Завантаження...

hero

Авіакомпанія British Airways

Дата
Назад
1 Дорослих
Дорослi
Діти
до 14 рокiв
Пн
Вт
Ср
Чт
Пт
Сб
Нд

Напрями авіакомпанії

europe
Європа
north_america
Північна Америка
south_america
Південна Америка
australia
Австралія та Океанiя
asia
Азія
africa
Африка

British Airways

icon
Про авіакомпанію
icon
Про авіакомпанію
teritory
Розмір та опис флоту
flight_way
Напрямки польотів
members
Дочірні компанії

Про авіакомпанію

British Airways – провідна британська авіакомпанія за кількістю літаків, міжнародних рейсів та напрямків. Займає другу позицію в країні після easyJet за обсягом пасажиропотоку – з показником понад 40 млн осіб за рік. Компанія разом із перевізником Iberia входить до складу International Airlines Group і є одним із засновників міжнародного альянсу Oneworld.

Штаб-квартира British Airways розташована в Хармондсворті, передмісті Лондона. Вузловий аеропорт – Хітроу. British Airways є найбільшим користувачем інфраструктури аеропорту, за нею закріплено близько 40% слотів (часу на обслуговування рейсів). Інші хаби компанії розташовуються в аеропортах Гатвік і Лондон-Сіті.

Категорії обслуговування клієнтів British Airways:

  1. Економ відрізняється вигідними цінами на квитки та прийнятним рівнем сервісу для сімейних перельотів.
  2. Покращений економ – окремий салон з ширшими кріслами, пріоритетний порядок посадки на літак, а також додаткове місце для багажу.
  3. Бізнес передбачає доступ до залів очікування відповідного рівня, окремий процес реєстрації, надання ліжок на далекомагістральних перельотах.
  4. Перший клас забезпечує найбільш комфортний переліт з окремою VIP-зоною для пасажира на повітряному судні та ресторанною кухнею.

Салони літаків поділяються на дві категорії в залежності від рівня обслуговування та зручностей клієнтів – World Traveller та World Traveller Plus. Перша призначена для економкласу на маршрутах середньої дальності та далекомагістральних рейсах. Друга орієнтована на преміальний сегмент – вона передбачає зручніші сидіння та збільшені екрани мультимедіа-центрів.

Історія розвитку

1953 р. керівництво британських державних авіаперевізників British Overseas Airways Corporation та British European Airways висунуло пропозицію про злиття компаній, проте цю ініціативу було заблоковано Міністерством фінансів країни. Підприємства об'єдналися під одним брендом лише у 1974 р., на їх базі і було створено British Airways. У 1976 р., поряд з Air France, британський перевізник вперше почав експлуатувати надзвуковий пасажирський лайнер BAC Concorde. У тому ж році було запущено рейси до США.

1981 р. стартувала підготовка до приватизації компанії, яка завершилася шістьма роками пізніше. Тоді ж British Airways поглинула свого конкурента British Caledonian. Розширення компанії за рахунок придбання нових активів продовжилося в дев'яностих роках – тоді було викуплено Dan-Air. Тим самим British Airways отримала можливість наростити свою присутність в аеропорту Гатвік. Спеціально для організації авіасполучення з Тайванем у 1993 р. було засновано азіатську дочірню структуру компанії.

У 1998 р. перевізник разом із чотирма великими операторами світового авіаринку уклав угоду про створення альянсу Oneworld. У 2012 р. British Airways поглинула підприємство British Midland і заснувала "дочку" в аеропорту Лондон-Сіті. Тоді ж літак компанії доставив олімпійський вогонь до Великобританії прямо з Афін.

Бонусний план Executive Club та додаткові пропозиції компанії

Для пасажирів, що часто здійснюють перельоти, та клієнтів British Airways, які активно користуються пропозиціями партнерів компанії, запущено програму Executive Club. Накопичені в її рамках бали, звані Avios, можна обміняти на цілу низку пільг і додаткових опцій. Число бонусів можна збільшувати шляхом об'єднання облікових записів клієнта та членів його сім'ї чи друзів. Реєстрація в програмі – безкоштовна.

Способи накопичення бонусів:

  • бронювання авіаквитків та часті перельоти літаками компанії;
  • резервування готелів-партнерів перевізника;
  • користування паркуванням в аеропортах-хабах British Airways та інших учасників альянсу Oneworld;
  • замовлення залізничного трансферу;
  • придбання товарів на порталі оператора, а також більш ніж на 1,1 тис. інтернет-майданчиках, таких як Apple, Marks & Spencer та John Lewis.

