Завантаження...

Авіакомпанія Air China

founding_date
Створена 1988 рік
location
Базовий аеропорт: Аеропорт Пекін Шоуду
cup
Слоган: Ми йдемо вище і надалі
cup
Тип авіакомпанії: Регулярна
Код ИАТА CA
Код ИКАО CCA

Напрями

ok round benefit 1
Європа
ok round benefit 2
Північна Америка
ok round benefit 3
Південна Америка
ok round benefit 4
Австралія та Океанiя
ok round benefit 5
Азія
not ok round benefit 6
Африка

Air China

Про авіакомпанію
Розмір та опис флоту
Напрямки польотів
Дочірні компанії

Air China — китайська авіаційна держкомпанія. Вона є найбільшою в країні та очолює «велику трійку» національних перевізників.
За рік Air China обслуговує понад 100 млн пасажирів за внутрішніми та міжнародними маршрутами, включаючи регулярні та чартерні перельоти, у тому числі VIP-рейси на бізнес-джетах. Завантаження її літаків перевищує 80%, їхня сукупна місткість — 1,8 млн осіб. За тиждень компанія здійснює близько 8,9 тис. рейсів.
Головні хаби Air China розташовуються в аеропортах Пекін Шоуду, Ченду Шуанлю та Шанхай Пудун.
Компанія перебуває у глобальній в авіаційній спілці Star Alliance. Air China визнана найкращим китайським авіаперевізником за версією Business Traveller Asia-Pacific.
Основні послуги компанії
Air China продає авіаквитки на рейси в класах «економ», «преміум-економ», «бізнес» та «перший».
Умови на борту в першому класі на вузькофюзеляжних літаках ідентичні тим, що пропонуються в сегменті «бізнес» на далекомагістральних маршрутах.

Зручності у різних класах перельоту:

  • У салонах «економ» встановлені стандартні для цього тарифу крісла, місця обладнані розетками та USB-портами;
  • У «преміум-економі» — більш просторі сидіння, крім того, їх спинки оснащені функцією додаткового нахилу. На кріслах встановлені підголівники. У розпорядженні пасажирів — індивідуальні екрани з мультимедійними системами від Panasonic та Thales;
  • Пасажири в класі «бізнес» розміщуються в передній частині літака. На кожному ряді є дві лампи для читання, розташовані між кріслами, та персональні мультимедійні монітори з пультом керування у підлокітниках. Спинки сидінь повністю відкидаються;
  • Крісла у першому класі трансформуються у ліжка завдовжки 1,98 метра. Сидіння — обертові, з електронним керуванням. Кожне місце обладнане великими екранами з діагоналлю 23 дюйми.
  • Розважальна мультимедійна система на літаку включає бібліотеку фільмів китайського та західного виробництва, музичні онлайн-канали, комп'ютерні ігри, електронні газети та журнали.

Є доступ до інтернету через Wi-Fi з будь-яких пристроїв, окрім смартфонів.
Бортове харчування в рейсах, які тривають понад півтори години, передбачає подачу страв відповідно до звичайного часу приймання їжі. У нетривалих перельотах разово сервіруються легкі закуски.
Для клієнтів першого та бізнес-класу доступний бар із французькими винами.
Для відпочинку мандрівників в аеропортах, у тому числі літаючих транзитними рейсами, відкриті зали з різним рівнем обслуговування. Лаундж-зони VIP-сегменту доступні на безкоштовній основі для відвідувачів з першого та бізнес-класу, а також для учасників програми лояльності, які набрали достатньо балів.
Базові зручності у залі обов'язково включають подачу безкоштовних закусок, душові кімнати та приміщення для сну, інтернет через Wi-Fi. Деякі послуги в лаундж-зонах при транзитних перельотах потрібно бронювати наперед на етапі резервування квитка.

Додаткові опції та програма лояльності Phoenix Miles

Для своїх клієнтів компанія передбачила цілу низку можливостей, спрямованих на підвищення рівня комфорту та отримання більшої кількості та якості послуг на всіх етапах підготовки до рейсу та безпосередньо на борту повітряного судна.
Дані опції надаються як на платній основі, так і в рамках програми лояльності перевізника.

