Air Mauritius — флагманський комерційний авіаперевізник Маврикія. Його літаки здійснюють регулярні внутрішні та міжнародні рейси. Головний офіс компанії знаходиться в Порт-Луї, вузловий хаб — в аеропорту імені сера Сівусагура Рамгулама біля Маебура. Річний обсяг її перевезень досягає 1,7 млн. осіб, завантаження місць на борту в середньому становить 78%.
За рівнем пасажиропотоку та розміром авіапарку Air Mauritius займає четверту позицію у рейтингу авіакомпаній південноафриканських країн. Галузевою агенцією Skytrax їй присвоєно «чотири зірки». Крім того, оператор неодноразово ставав переможцем конкурсу найкращих авіакомпаній у регіонах басейну Індійського океану за версією World Travel Awards.
Перевізник надає послуги пасажирам у трьох класах комфорту: «економ», «преміум-економ» та «бізнес». Також доступна ціла низка додаткових опцій та працює програма лояльності для клієнтів.
Базові послуги в економ-класі:
- Комфортабельні широкі сидіння у салоні;
- Сніданок або обід (залежно від часу вильоту) з безалкогольними напоями;
- Провезення 7 кілограмів ручної поклажі та 23 кілограмів багажу.
Додаткові зручності в сегменті «преміум-економ»:
- Пріоритетна реєстрація;
- Подвійна квота на ручну поклажу та багаж, його першочергова доставка в аеропорту;
- Крісла з підголовниками та додатковим простором для розміщення ніг;
- Персональні мультимедійні екрани та навушники з заглушенням шуму, бібліотека фільмів на вибір.
Переваги перельоту в бізнес-класі:
- Реєстрація за окремими стійками та посадка на літак перед пасажирами з інших класів;
- Виділення двох місць під багаж по 32 кілограми та його термінова доставка клієнтам після приземлення в аеропорту. Квота на 14 кілограмів ручної поклажі;
- Право безкоштовного відпочинку у залах очікування після реєстрації;
- Крісла в салоні, що розкладаються в ліжка, з пультом керування. Вони оснащені поперековими подушками та масажерами, місця обладнані розетками для заряджання гаджетів та лампами для читання;
- Великі 15,6-дюймові екрани з роздільною здатністю Full-HD і шумопоглинаючими гарнітурами;
- Покращене меню із безкоштовними французькими винами;
- Подарункові набори з предметами гігієни та косметики.
Компанія має власний зал очікування Amedee Maingard Lounge в аеропорту імені сера Сівусагура Рамгулама, розрахований на 400 відвідувачів. Клієнтам також пропонується провести час у восьми зонах відпочинку компаній-партнерів в аеропортах інших країн.
Зручності в залі Amedee Maingard Lounge:
- «Шведський стіл» та бар;
- Вільний доступ до Інтернету;
- Супутникове телебачення;
- Душові кімнати;
- Пеленальні столики та дитячий ігровий майданчик.
Реєстрація на рейс можлива не раніше, ніж за 30 годин, і не пізніше, ніж за дві години до вильоту. Резервування місця здійснюється в тому числі в онлайн-режимі через сайт або мобільний додаток Air Mauritius. Посадковий талон завантажується у гаджет або роздруковується у спеціальному інтерактивному кіоску в аеропорту. У разі онлайн-реєстрації пасажири можуть відразу здавати свій багаж в аеропорту та йти до виходу на посадку. У разі відмови від рейсу компанія повертає вартість авіаквитка, крім оплати за вже надані послуги.
Історія створення та розвитку авіаперевізника Air Mauritius
Компанія зареєстрована у 1967 році. Спочатку вона була орієнтована на наземне обслуговування повітряних суден інших операторів. Перші перельоти організовано з 1972 року на шестимісному літаку Piper Navajo за маршрутом з Маврикія на острів Родрігес, через рік стартували далекомагістральні перевезення в Найробі і Лондон на орендованому літаку Super VC10. Тоді ж у співпраці з Air France та Air India були запущені рейси у Париж та Бомбей (Мумбаї) відповідно.
З 1975 року Air Mauritius почала закуповувати літаки на формування власного флоту. Першою машиною у її парку став Del Havilland Twin Otter місткістю 16 пасажирів. За два роки авіапарк на правах оренди поповнив Boeing 707, але вже у лівреї компанії. У 1984 році South African Airways надала Air Mauritius у користування Boeing 747SP для перельотів у безпосадковому режимі Європою — у Париж, Цюріх та Рим. У 1994 році було куплено два Airbus A340-300.
2014 року компанія отримує «чотири зірки» Skytrax — такого рейтингу на той момент удостоїлися лише 35 авіаперевізників з усього світу. У 2017 році Air Mauritius відзначила піввіковий ювілей з моменту свого створення. Тоді ж вона розпочала реалізацію програми модернізації флоту, в рамках якої спочатку було придбано Airbus A350-900 XWB, а через два роки — ще два широкофюзеляжні повітряні судна Airbus A330-900 Neo.