Учасникам програми надається певний статус залежно від кількості перельотів:

  • Blue – початковий рівень після реєстрації в програмі;
  • Bronze – здійснення не менше двох рейсів за рік при накопичених 300 балах;
  • Silver та Gold – чотири перельоти, 600 та 1500 балів відповідно.

На що можна витратити бали Avios:

  • купівля авіаквитків за нижчою ціною, у тому числі у преміальному сегменті;
  • реєстрація на рейс та посадка в літак за першим класом обслуговування;
  • вільний вибір місця у салоні на етапі бронювання;
  • доступ до залів очікування першого класу;
  • провезення додаткового багажу;
  • прокат автомобілів.

Як додатковий пакет послуг Lounge Pass компанія пропонує відвідування власних лаундж-зон та залів очікування партнерів в аеропортах. Право на задіяння такої опції мають пасажири, які здійснюють перельоти в першому або бізнес-класі, крім того, підключені до British Airways Executive Club клієнти зі статусом Silver, Gold або до програми лояльності спілки Oneworld (категорії Emerald, Sapphire). За кожен витрачений євро у залах очікування додатково нараховуються п'ять балів Avios.

Для корпоративних клієнтів існує пакет On Business, що передбачає нарахування бонусів на покупку преміальних квитків або переліт із підвищенням класу обслуговування. Крім того, учасникам програми пропонують здійснювати рейси за дешевшими цінами. Під час реєстрації у програмі On Business нараховують так звані "вітальні бонуси".

Корпоративний стиль

Ліврея літаків перевізника є пофарбованими в синій колір днищем і заднім закінченням фюзеляжу, а також гондолами двигунів. Через перші двері проходить червоно-синя зігнута стрічка, схожі фігури з хвилястими контурами нанесені на вертикальний стабілізатор, що у поєднанні з білим тлом фюзеляжу символізує кольори прапора Великобританії. Назва компанії виконана в синьому кольорі та розміщена у передній частині літака під рядом ілюмінаторів.

Уніформа бортпровідників – чорний костюм та краватка з малюнком із чорних, білих, синіх та червоних прямокутних сегментів, розміщених по діагоналі. Стюардеси одягнені в однобортний піджак і спідницю, за комір білої блузки заправляється шарф із забарвленням, аналогічним краватці стюардів. Пілоти носять чорний костюм із двобортним піджаком, чорну краватку та кашкет.

Розмір та опис флоту

Парк повітряних суден компанії представлений літаками двох виробників – Airbus та Boeing. У складі флоту перевізника є як широкофюзеляжні, так і вузькофюзеляжні машини.

Використовувані моделі Airbus:

  • A318-100;
  • A319-100;
  • A 320-200, A 321-200 та їх серії Neo;
  • A350-1000;
  • A380-800.

Літаки Boeing:

  • 747-400;
  • 767-300ER;
  • 777-200, 200 ER, 300 ER ;
  • 787, серії 8-10.

Напрямки польотів

Повітряні машини оператора British Airways курсують по 160 напрямках у 70 країн світу на всіх населених континентах планети. Квитки на які можна придбати за допомогою сервісу SkyBooking, включаючи вісім маршрутів Великою Британією та 26 – у США.

Найпопулярніші рейси країнами:

  • внутрішні перельоти Великобританією;
  • США;
  • Іспанія;
  • Франція;
  • Італія;
  • Канада.

Міста, в які відбувається найбільше рейсів:

  • Лондон;
  • Нью Йорк;
  • Майамі.

Дочірні компанії

У складі British Airways працює одна дочірня компанія, зайнята у європейських перевезеннях. Також під брендом британського перевізника здійснюють рейси два оператори на правах франшизи.

Дочірні підприємства та франчайзі British Airways:

  1. Британський оператор BA CityFlyer знаходиться у повній власності материнської компанії. Здійснює перевезення з аеропорту Лондон-Сіті до європейських країн. Обслуговує переважно фінансовий сектор та туристичну галузь.
  2. Південноафриканська компанія Comair, працює по франшизі на внутрішніх маршрутах до ПАР. Пропонує пасажирам перевезення між великими містами країни – Йоганнесбургом, Кейптауном та Дурбаном.
  3. Данський франчайзі Sun Air of Scandinavia здійснює регулярні рейси Європою з аеропорту в Біллунні під брендом British Airways. Під власним найменуванням займається лише чартерними перевезеннями та надає послуги у сегменті аеротаксі.