Преміальні послуги та преференції:

  • Платне бронювання обраного місця на міжнародних рейсах за допомогою фірмової мобільної програми, через сайт або шляхом дзвінка на гарячу лінію компанії;
  • Перевезення до двох додаткових одиниць наднормативного багажу (понад 32 кілограми). При замовленні послуги за шість годин до вильоту надається знижка у розмірі 90%;
  • Експрес-коридори для прискореного проходження митної перевірки в аеропортах. Надаються за умови включення цієї послуги в тариф або як бонус для VIP-клієнтів;
  • Попереднє замовлення страв бортового меню на далекомагістральних рейсах за добу до вильоту. Дана опція безкоштовна для пасажирів, які придбали авіаквитки першого та бізнес-класу;
  • Онлайн-купівля дешевих товарів безмитної торгівлі прямо під час рейсу — на вибір пропонуються парфумерія та косметика, алкоголь, подарункові набори та десерти;
  • Платний доступ до транзитних залів очікування для пасажирів економ-класу з попереднім бронюванням;
  • Трансфер з аеропорту до міста або назад у низці китайських регіонів для економ-класу. Для клієнтів, які купили квитки у першому та бізнес-класі, послуга доступна в будь-якій країні прибуття або вильоту по всьому світу;
  • Можливість безкоштовного проживання у готелі на транзитних рейсах у Китаї. Вартість послуги входить у ціну авіаквитка за рядом тарифів;
  • Для корпоративних клієнтів надаються знижки у разі перельоту групи співробітників щонайменше 100 осіб на міжнародні конференції та інші заходи. Резервування послуги здійснюється за два місяці до рейсу. Ціни на квитки в рамках цього пакету дешевші на 20% у будь-якому класі комфорту.

Для пасажирів також доступна участь у програмі лояльності Phoenix Miles.
Накопичення призових миль за цим планом можливе за перельоти на літаках компанії та її партнерів, користування послугами низки готельних мереж, сервісів з надання автотранспорту в оренду, інтернет-магазинів та банків.
Витратити отримані бали можна на купівлю квитків за нижчими цінами або повне зарахування вартості рейсів.
Крім того, бонуси обмінюються на підвищення рівня обслуговування в аеропортах та літаках, знижки на подорожі, включаючи витрати на готелі та транспортні видатки, придбання споживчих товарів у партнерських торгових мережах.
Дія Phoenix Miles по ряду позицій як щодо нарахування балів, так і їх витрачання, поширюється і на пасажирів, які літають літаками інших компаній зі Star Alliance, у тому числі щодо підвищення статусу клієнта за загальними програмам лояльності альянсу.

Історія розвитку Air China

Компанія почала працювати в 1988 році відповідно до рішення уряду країни про розділення на різних операторів глобального державного авіаперевізника CAAC Airlines.
При розподілі маршрутів та активів між шістьма новими підприємствами вона отримала міжконтинентальні напрямки та парк літаків Boeing 707, 747 та 767.
У 2004 році акції Air China починають торгуватися на біржах Лондона та Гонконгу. У 2006 році підписано угоду про входження перевізника до складу авіаційної спілки Star Alliance. Air China вступає до нього в 2007 році одночасно з Shanghai Airlines.
У 2009 році вона викуповує активи Air Macau і збільшує частку в Cathay Pacific. У 2010 році поглинає Shenzhen Airlines, тим самим збалансувавши свою внутрішню маршрутну мережу за рахунок посилення позицій у ряді великих міст Китаю. У тому ж році компанія отримує найвищу галузеву нагороду від іспанського уряду за внесок у туристичну сферу, ставши першою іноземною авіакомпанією, яка удостоєна такого статусу.
Тоді ж Air China стає першим авіаоператором Китаю, який запровадив квитки з комбінованими тарифами на внутрішніх рейсах, які передбачають трансфер із аеропорту або до нього.
У 2011 році на літаках перевізника запрацював безкоштовний Wi-Fi, а ще через два роки вперше в країні він запустив бортову локальну мережу з виходом на супутниковий інтернет.
З 2015 року компанія інтенсивно оновлює свій авіапарк, переважно за рахунок закупівлі Boeing моделей 737 Next Generation і 737 Max.