Бонуси та додаткові опції для пасажирів Air Mauritius
Пасажири, які часто літають літаками Air Mauritius можуть взяти участь у програмі лояльності Kestrel Flyer, що передбачає надання знижок та пільг. Клієнти, що підключилися до неї, відразу набувають статусу Red, після набору 24 тис. миль у перельотах за три роки — Silver, 100 тис. миль за той же період — Gold.
Пасажири в категорії Red можуть обміняти накопичений кілометраж на такі преференції:
- Безкоштовний рейс або покупка авіаквитків за дешевшою ціною;
- Збільшена квота на перевезення багажу.
Статус Silver дає:
- Право користуватися окремими стійками реєстрації;
- Безкоштовне бронювання будь-якого вільного місця у літаку;
- Доступ до зали очікування Amedee Maingard Lounge до 10 години ранку за дешевшим тарифом;
- Можливість наднормативного завантаження багажу на одне додаткове місце вагою до 20 кілограмів;
- Право передачі бонусних миль членам своєї сім'ї або будь-яким п'ятьом пасажирам в одному рейсі.
Учасники програми рівня Gold отримують можливості статусу Silver та додатково:
- Відпочинок у залах очікування після реєстрації у будь-який час;
- Право запросити до Amedee Maingard Lounge одного гостя з того ж рейсу за чотири години до вильоту;
- Автоматичне збільшення у півтора рази накопичених миль за один політ у економ-класі.
При нестачі бонусів за програмою допускається їх купівля за готівку за курсом €1 за кожні 50 миль, проте їх не можна використовувати для підвищення свого статусу. Бали можна витратити також на стикувальних рейсах Air Mauritius та її партнерів — компаній Air France/KLM, Air Canada та Emirates. Милі зараховуються не лише за перельоти, а й за проживання у готелях мереж Cotton Bay Resort & Spa та Holiday Inn на Маврикії, а також за використання платіжної картки Visa банку SBM.
На етапі бронювання рейсу компанія пропонує своїм клієнтам низку додаткових опцій. Вони пов'язані з підвищенням рівня комфорту в літаку, трансфером в аеропорт та з нього, резервуванням номерів у готелях.
Додаткові можливості щодо бронювання, купівлі квитка та самого перельоту:
- Зміна дати та маршруту рейсу. Оплачувати ці послуги потрібно лише в тих випадках, коли вибирається вищий тариф. Також дозволяється передача купленого квитка іншому пасажиру;
- Платний вибір будь-якого вільного місця при реєстрації в економ-класі за 30 годин до рейсу. Пасажири можуть зарезервувати крісла біля ілюмінаторів або проходів, поряд з іншими членами сім'ї та друзями. Пропонується варіант Duo — подвійних сидінь біля вікна;
- Підвищення вагової квоти на багаж за 1 євро за кожні 5 кілограмів. Користування цією послугою можливе після бронювання шляхом коригування запиту на сайті або вже в аеропорту з оплатою до каси;
- Спеціальне меню замовляється за добу до рейсу. В економ-класі за додаткову плату пропонується 200 мілілітрів шампанського на особу. Можна зарезервувати страви спеціального дитячого меню на окремих столиках;
- Замовлення вітальних наборів для маленьких пасажирів, до яких входять м'яка іграшка, пазли та розмальовки;
- Завантаження бортового журналу Air Mauritius на мобільний пристрій з можливістю перегляду на мультимедійному моніторі в літаку. Додатково пропонується завантаження на гаджет понад 7 тис. цифрових газет.
Перевізник також пропонує пасажирам послуги, не пов'язані безпосередньо з рейсом — так, можна забронювати за прийнятними цінами номер у партнерському готелі через сайт та ексклюзивний аеропортовий трансфер з аеропорт вертольотом на Маврикії.
Ліврея повітряних суден та форма персоналу Air Mauritius
Брендове фарбування літаків — висхідні під кутом вгору і назад червоні смуги, що розширюються, на вертикальному стабілізаторі, днищі під хвостовим оперенням і бічній задній частині фюзеляжу. Завершення крил також пофарбовані в червоний колір.
Логотип компанії — стилізований червоний птах — розміщується над рядом ілюмінаторів на середній ділянці борту. Між ним та кабіною пілотів нанесено напис «air mauritius» малими літерами, лівіше за ним на тому ж рівні розташовується національний прапор Маврикія. Інші частини фюзеляжу пофарбовані в білий колір.
Уніформа стюардес — двоколірний костюм зі світло-бежевим піджаком на «липучках», яскраво-синіми спідницями та беретом. На шию пов'язується шарф зі складним малюнком із блакитними, синіми та білими елементами. Крім того, стюардеси обов'язково надягають бейдж на довгій червоній стрічці. Бортпровідники носять білу сорочку, синій костюм з однобортним піджаком і краватку з діагональними смугами синього і блідо-блакитного кольору, що плавно переходять один в одного.
На пілотах одягнені синій костюм із двобортним піджаком, біля зрізів рукавів якого нашиті три оперізуючі жовті смуги, синя краватка, біла сорочка. У спекотний сезон допускається носіння сорочок із коротким рукавом та синіми погонами.