Завантаження...

hero

Авіакомпанія Cathay Pacific

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
australia
Австралія та Океанiя
asia
Азія
africa
Африка

Cathay Pacific

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

Cathay Pacific Airways (бренд Cathay Pacific) – найбільша авіакомпанія Гонконгу, що здійснює регулярні та чартерні внутрішні рейси у Китаї та міжнародні перельоти. Входить до першої десятки перевізників світу з обсягом річного пасажиропотоку в межах 35 млн осіб. Зайнятість місць у літаках в середньому становить 85%.

Компанія – одна з небагатьох гравців авіаринку, яка набула статусу "п'ять зірок" за версією Skytrax. Перебуває в альянсі Oneworld і є одним із його засновників. Головний офіс оператора розміщено в окремому кластері Cathay City у його вузловому хабі – аеропорту Гонконгу.

Базове обслуговування та бонусні пакети Cathay Pacific Airways

Компанія пропонує своїм клієнтам один із чотирьох рівнів комфорту: економ, преміум-економ, бізнес та перший клас. У будь-якому з цих сегментів пасажирам безкоштовно надають мультимедійні розваги, доступ до Інтернету та бортове харчування.

Комфорт в економкласі:

  • ергономічні крісла з регульованими підголівниками та великим простором для ніг;
  • декілька відсіків для особистих речей та спеціальна підставка для користування власним гаджетом;
  • індивідуальні 11,6-дюймові мультимедійні дисплеї з фільмотекою StudioCX та музикою, наявність доступу до Інтернету;
  • надання бортових журналів Discovery;
  • інтернаціональна кухня із безкоштовним алкоголем.

Поліпшений преміум-економ:

  • великий нахил спинки сидінь, наявність підтримки для гомілок та підніжок зі шкіряною оббивкою. Підставка-стіл для роботи або прийому їжі;
  • національна кухня, авторські страви від шеф-кухарів;
  • дорожній набір зі шкарпетками, берушами, пов'язкою на очі та засобами гігієни;
  • збільшена квота на перевезення багажу.

Бізнес-клас:

  • знижений рівень шуму в салоні;
  • наявність перегородок між сидіннями для усамітнення;
  • регульоване освітлення, електронне керування кріслом;
  • сидіння, що повністю розкладаються в ліжка. Надаються постільна білизна Bamford з плюшевими подушками, капці та маски для сну;
  • класичні страви Гонконгу від ресторанів Mak's Noodle та Pak Loh Chiu Chow Restaurant, авторський ель та шампанське преміум-марок;
  • подарунковий набір засобів для догляду за шкірою Bamford;
  • доступ до бізнес-зали очікування в Гонконгу та інших містах.

Преміальний перший клас:

  • крісла, що трансформуються в широкі ліжка;
  • надання матраців і постільних речей преміальних брендів;
  • можливість ізоляції місця для усамітнення з додатковою опцією "не турбувати";
  • розкішна сучасна азіатська кухня від шеф-кухарів та колекційний алкоголь;
  • мультимедійна система з шумоподавлюючою гарнітурою Bose;
  • косметика Bamford у подарунок;
  • доступ до залів The Pier, The Wing та First компанії, а також у кращі лаундж-зони від її партнерів по всьому світу.

Пасажири Cathay Pacific можуть покращити клас обслуговування за окремими позиціями або отримати знижки та пільги у межах різних пакетів пропозицій.

Бонусні плани Asia Miles, Marco Polo Club, Business Plus та Travel Contracting

Основна програма лояльності компанії – Asia Miles. Вона дозволяє клієнтам заробляти милі при користуванні послугами перевізника та його партнерів. При цьому потрібно розраховуватися за купівлю кобрендинговими кредитними картками в аеропортах, готелях, ресторанах, фінансових установах та на торгових майданчиках. Накопичені милі залишаються активними за умови їх витрачання не рідше ніж раз на півтора року.

Платіжні картки, підключені до Asia Miles:

  • Cathay Mastercard;
  • HSBC EveryMile;
  • Standard Chartered;
  • China CITIC Bank;
  • American Express;
  • BNU.