Ліврея повітряних суден та форма співробітників Air China

Фюзеляжі літаків компанії пофарбовані у білий колір. Через весь борт під рядом ілюмінаторів нанесено дві паралельні смуги синього кольору різної товщини, що оперізують носову частину повітряного судна.
На вертикальному хвостовому стабілізаторі розташовується емблема Air China — стилізований силует птаха Фенікс червоного кольору.
Праворуч від перших дверей над ілюмінаторами розміщено невеликий державний прапор Китаю.
Air China є єдиним національним авіаперевізником, який включив цей елемент до лівреї на своїх літаках.
Праворуч від прапора — назва компанії синього кольору англійською та китайською мовами. Написи нанесені до початку площини крил.
Пілоти носять традиційні для багатьох китайських авіакомпаній чорний костюм, краватку та кашкет, білу сорочку з чорними погонами.
У зрізів рукавів піджака та на чорних погонах сорочки нанесені чотири поперечні жовті смуги. На головному уборі також розміщені жовті елементи — емблема компанії, рант та малюнки гілок із листям.
Рідше зустрічається другий варіант уніформи для льотчиків — він повністю ідентичний першому, за винятком того, що чорний колір одягу замінений на темно-синій.
Чоловіки-бортпровідники одягнені так само, як і пілоти, проте на рукавах їхніх піджаків та погонах сорочок нанесено дві, а не чотири жовті смуги. Стюардеси одягають червоний або синій спідничний костюм із білим вузьким стоячим коміром та жилеткою, невелику шапочку такого ж кольору та білу блузку, а на шию пов'язують шарф із різнокольоровими поперечними смугами.
 

Авіапарк перевізника налічує 479 літаків Airbus, Boeing, Comac та Dassault Falcon, у тому числі п'ять — класу «бізнес-джет». Середній термін експлуатації повітряних машин Air China складає трохи більше восьми років.
Основний флот компанії за моделями літаків:
Airbus A319-100, A319neo, A320-200, A320neo, A321-200, A321neo, A330-200, A330-300 та A350-90;
Boeing 737-700, 737-800, 737 Max 8, 747-400, 747-8i, 777-300ER та 787-9;
Comac ARJ21-700.
Бізнес-джети:
Boeing BBJ1 та BBJ2;
Dassault Falcon 7X.
 

Компанія виконує внутрішні перельоти по Китаю та міжнародні рейси до 26 країн світу. Загалом мережа її перевезень включає 151 напрямок.

Рейсами літаків Air Китай охоплено:

  • Азія — 12 країн, включаючи Китай;
  • Європа — 11 держав;
  • Три країни у Північній та Південній Америці;
  • Австралія.

У рамках співпраці з іншими учасниками зі Star Alliance компанія пропонує подорожі літаками партнерів до 195 країн світу за 1,3 тис. маршрутами.
 

Air China володіє активами семи авіаоператорів, шість з яких здійснюють міжнародні пасажирські перевезення, переважно у країни Азії.

Афілійовані компанії:

  • Air China Inner Mongolia з базою у міжнародному аеропорту Хух-Хото Байта. Виконує перевезення по Китаю та деяким азіатським державам;
  • Air Macau знаходиться в аеропорту Макао. Флагманська авіакомпанія регіону. Її літаки здійснюють рейси по КНР та країнам Азії;
  • Cathay Pacific базується у міжнародному аеропорту Гонконгу. Найбільший перевізник регіону. Його маршрутна мережа охоплює Китай та десятки інших країн світу;
  • Dalian Airlines (аеропорт Далянь Чжоушуйцзи). Задіяна лише на внутрішніх рейсах.
  • Shandong Airlines, основний хаб — Цзінань Яоцян. Здійснює перевезення по КНР, також обслуговує ряд азіатських напрямів;
  • Shenzhen Airlines — великий оператор китайського авіаринку, входить до складу глобального союзу Star Alliance. Здійснює рейси країною та міжнародні відправлення. Основні потужності оператора розташовуються в аеропорту Шеньчжень Баоань.
  • Tibet Airlines із вузловим хабом Ченду Шуанлю. Спеціалізується в основному на внутрішніх маршрутах, а також виконує невелику кількість рейсів до азіатських держав та Фінляндії.