Основний грецький авіаперевізник Aegean Airlines працює з 1987 року та базується в Афінському міжнародному аеропорті. Його додатковий хаб знаходиться в аеропорту Солоніки-Македонія. Егейські авіалінії щорічно завойовують державні та міжнародні нагороди як найкращий регіональний авіаперевізник.
Високий сервіс – основа корпоративної політики компанії. Керівництво робить максимальну ставку на бездоганну якість послуг, що надаються. В комплексі з досить великою кількістю напрямків це робить авіаперевізника одним з найбільш затребуваних і популярних у регіоні. Великий флот і щорічний оборот у 14-15 млн. пасажирів ставлять цю авіакомпанію на один щабель зі світовими лідерами авіаперевезень.
Історія розвитку
Авіакомпанія існує з 1987 року під брендом Aegean Aviation. Спочатку вона спеціалізувалася на приватних VIP-рейсах та функціях повітряної невідкладної допомоги. Пізніше трохи змінила акценти у бік масштабних перевезень. Вже 1992 року компанія стає першим сертифікованим приватним грецьким авіаперевізником. Після об'єднання у 1994 році з компанією Vassilakis, Aegean Aviation вийшла на міжнародний ринок і займає тверді позиції до сьогодні.
У 1999 році компанія проходила через значну реорганізацію, змінювала назву на Aegean Airlines і суттєво розширювала свій флот. Саме з цього року вона проводить регулярні рейси до кількох грецьких міст, покриваючи основні напрямки країною.
З 2005 року Егейські авіалінії оголосили про взаємовигідну співпрацю з визнаними світом гігантами Lufthansa, Brussels Airlines та TAP Portugal. Компанія виступала як код-шеринговий партнер. Серед іншого вона використовує німецьку бонусну програму Miles & More.
У 2010 році після досягнення рекордного на той час річного обороту 6,6 млн. пасажирів, Егейські Авіалінії входять до організації Star Alliance. Після поглинання у 2012-2013 роках свого основного конкурента Olympic Air OA, купити якого робилися спроби з 2009 року, обороти перевізника зростають до 14-15 млн. на рік.
Корпоративний дизайн
До 2020 року літаки авіакомпанії були прикрашені сірою та червоною смужками вздовж корпусу, а також стилізовані виразними зображеннями чайок на тлі сонця на хвості. Новий дизайн було розроблено у співпраці з провідними європейськими фахівцями. Він натхненний природою Греції: представлений у вигляді синьої лівреї та двох перевернутих птахів на хвості.
Форма бортового персоналу також втратила червоні деталі на рукавичках і поясі. Замість неї з'явилися синьо-блакитні наші хустки. Темно-сині костюми залишилися незмінними. Загалом, зовнішній вигляд обслуговуючого персоналу набув більш суворих, дуже мінімалістичних і при цьому не «нудних» ноток.
Бонусна програма
Miles+Bonus – головна бонусна програма Егейських авіаліній. Вона корелює з німецькими та європейськими системами накопичення миль при користуванні послугами однієї авіакомпанії або її дочірніх підприємств та партнерів. Мета такої програми – залучення та збереження клієнтів. Інтерес для пасажира проявляється у різноманітних бонусах та знижках, які він може отримати при регулярному використанні послуг одного оператора. Як свідчить практика, це дуже ефективна система!
При першому польоті на ім'я клієнта реєструється Блакитна бонусна картка. Після накопичення 12000 миль протягом півроку або 24000 за рік вона може бути підвищена до Срібної картки. Найвищий рівень знижок – Платинова карта. Програма накопичення миль передбачає регулярні перельоти. В результаті, пасажир може розраховувати на знижки при купівлі чергового квитка, підвищення класу польоту без шкоди для ціни. Тобто, користуючись звичайними послугами, клієнт отримує додаткові «плюшки».
На сайті компанії є зручна послуга підбору дешевого квитка. Якщо купити авіаквиток за кілька місяців до бажаної дати вильоту, ціна буде значно нижчою. Егейські авіалінії полегшують процес пошуку вигідних пропозицій, беручи цей процес під свій контроль. Завдяки простому онлайн-сервісу можна розраховувати на найдешевший авіаквиток у вибраному напрямку з гарантією від авіаперевізника. Приємна ціна та професійне обслуговування на борту – візитні картки авіакомпанії.