Бонуси дозволяється витрачати на оплату рейсу або для покупки авіаквитків за низькими цінам. Також милі можна витратити на проживання в готелях, прокат автомобілів та туристичні послуги. Надаються знижки у ресторанах, на концертах та інших розважальних заходах.

Програма Marco Polo Club передбачає платну участь пасажирів. Пільги за цим планом можна задіяти не тільки в Cathay Pacific, але і при користуванні послугами її партнерів по альянсу Oneworld. Всі учасники програми автоматично підключаються до Asia Miles. Її дія припиняється після року відсутності активності та поновлюється після чергового внеску пасажира.

Переваги членства в Marco Polo Club:

  • гарантоване надання місця в економкласі за відсутності такої можливості при бронюванні;
  • вибір крісла з додатковим місцем для ніг;
  • провезення багажу понад встановлені норми;
  • першочергове резервування рейсу, окрема стійка реєстрації;
  • доступ у лаундж-зали;
  • пріоритетна посадка на повітряне судно.

Для компаній пропонуються програми Business Plus та Business Travel Contracting. Перша передбачає надання пільг під час бронювання та окремий корпоративний модуль управління послугами в онлайн-режимі. Друга орієнтована на гнучку організацію частих відряджень персоналу з урахуванням конкретних потреб замовника.

Додаткові опції та знижки

Компанія пропонує своїм пасажирам низку окремих платних послуг для підвищення рівня обслуговування на всіх етапах підготовки до перельоту та безпосередньо рейсу, забезпечення комфортного перебування в аеропорту та зручного трансферу.

Додатково певні категорії клієнтів можуть отримати право на покупку авіаквитків на літак за більш дешевими цінами та знижки при користуванні послугами партнерів перевізника.

Пропозиції для пасажирів:

  • замовлення квитків на поїзди французького оператора SNCF за код-шеринговими угодами Cathay Pacific;
  • резервування поїздки на поромах Chu Kong Passenger Transport та Cotai Water Jet у Гонконгу та низці інших китайських регіонів;
  • бронювання місця в автобусі у Бахрейні;
  • попереднє замовлення автомобіля від сервісу каршерингу Hertz у 150 країнах світу;
  • резервування номерів у готелях різних мереж на етапі купівлі авіаквитка;
  • бронювання обраного крісла в салоні літака, включаючи місця зі збільшеним простором для ніг;
  • політ у салоні з вищим класом обслуговування;
  • оформлення полісу страхування Chubb.

Постійні знижки:

  1. Ексклюзивні тарифи для студентів з додатковою нормою провезення багажу та безкоштовними пересадками за промокодом.
  2. Додатково цій категорії пасажирів надаються знижки на покупки в інтернет-магазині HKairportShop та на відвідування Plaza Premium Lounge в аеропорту Гонконгу.
  3. Передплата наднормативного багажу за дешевим тарифом.
  4. Доступ до залів очікування за пільговою вартістю у разі замовлення послуги онлайн.
  5. Зниження цін на трансферні залізничні квитки MTR Airport Express при бронюванні перельоту до Гонконгу через сайт компанії.
  6. Можливість придбати дешевше дорожні сумки та рюкзаки Samsonite Niar Luggage при резервуванні рейсу в Cathay Pacific.
  7. Знижки у ресторанах мережі Salisterra за бронювання квитка на літак через Інтернет.

Для корпоративних клієнтів Cathay Pacific пропонує комплексну послугу організації виставок та конференцій у Гонконгу та інших азіатських регіонах у рамках програми MICE.

Створення та історія розвитку Cathay Pacific

Компанія була заснована в 1946 р. австралійськими пілотами та американськими інвесторами для організації доставки вантажів до Китаю.

Перший літак авіапарку – Douglas DC-3. Cathay Pacific від початку своєї діяльності демонструє стабільне зростання і поступово освоює регулярні пасажирські перевезення.

З 1959 р. вона купує активи конкуруючої групи Hong Kong Airways та відкриває додаткові напрями до Японії та Австралії. Тоді ж флот поповнюють повітряні машини Lockheed Electra, у яких вперше в історії комерційної пасажирської авіації облаштовують салони першого класу.

У 1962 р. купують перші Convair 880, а вже через шість років перевізник повністю замінює свій регіональний флот на реактивні літаки.

