TAP PORTUGAL - найбільший національний авіаперевізник Португалії, учасник наймасштабнішої авіагрупи «Star Alliance». Центральною базою компанії є лісабонський аеропорт Портела (Portela).
Авіакомпанія належить до перевізників середнього класу, надаючи перельоти комфортабельності в 3 зірки. Слід зазначити, що 70% акцій TAP PORTUGAL належить уряду Португалії. Всього даний перевізник охоплює понад 85 аеропортів в 35 країнах, а кількість здійснених рейсів щодня сягає 2 500.
Історія авіаперевізника
14 березня 1945 року була створена авіакомпанія TAP PORTUGAL. Перший зареєстрований комерційний переліт стався 19 вересня наступного року з Лісабона в столицю Іспанії Мадрид на літаку Douglas DC-3. Далі активно почали запускати національні та інтернаціональні рейси з попередніми посадками (найбільша кількість авіаперевезень на той момент досягла 12-ти). У 1953 році компанія TAP була приватизована.
Найважливішою датою для фірми стало 19 червня 1964 року, адже саме тоді був здійснений рейс з мільйонним пасажиром. У 1975-му компанія була націоналізована й ім'я було змінено на «TAP Air Portugal». Варто зазначити, що саме після 23-х років з моменту заснування, підприємство стало відомим. Це сталося завдяки відкриттю рейсів у Нью-Йорк через острів Санта-Марія та Бостон.
За часів 90-х перевізник оновив модельний ряд літаків і забезпечив один з найбільших Airbus-авіа флотів у світі. Після розголосу публічності, було підписано кодшерингову угоду на трансатлантичне транспортне сполучення. А в 2005-му, компанія стала членом ведучої і дотепер групи перевізників - «Star Alliance».
На сьогоднішній день TAP PORTUGAL має 15 підрозділів по всьому світу, здійснює маршрути для більше 35-ти країн, в тому числі та вантажні транзити для Великобританії, Німеччини та Бельгії.
Брендинг і уніформа
Зовнішній і внутрішній вигляд повітряних машин ТАР PORTUGAL і робочого персоналу вишукано вписується в брендинг самої компанії. Основними є національні кольори прапора - зелений і червоний. Штат співробітників португальського авіаперевізника налічує понад 50 000 осіб.
Літаки мають також зелений і червоний кольори на логотипі авіакомпанії збоку. Якщо на кінець 2018 року флот налічував 77 літаків, то вже на початок 2022 року ця цифра зросла до 152 і ще близько 200 вантажних і пасажирських одиниць авіатехніки.
На хвості і вздовж корпусу літаків цього авіаперевізника більше не видніються червоно-зелені смуги з далеких 80-х. Нові тенденції брендування додали яскравості - з'явилися салатові декоративні елементи на лого в хвостовій і носових частинах.
Інтер'єр повітряних суден авіаперевізника виконаний також з акцентами на зелений і червоний кольори. Пасажирів, які вирішили скористатися послугами компанії TAP PORTUGAL та прийняли рішення купити квиток на один з літаків, зустрічають стюардеси в уніформі ніжно-салатового кольору з чорно-червоними аксесуарами. Той самий дрес-код дотримується і в аеропорту серед інших працівників.
Додаткові послуги та бонуси
TAP PORTUGAL пропонує своїм пасажирам перельоти двох рівнів комфорту, які іменуються «Econom» (економ-клас) і «Executive» (бізнес-клас). Таким чином розроблено два види основних меню. Також існує особливий раціон для дітей і пасажирів з проблемами зі здоров'ям - є можливість замовити дієтичні страви.
Крім цього компанія пропонує ряд інших допоміжних послуг, які підвищують рівень комфорту на борту:
- Послуги безпечного перевезення багажу;
- Поїздки з тваринами;
- Допомога з оформлення документів;
- Екрани для перегляду відео з соціальних мереж, фільмів, серіалів;
- Цифровий кіоск з газетами та журналами у вигляді електронного каталогу;
- Можливість персональних пропозицій для зареєстрованих користувачів.
Всі зареєстровані користувачі можуть розраховувати на додаткові знижки від перевізника. Наприклад, можна підібрати дешевий авіаквиток, використовуючи персональний купон в особистому кабінеті. Також існують ваучери для дистанційного моніторингу броні та купівлі квитків за допомогою сервісу самообслуговування.
Варто зазначити, що ця авіакомпанія надає додатковий послуги для людей з фізичними обмеженнями, наприклад: пільги. Стане в нагоді користувачам і підтримка на веб-сайті компанії та його змістовне наповнення, адже там можна знайти все (включаючи перелік речей, які треба взяти у відпустку).
Бонусна система в ТАР PORTUGAL також є. Акції діють на гарячі квитки безпосередньо із замовленням їх перед самим вильотом, а також існують знижки на сезонне бронювання. У разі скасування рейсу пасажир отримує кешбек з додатковими відсотками. На родинні поїздки також присутні знижки. Є можливість придбати подарунковий сертифікат, який можна обміняти на авіаквиток.