквитки, а також пільги на відрядження працівників, у тому числі безкоштовні рейси в економ-класі в обидва кінці. В рамках користування послугами пакету Corporate Preferred автоматично накопичуються призові милі програми Fortune Wings Club.

Історія Hong Kong Airlines

2001 року в Гонконгу група China Rich Holdings заснувала авіакомпанію CR Airways.
Через рік вона отримала ліцензію і почала перевозити пасажирів по регіону на вертольоті моделі Sikorsky S-76C.
Ще через рік було організовано чартерні рейси на Філіппіни на орендованому літаку Bombardier CRJ200. Тоді ж оператор подав заявку на запуск регулярних перевезень по Китаю.
У 2004 році налагоджено чартерні відправлення до Камбоджі. У 2005 році укладено контракт на придбання у перспективі двох Bombardier CRJ700, десяти Boeing 787 Dreamliner та трьох десятків Boeing 737-800.
2006 року компанія змінила власника — ним стала група Hainan Airlines. Після цього CR Airways змінює назву на Hong Kong Airlines.
Того ж року запущені перевезення між Гонконгом та материковою частиною КНР.
У 2010 році флот розширився до 10 машин, парк також поповнився першим Airbus A330. Зростає кількість перельотів в Пекін, Шанхай і Бангкок. У 2011 році компанія отримує «чотири зірки» Skytrax, запускаються рейси на Окінаву та Балі.
Число пасажирів за рік перевищує мільйон людей.
2012 року додаються маршрути до Тайбею, а флот перевізника збільшується вдвічі. Пасажиропотік зростає до 2,5 млн осіб.
В авіапарку Hong Kong Airlines з'являється перший Airbus A320. Через рік наявний парк повністю замінюється на літаки цього виробника.
У 2017 році почалися перельоти до Лос-Анджелеса і Ванкувера, поставлено перший Airbus A350.
У 2019 році компанія відкриває власну академію, яка стала одним із передових галузевих навчальних закладів у регіоні.

Брендове оформлення літаків та уніформа персоналу

Фюзеляжі повітряних суден Hong Kong Airlines пофарбовані в білий колір, крім компонентів лівреї.
Остання являє собою двоколірну хвилясту червоно-жовту смугу, що починається з днища в передній частині повітряного судна, переходить на його борт з підйомом до ілюмінаторів і розширенням на всю задню частину і вертикальний стабілізатор.
На хвостовому оперенні жовта смуга утворює складний спіралеподібний малюнок із кількох співспрямованих закручених ділянок. Аналогічно оформлені закінчування крил.
Між другою та третьою дверима, на рівні площини крил, над ілюмінаторами нанесено найменування перевізника англійською мовою великими літерами червоного кольору HONGKONG AIRLINES.
На цьому ж рівні між кабіною пілотів і другими дверима розташовуються логотип компанії у вигляді силуету квітки гонконгської орхідеї і назва бренду китайською мовою такого ж кольору.
Форма пілотів — чорні костюми, краватки та кашкети.
На однобортних піджаках вишиті золоті смужки біля зап'ясток. На білих сорочках — чорні погони з такими ж смужками.
На головних уборах — традиційний жовтий рант та льотна емблема.
Бортпровідники-чоловіки одягають костюм темно-синього або лілового кольору з жилеткою, червону або фіолетову краватку, білу сорочку.
Стюардеси носять різну уніформу. Основний варіант передбачає фіолетову сукню з червоними елементами та аксесуарами:
поясом, трикутними складчастими вставками біля нижнього зрізу та пишним шарфом.
Також бортпровідниці надягають костюм із чорною спідницею з червоною облямівкою та великою емблемою компанії на її лівому боці спереду, червоний піджак із коміром із чорною вивороткою.
Крім того, носяться сині спідничні костюми із вертикальними червоними лініями на бортах піджака.
 

Компанія Hong Kong Airlines експлуатує лише літаки виробництва Airbus. Флот перевізника налічує загалом 32 повітряні судна.
Літаки компанії за моделями:
А320 — 12 одиниць;
А330-200 і А330-300 — десять і вісім машин відповідно;
Два А350-900.
 

Перевізник виконує рейси по чотирьох десятках напрямків в основному внутрішніми китайськими маршрутами, а також до країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону, включаючи Австралію, на курортні острови басейну Індійського океану, на Близький Схід і в Північну Америку. Крім того, в рамках 86 інтерлайн-угод та 16 код-шерингових договорів компанія забезпечує перельоти до Європи зі стиковками в ОАЕ. Загалом маршрутна мережа оператора охоплює 25 країн.

Найпопулярніші напрямки:

  • Бангкок (Таїланд);
  • Тайбей (Тайвань);
  • Шанхай (Китай);
  • Сеул (Південна Корея);
  • Маніла (Філіппіни).