У 1970 р. починає працювати бізнес-зал очікування в Гонконгському аеропорту Кай-Так, стартує випуск бортового журналу Discovery.

З 1979 р. організовують перельоти на Boeing 747, запускають далекомагістральні рейси з проміжною посадкою в Бахрейні, у 1989 р. – запроваджують безпосадкові перельоти в Північну Америку і Європу.

У 1991 р. компанія пропонує своїм пасажирам нові прямі маршрути до Великобританії, Швейцарії та Нідерландів. Через рік у салонах першого класу з'являються персональні телевізори, а ще через п'ять років їх монтують вже на всіх літаках Cathay Pacific.

У 1998 р. Boeing 747-400, що прямував із США до Гонконгу, встановив відразу кілька рекордів: перший комерційний переліт до нового аеропорту Чек Лап Кок, перший безпосадковий рейс до Гонконгу з Нью-Йорка і найдовший маршрут без пересадок.

Тоді ж компанія виступає співзасновником альянсу Oneworld. Через рік запроваджує програму лояльності для пасажирів Asia Miles.

2012 р. на літаках перевізника з'являється салон класу преміум-економ. У 2014 році Cathay Pacific вчетверте отримує "п'ять зірок" від Skytrax. З 2016 р. флот Boeing 747-400 замінюють на більш комфортні Airbus A350. У 2019 р. компанія поглинає гонконгського авіаоператора HK Express.

Корпоративний стиль

Фірмове забарвлення літаків – це білий фюзеляж та синій вертикальний стабілізатор хвостового оперення. Емблема синього кольору – стилізований силует птаха, що злітає, з піднятими крилами – наноситься на ділянку борту між кабіною пілотів і першими дверима.

Також логотип, виконаний у білому кольорі, розташовується на боковинах вертикального стабілізатора, меншого розміру – на синіх кінцівках крил.

Назва компанії великими літерами – "CATHAY PACIFIC", оформлена в синьому кольорі, знаходиться між крилами та передніми дверима, над рядом ілюмінаторів.

Форма пілотів – чорний костюм із двобортним або однобортним піджаком, гудзиками золотого кольору та трьома поперечними жовтими смужками на рукавах ближче до їх зрізів.

Льотчики також надягають білі сорочки з погонами, чорні краватки з маленькими жовтими фігурками у вигляді логотипу перевізника та чорні кашкети із золотистим рантом та емблемою з назвою компанії.

Стюардеси носять червоний спідничний костюм зі світло-бежевим коміром піджака, білою блузкою з червоним коміром та маленькими логотипами Cathay Pacific.

Уніформа бортпровідників-чоловіків – костюм з темно-сірим піджаком і чорними брюками, бежевою жилеткою, білою сорочкою і яскраво-червоною краваткою з діагональними жовтими смугами.

Розмір та опис флоту

Авіапарк Cathay Pacific – 176 повітряних машин виробництва Airbus та Boeing. Середній вік – трохи менше десяти років.

Вузькофюзеляжні літаки:

  • Airbus A321-200NX;
  • Airbus A321-200;

Широкофюзеляжні:

  • Airbus A330-300, A350-900 та A350-1000;
  • Boeing 777-300 та 777-300ER.

Напрямки польотів

Разом із партнерами за код-шеринговими угодами компанія пропонує рейси майже за 200 напрямками до 60 країн світу, включаючи перевезення всередині Китаю. Цими маршрутами охоплено усі населені материки планети. Безпосередньо літаки Cathay Pacific виконують перельоти до 35 країн за 89 маршрутами.

Регіони обслуговування без урахування код-шерингових угод:

  • Азія;
  • Європа;
  • Африка;
  • Австралія, Океанія;
  • Північна Америка.

Найбільш популярні рейси з Гонконгу:

  • Лондон (Великобританія);
  • Торонто (Канада);
  • Манчестер (Великобританія);
  • Ванкувер (Канада);
  • Ченду (Китай).

Дочірні компанії

Cathay Pacific повністю володіє активами пасажирської авіакомпанії Hong Kong Express (Китай) – лоукостера, що базується в аеропорту Гонконгу. Оператор здійснює перевезення у КНР та низці азіатських країн за 27 напрямками.