Ера квитків по 10 євро закінчилася - Ryanair
СЕО ірландського лоукостера Ryanair Майкл О'Лірі повідомив про те, що компанія більше не пропонуватиме перельоти за мінімальними цінами. Причина такого рішення — різке підвищення цін на сировину, зокрема на нафту, яка використовується як паливо для літаків.
Відтепер середня вартість рейсу підніметься до 40 євро цього року і до 50 — протягом п'яти років. При цьому генеральний директор авіакомпанії Ryanair Майкл О'Лірі не сумнівається, що компанії вдасться зберегти кількість клієнтів,
адже люди не перестають користуватися послугами авіаперевізника навіть попри відчутне зростання вартості.
Я абсолютно не сумніваюся, що ми пропонували найдешевшу ціну на ринку. Однак, я думаю, що таких тарифів у найближчі кілька років більше не буде
— заявив СЕО Ryanair.
Однозначно, зростання вартості паливної сировини веде не лише до подорожчання квитків. Це спричинить підвищення ціни на бензин, опалення та електроенергію. Тому керівник найбільшої бюджетної європейської авіакомпанії Ryanair не сумнівається в тому, що покупці не зможуть знайти вигідніший варіант, ніж змиритися з підвищенням вартості.
Читайте також: Wizz Air: бюджетна авіакомпанія та її модель успіхуБезперечно, інші авіаперевізники, які існують на ринку, також підвищать вартість, а ірландський лоукостер так і залишиться лідером, продовживши пропонувати найбільш бюджетні квитки на рейси серед конкурентів.
Наша команда вважає, що люди продовжуватимуть літати часто, адже — це така сама необхідність, як використання громадського транспорту. Але що ми можемо сказати точно — покупці стануть більш чутливими до ціни, особливо спочатку
— додав генеральний директор Майкл О'Лірі.
Як відомо, за останні десять років вартість квитків на літак стала набагато нижчою, а кількість авіарейсів збільшилася. Тому все більше людей звикли до частих уїк — ендів за кордоном на додаток до щорічної відпустки.
Читайте також: Що таке лоукост і чому він дешевший?Такі авіакомпанії, як Ryanair, Easyjet, Vueling та Wizz Air, боролися за надання недорогих послуг без надмірностей. Зараз на приватні рейси припадає близько 2,5% глобальних викидів вуглекислого газу, і ця область безпосередньо зустрічається з необхідністю зменшити вплив на клімат. Ці кампанії спрямовані переважно на те, щоб спонукати людей зробити вибір на користь залізничних та автомобільних переміщень, які вважаються більш екологічними.
Однак Майкл О'Лірі вважає, що автомобільний транспорт і судноплавство в цілому роблять більший внесок у викиди CO2, ніж авіарейси.
Акцент на скороченні викидів від авіаперельотів я вважаю недоречним у цій ситуації
— прокоментував він тенденцію.
Зараз найбільша бюджетна європейська авіакомпанія Ryanair все більше інвестує в економічніші літаки, що дозволить зберегти актуальну ідею екологічності та дати можливість своїм клієнтам насолоджуватися безпечними авіаперельотами, хоч і за вищу вартість.